زبان چرب زبان
بهداشت و سلامت خانواده

نگهداری از سالمندان در خانه

نگهداری از سالمندان در خانه خوب است یا نه؟ ممکن است متوجه شوید که والدین سالخورده شما مانند گذشته قادر به مراقبت از خود یا خانه نیستند. آنها ممکن است قرار ملاقات را از دست بدهند، صورتحساب ها را به موقع پرداخت نکنند، یا مشکلات پزشکی بیشتری داشته باشند. چگونه می‌دانید که چه زمانی است که برای مراقبت از والدین سالخورده خود ترتیب دهید، به چه سطح یا تعداد دفعات مراقبت نیاز دارند، چه منابعی در دسترس هستند و چگونه هزینه پرداخت می‌شود؟ برای راهنمایی های مفید در مورد چگونگی دریافت کمک در پرستاری از سالمند ، ادامه مطلب را بخوانید.

 چگونه از والدین سالمند مراقبت کنیم؟

پرستاری از سالمنئ.jpg

یکی از گزینه ها این است که شما، یکی دیگر از اعضای خانواده یا یک دوست از والدین سالخورده در خانه مراقبت کنید. در حالی که این ممکن است مقرون به صرفه ترین گزینه باشد، مهم است که جوانب مثبت و منفی این انتخاب را به دقت در نظر بگیرید:

  • آیا ترک شغل به معنای از دست دادن درآمد یا مزایای ضروری مانند بیمه درمانی است؟
  • اگر اکنون کار خود را ترک کنید، بعداً بازگشت به نیروی کار برای شما دشوار خواهد بود؟
  • آیا این تغییر می تواند تأثیرات مخربی بر دوران بازنشستگی شما داشته باشد؟
  • آیا آنقدر نزدیک زندگی می کنید که مراقبت از والدین خود را امکان پذیر کنید؟
  • آیا سلامت جسمی و روحی شما می تواند بار مراقبت از والدین سالمند را در خانه مدیریت کند؟

ممکن است تغییرات ساده‌ای وجود داشته باشد که می‌تواند برای والدین شما امن‌تر شود که بدون شما یا شخص دیگری در خانه خود بمانند، یا اینکه نیاز باشد همیشه در کنار والدین خود باشند. این شامل:

  • طناب‌ها و فرش‌هایی را که می‌توانند باعث به هم خوردن آن‌ها شوند، از روی زمین جدا کنید
  • میله های دستگیره را روی پله ها و حمام اضافه کنید
  • اطمینان حاصل کنید که همه لوازم و تجهیزات به خوبی کار می کنند و در دسترس هستند
  • در صورت نیاز به تماس تلفنی، دسترسی به تلفن را آسان کنید (یک سیستم اعلان ایمنی مانند Life Alert یا ساعتی را در نظر بگیرید که می تواند سقوط یک شخص را تشخیص دهد و هشدار ارسال کند.)
  • از کمک کاردرمانگران، پزشکان، مدیران مراقبت های سالمندان، یا متخصان  استفاده کنید که می توانند خانه و وضعیت والدین شما را ارزیابی کنند و تغییراتی را توصیه کنند که ممکن است به آنها اجازه دهد مدت بیشتری در آن خانه بمانند.

مراقبت از والدین سالمند:

پرستاری از سامندان.jpg

نکات زیر برای کمک به شما در پرستاری از سالمند آورده شده است:

والدین خود را به عنوان بخشی از تصمیم گیری در نظر بگیرید. به آنها اجازه دهید در مورد خدماتی که دریافت می کنند نظر داشته باشند، مراقبی را انتخاب کنند که به بهترین وجه با شخصیت آنها مطابقت دارد، و انتخاب کنند که مراقب چه زمانی می آید و خدماتی که ارائه می دهد. اگر والدین شما احساس کنند که خواسته ها و نیازهای آنها برآورده شده است، ممکن است مقاومت کمتری در پذیرش مراقبت داشته باشند.

به والدین خود زمان بدهید تا سؤال بپرسند و پاسخ های واضح و مختصر بدهید. هر گونه نگرانی یا ترسی که ممکن است داشته باشند را برطرف کنید. توضیح دهید که چگونه این تغییر به کاهش برخی از ترس ها و نگرانی هایی که در مورد آنها دارید کمک می کند. برای راهنمایی های بیشتر در مورد نحوه صحبت در مورد مراقبت از والدین سالمند اینجا را کلیک کنید .

از بیرون کمک بگیرید در زیر برخی از سازمان‌ها و منابع ملی و محلی وجود دارد که می‌توانند اطلاعاتی را ارائه دهند:

مراقبت از والدین سالمند:

همه گزینه ها و احتمالات را یکباره به دست والدین خود نیندازید. در مورد گزینه های مراقبت در قسمت های کوچک صحبت کنید، تا آنها غرق نشوند.

به والدین خود دستور ندهید که مراقبت کنند. به آنها کمک کنید تا مزایای خدمات را ببینند، بنابراین آنها با کمال میل با آن همراهی می کنند و این تغییر را تا حد امکان به یک تجربه مثبت تبدیل می کنند.

سوالات متداول در مورد مراقبت از والدین سالمند

والدین من به چه نوع مراقبتی نیاز دارند؟

انواع مختلفی از گزینه های مراقبت از جمله، مراقبت در خانه، مراقبت روزانه بزرگسالان، خانه های پرورشی بزرگسالان، و تسهیلات کمکی برای زندگی / خانه سالمندان وجود دارد. هنگام تعیین اینکه کدام گزینه به بهترین وجه با نیازهای والدینتان مطابقت دارد، باید عوامل زیر را در نظر بگیرید:

  • آیا آنها فقط چند ساعت در هفته به کمک نیاز دارند یا نیاز به مراقبت 24 ساعته دارند؟
  • به غیر از خودتان، آیا آنها دوستان، خانواده یا همسایگان دیگری دارند که بتوانند از آنها حمایت کنند؟
  • نیازهای پزشکی و شناختی آنها چیست؟

چگونه می دانید که آیا نیاز به مراقبت از والدین سالمند خود دارید؟

پرستاری از سالمند.jpg

یک شاخص خوب که شما ممکن است نیاز به مراقبت از والدین سالخورده خود داشته باشید این است که آیا آنها می توانند فعالیت های زندگی روزانه (ADL) را به طور مستقل انجام دهند یا خیر. اینها شامل پخت و پز، غذا دادن و لباس پوشیدن برای خودشان است. تمیزکردن خانه؛ انجام کارها، مدیریت پول و داروها؛ استفاده از تلفن، حمام و حمام کردن به طور مستقل و به طور مستقل متحرک بودن.

چگونه هزینه مراقبت از والدین سالمند خود را بپردازیم؟

اطمینان حاصل کنید که از منابع مالی موجود برای کمک به پرداخت هزینه مراقبت حرفه ای از عزیزان مسن خود آگاه هستید. پرداخت خصوصی همیشه یک گزینه است، مانند وام مسکن معکوس، مراقبت طولانی مدت و یک بیمه نامه عمر. در زیر لیستی از برنامه هایی وجود دارد که می توانند در شرایط خاص کمک مالی ارائه دهند.

 

چگونه برای مراقبت از والدین سالمند کمک دریافت کنیم

در  امداد بهار تیم دلسوز مراقبان ماهر ما می‌خواهند به مشتریان خود کمک کنند تا زمانی که ممکن است در خانه‌های خود شاد و سالم بمانند. هدف ما همکاری با خانواده شما برای ارائه یک برنامه مراقبتی است که به بهترین وجه متناسب با هر موقعیت فردی باشد.

اگر عزیزی دارید که به مراقبت در منزل در تهران یا در کرج نیاز دارد یا سؤالی دارید که چگونه مراقبت در خانه می تواند به والدین سالمند خود کمک کند، همین امروز با تماس بگیرید . ما خدمات بی‌نظیری ارائه می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که مشتریانمان می‌توانند بالاترین سطح استقلال ممکن را با افزایش سن حفظ کنند. برای درخواست اطلاعات بیشتر به  سایت ما  parastaribahar.ir مراجعه بگیرید

 

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *