زبان چرب زبان
بهداشت و سلامت خانواده

از باید ها و نباید های سوتین ورزشی خبر داری؟

در اکثر خانم ها تناسب اندام مهم ترین عامل و انگیزه ی ورزش کردن است اما ورزش کردن فواید نیم فراوان دیگر هم دارد مثل کاهش ابتلا به پوکی استخوان ،سلامت جنسی،بهبود گوارش و کاهش استرس و افسردگی و همچنین سلامت پوست و مو و کاهش سکته ی قلبی و کاهش ابتلا به سرطان های مختلف هست .

یکی از شرایط مهم برای ورزش کردن داشتن کفش و لباس مناسب است و نیم تنه ی ورزشی یکی از این لباس هاست .

در این مقاله به شناخت کامل نیم تنه ی ورزشی می پردازیم و با فروشگاه لباس همه جین که فروشنده ی لباس های راحتی و سوتین ورزشی و لباس زیر و جوراب هست آشنا می شویم.

سوتین ورزشی چیست ؟

سوتین ورزشی همان طور که از نامش مشخص است مخصوص ورزش طراحی شده است و به اسپورت برا معروف است .

سوتین های ورزشی برای محکم نگه داشتن سینه ها در هنگام تحرک بسیار و دویدن و همچنین دفع عرق است .

پوشیدن سوتین ورزشی و ویزگی های مهم آن

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در پارچه ها شاهد تولید سوتین هایی هستیم که عرق را از پوست دفع می کند و جریان هوا را از خود عبور می دهد ،و همچنین با عث می شود که در هنگام ورزش گرم نشویم و پوست بدنمان خنک شود .

یکی دیگر از دلایل بستن سوتین در هنگام ورزش جلوگیری از تکان های شدید هنگام پریدن ،طناب زدن و یا دویدن است به خصوص خانم هایی که سینه های بزرگ تر و افتاده تری دارند .

در بانوانی که سینه های بزرگترو سنگین تری دارند سینه های بزرگ ایشان باعث می شود در هنگام تحرک بدن به سمت جلو برود و همین باعث کمردرد و درد گردن شود پس در هنگام ورزش باید از سوتین مناسب استفاده کنید تا دچار درد گردن و افتادگی سینه نشوید .

اگر سینه های کوچکی دارید باز هم بهتر است از نیم تنه در هنگام ورزش استفاده کنید تا هنگام حرکات شدید سینه هایتان دارای پشتوانه باشد و فشار کم تری را تحمل کند .

سوتین بپوشیم یا تیشرت ورزشی؟

شما حتی اگر تیشرت ورزشی می پوشید باز هم بهتر است از زیر تیشرت از سوتین استفاده کنید .ولی میتوانید به جای سوتین و تیشرت وزشی از نیم تنه های ورزشی استفاده کنید که این روزها هم این نیم تنه ها طرفداران زیادی در میان خانم ها در باشگاه های ورزشی پیدا کرده است .

ورزشکاران حرفه ای برای داشتن ظاهری شیک از نیم تنه های ورزشی استفاده می کنند.

شما باید با توجه به نوع ورزشی که انجام می دهید نیم تنه ی خود را انتخاب کنید .

همان طور که انتخاب کفش مهم است مهم است به همان میزان هم انتخاب نیم تنه مهم است .

برای مثال ورزشکارانی که یوگا کار می کنند با ورزشکارانی که دو و میدانی کار میکندد متفاوت است .

توجه به رنگ نیم تنه ورزشی

در کل ورزش کردن نیاز به هیجان و روحیه و انگیزه ی قوی دارد پس در انتخاب نیم تنه ی ورزشی با رنگ شاد دقت کنید.

هر چه رنگ لباس ورزشی و نیم تنه شاد تر باشد هیجان ورزشکاران بیشتر می شود .

خانم های با سینه های بزرگ تر اکثرا از نیم تنه های با رنگ خنثی استفتده می کنند مثل سفید و خاکستری و مشکی و دخترهای جوان از رنگ های شاد استفاده می کنند .

انواع نیم تنه ی ورزشی

نیم تنه ی ورزشی هم مانند بسیاری از پوشاک زنانه و مردانه مدل های مختلفی دارد برند های معروفی مثل نایکی و پوما و آدیداس و ریباک به تولید نیم تنه های خاص می پردازند مدل های مختلف ایرانی هم در ایران تولید می شود که بعضا مدل ها و کیفیت های بسیارجذابی دارند .

نیم تنه اسپرت ،نیم تنه فانتزی،کاپ دار و نیم تنه کشی و بدون کاپ و نیم تنه یکسره از مدل های موجود در ایران هستند .

تفاوت و شباهت های نیم تنه ورزشی و سوتین

تفاوت اصلی نیم تنه ها با سوتین در ظاهر و کارایی ان است سوتین از کاپ و کش و غزن در جلو و یا عقب تشکیل شده اما نیم تنه ها بسیار ساده تر هستند و از سر مانند تاپ پوشیده می شوند البته نیم تنه ها هم گاهی از طریق زیپ از جلو و یا پشت بسته می شود و بعضی هم مثل سوتین اسفنجی هستند .

نیم تنه ورزشی از کجا بخریم؟

همان طور که پیش تر اشاره کردیم سایت فروشگاهی لباس همه جین عرضه کننده ی انواع سوتین و نیم تنه ورزشی ،جوراب و لباس زیر و لباس راحتی زنانه و مردانه و کودک است و تمام اقلام را به صورت عمده عرضه می کند و شما می توانید برای فروشگاه خود با اطمینان خاطرخریداری کنید .

تمام محصولات عرضه شده در فروشگاه همه جین بدون واسطه و با قیمت عالی از تولیدکننده خریداری و با بسته بندی کاملا با کیفیت در زمان مناسب به دست شما فروشنده ی عزیز می رسد .

تهیه شده در سایت عمده فروشی لباس همه جین

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *