زبان چرب زبان
بهداشت و سلامت خانواده

مشاوره خرید بهترین دستگاه تصفیه آب در تصفیه آسا

انتخاب و خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی برای حذف آلودگی های آب و افزایش کیفیت آب آشامیدنی به ما کمک فراوانی می کند. این دستگاه های تصفیه با استفاده از فیلترهای تصفیه آب در مراحل مختلف می توانند انواع ذرات و ناخالصی های آب شهری را از بین ببرند. خرید یک برند معتبر دستگاه آب تصفیه کن بسیار اهمیت دارد و تصفیه کننده های ساخت تایوان امروزه از بهترین برند های موجود در بازار ایران می باشند که برای پاکسازی آب و دسترسی داشتن به آب سالم بهترین گزینه موجود است. در این مطلب برند های دستگاه تصفیه آب تایوانی را معرفی می کنیم و توضیحاتی در رابطه با مرکز مشاوره و خرید تصفیه آب خانگی خواهیم داد.

مشاوره خرید بهترین دستگاه تصفیه آب در تصفیه آسا

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب تایوانی

تصفیه آب خانگی ساخت تایوان بهترین گزینه برای برای حذف املاح ، آلاینده ها و کاهش سختی آب می باشد.
بهترین مارک دستگاه تصفیه آب تایوانی در طی این چند سال برند مینروا بوده که پر فروش ترین دستگاه تصفیه آب در ایران به شمار می رود. این مارک دارای استاندارد سازمان جهانی بهداشت و تاییدیه های معتبری مثل FDA,CE,QW می باشد و به همین علت می توانید از سلامت آب خروجی این نوع دستگاه ها اطمینان داشته باشید. بهترین مدل های مینروا عبارتند از:

  1. دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای آب معدنی ساز
  2. دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای قلیایی کننده
  3. دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای یو وی دار فرابنفش
  4. دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای اکسیژن ساز

مینروا از جدید ترین روش حذف املاح یعنی سیستم اسمز معکوس استفاده می کند. این سیستم به دلیل داشتن فیلتر چند لایه ممبران که دارای میلیون ها منافذ ریز به قطر 0001/0 میکرون است سختی و آلاینده های آب آشامیدنی را تا اندازه 99 درصد از بین ببرد. همچنین آب سخت را که علت اصلی رسوب گرفتن کتریو سماور می باشد نیز به آبی سبک و نرم تبدیل می کند. از بهترین مزایای تصفیه آب مینروا فیلتر های کربنی صد در صدگیاهی ساخته شده از کربن فعال پوست نارگیل ، ممبران 13 لایه ساخت امریکا با برند فیلمتک و  هولوگرام اورجینال ، پمپ برق قدرتمند کم مصرف بدون لرزش و صدا ، مخزن آنتی باکتریال تانک پک 16 لیتری اورجینال، تنظیم پی اچ آب و حفظ مواد معدنی ضروری آب و دارا بودن نماد اصالت می باشد.

تصفیه آب خانگی سی سی کا نیز یکی دیگر از برند های تایوانی است که از بهترین دستگاه های اسمز معکوس را در اختیار شما می گذارد. مارک تصفیه آب سی سی کا دستگاه های 6 تا 8 فیلتر را تولید و به بازار جهانی عرضه کرده که بهترین آن دستگاه 8 مرحله ای قلیایی اکسیژن ساز می باشد. این دستگاه علاوه بر کاهش ناخالصی ها و آلاینده های آب از جمله نیترات و فلزات سنگین و مواد شیمیایی و رسوبات و املاح و سختی آب، با فیلتر قلیایی در مرحله ی هفتم pH آب را تنظیم کرده و آن را یونیزه و سرشار از آنتی اکسیدان می کند که برای جلوگیری از سرطان و سلامتی بدن بسیار مفید است و در مرحله ی آخر آن فیلتر اکسیژن ساز با تغییر شکل در مولکول های آب باعث افزایش اکسیژت و انرژی آن خواهد شد. سی سی کا کالا مطابق با استاندارد سازمان جهانی بهداشت ساخته می شود و از نظر قیمتی ارزان تر از دستگاه تصفیه آب مینروا می باشد.

تصفیه آب خانگی سافت واتر سابقه ای بسیار زیادی در تولید دستگاه ها ی آب تصفیه کن دارد. این برند دستگاه ها را با دو روش اولترا فیلتراسیون و اسمز معکوس تولید می کند در مدل های زیر سینکی و رومیزی تولید کرده است. سافت واتر فیلتر ممبران با قدرت جذب بالایی دارد که تا 98 درصد آلاینده ها را از بین می برد و قادر به شیرین کردن آب و کاهش سختی آن نیز هست و بو و مزه ی بد آب را نیز از بین می برد. تصفیه آب 6 مرحله ای، قلیایی کننده، فرابنفش و اکسیژن ساز از جمله مدل های این مارک می باشد.

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب تایوانی

راهنمای خرید آب تصفیه کن خانگی

برای خرید و انتخاب یک دستگاه تصفیه آب مناسب با منطقه شما، حتما نیاز به مشاوره و راهنمایی از متخصصان و کارشناسان این حوزه خواهید داشت. در مرحله اول بهترین گزینه برای شما یک دستگاه تصفیه آب اسمرمعکوس می باشد که معمولا در نوع 6 مرحله ای ساخته می شوند. با کمی افزایش بودجه می توانید از نوع قلیایی و اکسیژن ساز این دستگاه ها هم تهیه نموده و فواید بیشتری به آب آشامیدنی مصرفی خود بیفزایید.

دستگاه های تصفیه آب در دو مدل زیر سینکی و رومیزی در بازار موجود هستند. دستگاه های رومیزی روی کابینت قرار می گیرند و به دلیل طراحی خاصی که دارند و فیلتر ها و قطعات موجود در این نوع دستگاه تنها مختص به آن هاست و به همین علت در هنگام تعویض فیلتر ها و خرابی قطعات ممکن است دچار مشکل شوید. دستگاه های زیر سینکی در زیر سینک آشپزخانه نصب می شود بسیار نصب راحتی دارند و در معرض دید نیستند و به همین دلیل طراحی خاصی ندارد. فیلتر ها و قطعات آن ها به راحتی در بازار قابل دسترس هستند.. هم چنین هزینه ی تعمیرات و نگهداری آن ها نیز کم تر است و از نظر تصفیه نیز کارکرد بسیار بهتری دارند. قیمت آن ها کم تر از دستگاه های رومیزی دیجیتالی می باشند و قابلیت اضافه شدن فیلتر های بیشتری را نیز دارند.

راهنمای خرید آب تصفیه کن خانگی

بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

خرید دستگاه آب تصفیه کن از وارد کنندگان و نمایندگی های معتبر، یکی از راه های خرید تصفیه آب اورجینال می باشد که تجربه ی خریدی راحت و آسان را نیز در پی دارد. مرکز خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا ، وارد کننده و نمایندگی انحصاری برند مینروا و برند های سافت واتر و سی سی کا در ایران می باشد.

“طبیعتا همه ما برای خرید بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران نیاز به تحقیق و بررسی تفاوت انواع دستگاه‌ تصفیه آب و مقایسه بهترین دستگاه های تصفیه آب  در مارک و برند های مختلف با هم داریم. مینروا از میان مارک‌ های معروف، برندی خوش آوازه و درجه یک است که خدمات قبل و پس از فروش بسیار مناسبی نیز در اختیار خریداران قرار خواهد داد. یکپارچه بودن فیلتر تصفیه آب و قطعاتی همچون پمپ و مخزن این دستگاه که با برند Minerva عرضه می‌گردند، دارا بودن استاندارد و کیفیت درجه یک فیلترها و قطعات Minerva، وجود قیمت ثابت در سراسر ایران و دارا بودن نمایندگی فروش معتبر، گارانتی طلایی و خدمات ارزنده همچون مشاوره و پاسخگویی 24 ساعته، دستگاه تصفیه آب مینروا را به بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تبدیل کرده است.”

شما می توانید از این مرکز بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی را با بهترین قیمت همراه با خدمات و گارانتی طلایی یک ساله تهیه نمایید. قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی بین دو و نیم تا 4 میلیون تومان در این مجموعه به فروش می رسند که کاملا اورجینال هستند. برای مشاوره و راهنمای خرید مشاوران حرفه ای تصفیه آسا در هفت روز هفته در تمام ساعات روز آماده ی ارائه مشاوره خرید رایگان به شما عزیزان می باشند که بتوانید بهترین آب تصفیه کن خانگی را با نصب و ارسال رایگان برای خود تهیه نمایید. با خرید دستگاه تصفیه آب از تصفیه آسا از کیفیت و کارایی دستگاه کاملا اطمینان پیدا خواهید کرد و با دستیابی به آب بهداشتی و سالم ضامن سلامتی خود و خانواده تان خواهید شد.

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *