زبان چرب زبان
سبک زندگی

وکیل خانواده گروه حقوقی دادارمنش در شمال تهران

وکیل خانواده یکی از عوامل تاثیر گذار و بسیار مهم در حل اختلافات و دعاوی حقوقی – کیفری زوجین است. بهترین وکیل خانواده در تهران می تواند با در پیش گرفتن یک مسیر دقیق و مشخص، حقوق موکلین خود را تامین کرده و از متحمل شدن ضرر و ضایع شدن حق آنها جلوگیری کند. در این قسمت با ما همراه باشید تا به نقش این افراد در حل دعاوی، کمک هایی که به ما می کنند و نیز مشاوره حقوقی به آنها بپردازیم.

اهمیت مراجعه به وکیل خانواده در امور دعاوی خانواده

وکیل خانواده یکی از ردیف های شغلی بسیار مهمی است که کمتر کسی به آن توجه می کند. همانطور که می دانید، انسان ها چه در جایگاه بشری و پس از ازدواج در جایگاه زن و شوهر، حقوق مختلفی دارند. در دعاوی های خانوادگی، رسیدگی به پرونده های این بخش را به 2 نوع کیفری و حقوقی تقسیم می کنند. مهم ترین عامل ایجاد این مشکلات، روابط زناشویی یا انتخاب نادرست هستند و بیشترین پرونده ها مربوط به مهریه می باشند.

گستره حقوق و مباحث مربوط به آن یک علم بسیار وسیع است. به همین خاطر شاهد این هستیم که نمونه هایی از بهترین وکلای وکیل خانواده ایران، تنها در این بخش به صورت اختصاصی فعالیت می کنند. قوانین بسیاری در این حوزه وجود دارند که وکیل می تواند به کمک آنها، دعاوی طرفین را حل کند. با این حال در پیش گرفتن یک رویه صحیح به صورتی که بتواند حقوق موکل را با کمک بندهای مختلف قانون تامین کند، بسیار مهم است. از این رو وکیل خانواده گروه حقوقی دادارمنش نقش مهمی در امور دعاوی خانواده ها در شمال تهران دارند.

شما به عنوان یک شهروند عادی، نسبت به مسائل، قوانین و جزئیات دعاوی خانواده آگاهی کاملی ندارید. به همین خاطر است که جهالت این شما می تواند با ضایع شدن حقوق و تحمیل خسارت جبران ناپذیر همراه باشد. مسئله دیگر در این زمینه، همکاری وکیل و دادگاه برای جلوگیری از متزلزل شدن خانواده است. وکیل و قاضی می توانند نقش مهمی در حل اختلافات و درگیری های زوجین داشته باشند تا مشکلات آن ها بدون جدایی برطرف شود.

وکیل خانواده در چه دعواهایی می‌تواند به موکل کمک کند؟

در قسمت قبل راجع به اهمیت بالای وکیل خانواده در دعاوی امور خانواده پرداختیم. حال سوال مهمی که بسیاری از ما به آن برخورد خواهیم کرد این است که دقیقا وکیل در چه موضوعاتی به ما کمک می کند؟ ابتدا به این نکته توجه کنید که پرونده های مختلفی در دادگاه برای امور خانواده وجود دارد که از جمله آنها می توان به خسارت برهم زدن نامزدی، ازدواج مجدد، مهریه، نفقه زوجه و اجرت المثل، نسب، امور راجع به غیاب مفقود الاثر، تغییر جنسیت، سرپرستی کودکان بی سرپرست و غیره اشاره کرد.

نقش مشاوره و پشتیبانی از حقوق شما توسط وکیل خانواده گروه حقوقی دادارمنش در این گونه دعاوی، تا حد بسیار بالایی به خدمات آن مجموعه دارد. در این خصوص مجموعه حقوقی دادارمنش می تواند در دعواهای زیر به شما کمک کند:

  • اذن در نکاح،
  • نفقه و اجرت المثل،
  • حضانت و ولایت فرزند،
  • نکاح دائم و موقت،
  • نامزدی و خسارات ناشی از برهم زدن آن،
  • تمکین و نشوز،
  • طلاق و موارد مربوط به آن،
  • شروط ضمن عقد،
  • جهیزیه و موارد مربوط به آن،

شما می توانید برای پیگیری حقوق خود از وکیل خانواده خانم یا آقا کمک بگیرید که بسته به جنسیت و سلیقه شما است. با این حال بسیار مهم است که آن وکیل خانواده برای طلاق، حضانت یا مسائل دیگر، بر قوانین و مسائل شرعی و فقهی به خوبی تسلط داشته باشد. به عنوان مثال، وکیل طلاق توافقی در تهران می تواند پروسه این فرآیند را در مدت زمان بسیار کمتر در حدود چند روز با تسهیل جلسات دادگاه انجام دهد.

کمک گرفتن از وکیل طلاق توافقی در تهران

بهره مندی از وکیل دعاوی خانوادگی طلاق توافقی چه کمک هایی به شما می کند؟ در این خصوص ابتدا باید بدانید طلاق توافقی، طلاقی است که زوجین در راستای این امر، اقدام به تنظیم یک توافقنامه در خصوص مهریه، نفقه، حضانت و غیره می کنند که از نظر دادگاه مورد قبول خواهد بود. به طور معمول، این پروسه می تواند با انجام یکسری مراحل اداری، ثبت در سامانه و شرکت در جلسات مشاوره، در نهایت اخذ گواهی طلاق و رای دادگاه انجام شود.

وکیل خانواده گروه حقوقی دادارمنش در بخش طلاق توافقی می تواند به عنوان جانشین زوجین برای انجام امور طلاق توافقی اقدام کند. در این صورت این نوع وکیل می تواند مسئولیت دفاعیه از خواهان یا خوانده را در مراحل حقوقی انجام دهد. وکیل طلاق توافقی می تواند بدون حضور شخص، جلسات دادگاه و حتی مشاوره خانواده را پیش برده و برای کاهش مدت زمان طلاق توافقی اقدام کند.

مشاوره حقوقی گروه دادارمنش در امور خانواده

بهره مندی از یک تیم وکلا قوی در روند حل پرونده های دعاوی امور خانواده برای بدست آوردن حقوق فرد بسیار مهم است. در این خصوص شما می توانید از وکیل خانواده گروه حقوقی دادارمنش کمک بگیرید. گروه دادارمنش در قالب جمعی از وکلا با سابقه انجام بیش از 700 کیس پرونده، خدمات حقوقی خود را در 4 بخش ملکی، خانواده، حقوقی و کیفری ارائه می کند. از جمله برخی موکلین شاخص گروه حقوقی دادارمنش می توان به Sit Tech، ایران عایق، کاج طلایی آفاق، ایران پو، Arc Saze، Spray Foam اشاره کرد.

شما می توانید برای اطمینان از روند انجام پروسه دادگاهی و حقوقی خود اقدام به دریافت مشاوره رایگان حضوری با وکلای ما نمایید. خدمات گروه حقوقی دادارمنش در بخش های مختلف اعم از وکیل خانواده برای حضانت، طلاق، مهریه، جهیزیه، نامزدی، شروط ضمن عقد و غیره انجام می شود. در کنار رسیدگی به پرونده های دعاوی خانواده، می توانید انجام امور اداری در روند رسیدگی همانند مطالبه ثمن قرارداد، امور حقوقی شرکت ها، مشاوره با تیم حقوقی را نیز به وکلا بسپارید.

روند بررسی و پذیرش درخواست شما توسط وکیل خانواده گروه حقوقی دادارمنش طی 6 مرحله انجام خواهد شد که عبارتند از:

  • بررسی کیس حقوقی و تحلیل مستندات و جنبه های مختلف آن،
  • ارائه مشاوره حقوقی و بررسی انگیزه شما،
  • انعقاد قرارداد وکالت،
  • مشاوره حقوقی با حضور طرفین دعوا،
  • ارجاع به مشاور خانواده،
  • پیگیری روند قانونی پرونده.

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *