زبان چرب زبان
بهداشت و سلامت خانواده

معتبرترین نمایندگی سمعک اتیکن در تهران کجاست؟

اگر شما و یا عزیزانتان با مشکلات کم شنوایی دست و پنجه نرم می‌کنید، حتما با سوالاتی اساسی در هنگام خرید سمعک؛ مواجه شده اید. به خصوص اگر برای اولین بار تشخیص کم شنوایی و استفاده از سمعک تجویز شده باشد. اگر با برند اتیکن آشنا شده باشید؛ حتما می‌دانید که این برند یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین برندهای تولید سمعک است. در این مقاله قصد داریم تا به شما در مورد فواید استفاده از سمعک اتیکن؛ نکات مهم خرید سمعک اطلاعاتی کاربردی ارائه دهیم؛ همچنین در ادامه به معرفی بهترین نمایندگی سمعک اتیکن پرداخته شده است.

سمعک اتیکن دانمارک

برند اتیکن زیر مجموعه شرکت شناخته شده دمانت است که به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سمعک در جهان، فعالیت می‌کند. یکی از دلایل گستردگی شهرت برند اتیکن به دلیل فناوری پیشرو که توسط تیم مرکز تحقیقات شنوایی شناسی، ارائه و پشتیبانی می‌شود، شناخته می‌شود. در سال‌های اخیر به دلیل تجربه شنیداری طبیعی و همچنین قدرت پردازش بالا در شنیدار، محصولات این برند بیش از پیش به محبوبیت رسیدند.

فواید استفاده از سمعک اتیکن

بهره گیری از جدیدترین فناوری‌ها در ساختار سمعک اتیکن این  قابلیت را فراهم می‌کند تا افراد کم شنوا راه حلی دائمی برای کم شنوایی خود بدست آورند. با این حال اگر به دنبال خرید سمعک هستید، در ادامه به بررسی دلایلی پرداخته می‌شود که انتخاب و خرید سمعک اتیکن را منطقی می‌سازد.

  • پایش وضعیت شنوایی فرد

بسیاری از متخصصان شنوایی سنجی، سمعک‌های اتیکن را به دلایل متعددی همچون در دسترس بودن فناوری شنوایی مغز (BrainHearing)، انتخاب گسترده لوازم جانبی و همچنین توانایی در ارائه راه حل‌های شنوایی مطمئن و راحت، توصیه می‌کنند.

  • مدل‌های متنوع سمعک اتیکن

مشکلات شنوایی مختلف، راه حل‌های متفاوتی می‌طلبد، مراجعه به مراکز و کلینیک‌های شنوایی سنجی بهترین راهکار برای شناسایی مشکل و یافتن راه حلی منحصر به فرد برای کم شنوایی است. تنوع در مدل‌های سمعک اتیکن، این فرصت را ایجاد کرده تا در تمامی تشخیص‌های کم شنوایی، راه حلی برای بهبود شنوایی فرد وجود داشته باشد.

  • شنوایی تضمینی

جدا از بازاریابی، استفاده از سمعک اتیکن مزایای نامحدودی دارد که توانایی شنوایی فرد را بهبود می‌بخشد. همچنین قابلیت‌های شخصی سازی سمعک بر اساس میزان کم شنوایی، سبک زندگی و ترجیحات شخصی، می‌تواند یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد خرید سمعک اتیکن به شمار رود.

  • تنوع فناوری در سمعک اتیکن

شاید یکی از اصلی ترین دلایل خرید یا پیشنهاد به خرید سمعک اتیکن، گوناگونی لوازم جانبی این برند سمعک باشد که قابلیت‌های بیشماری به کاربر ارائه می‌کند. فناوری ConnectClip، قابلیت شارژ مجدد سمعک و همچنین رفع صدای وزوز گوش به کمک پخش کردن صداهای تسکین دهنده، همگی از ویژگی‌های اصلی سمعک اتیکن هستند که خرید آن را به نسبت سایر برندها، در اولویت قرار می‌دهد.

اگر بعد از خواندن مزیت‌های استفاده از سمعک اتیکن، به دنبال خرید سمعک از این برند هستید، پیشنهاد می‌کنیم به منظور دریافت خدمات با کیفیت و خریدی مطمئن، از کلینیک سمعک آلفا که نمایندگی سمعک اتیکن در تهران است، خرید خود را  ثبت نمایید.

در هنگام خرید از نمایندگی سمعک اتیکن به چه نکاتی توجه کنیم؟

اتیکن یکی از نام‌های شناخته شده و قابل اعتماد در صنعت سمعک سازی است که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، یکی از محبوب ترین برندهای فروش سمعک نیز نامیده می‌شود. توجه به قابلیت‌های سمعک می‌تواند راهی مطمئن برای بهبود میزان کم شنوایی فرد به شمار برود. به همین دلیل در ادامه به مهمترین ویژگی‌هایی که در سمعک اتیکن باید مورد توجه قرار داد، اشاره شده است:

  • صدای فراگیر و با کیفیت بالا

یکی از موضوعات نگران کننده در افراد کم شنوا، شرکت نکردن در مکالمات به خصوص در محیط‌های شلوغ و پر سروصداست، چرا که در چنین حالتی صداهای محیطی به خوبی شنیده و درک نمی‌شود. خوشبختانه یکی از ویژگی‌هایی که سمعک اتیکن با آن معرفی می‌شود، کیفیت بالای صدای فراگیر به خصوص در مکان‌های شلوغ است؛ این ویژگی اعتماد به نفس خوبی به افراد کم شنوا می‌دهد تا در مکان‌های عمومی حاضر شوند و با دیگران ارتباط برقرار کنند.

  • مدل‌های متنوع سمعک

Oticon این امکان را به راحتی برای افراد کم شنوا ایجاد کرده تا سبک و مدل سمعک خود را انتخاب کنند به طوری که بیشترین تطابق با ساختار گوش و همچنین میزان کم شنوایی فرد داشته باشد. از همین رو مدل‌های مختلف سمعک داخل گوش و پشت گوش، پوسته کامل، نیم پوسته، کاملا درون کانال و نامرئی در کانال، توسط کمپانی اتیکن طراحی و تولید شده است. با این حال توصیه می‌شود پیش از خرید هرکدام از این محصولات با یک متخصص شنوایی سنجی صحبت کرده تا بر اساس نیازها و میزان کم شنوایی، بهترین گزینه‌های خرید سمعک اتیکن را به شما پیشنهاد دهد.

  • نوع اتصال سمعک

یکی از قابلیت‌های جذابی که اکثر سمعک‌های اتیکن به آن مجهز هستند، قابلیت اتصال به سایر دستگاه‌های هوشمند جهت دریافت صداهای باکیفیت در حین تماشای ویدیو؛ برقراری تماس با تلفن همراه و همچنین شنیدن موسیقی است. با تمامی این ویژگی‌ها، فناوری ConnectClip به کاربر امکان اتصال سمعک به سایر دستگاه‌های دارای بلوتوث را می‌دهد. این ویژگی علاوه بر قابلیت همگام سازی با گوشی تلفن همراه، می‌تواند به عنوان یک میکروفون عمل کند تا صدای فردی که در فاصله‌ی زیادی از فرد کم شنوا قرار دارد را، به وضوح بشنود.

  • فناوری‌های به کارگرفته شده در سمعک اتیکن

به دلیل بهره گیری کمپانی اتیکن از تکنولوژی‌های روز دنیا، خرید سمعک اتیکن به خصوص برای افراد جوان و میانسال که به فناوری علاقمندند، می‌تواند بسیار جذاب باشد، چرا که فناوری‌های اتیکن به طور پیوسته در حال پیشرفت و بهبود هستند. سیر تکامل و پیشرفت‌های انقلابی فناوری در سمعک اتیکن کمک می‌کند تا به سایر دستگاه‌های هوشمند به راحتی متصل شده، صداهای ورودی را تجزیه و تحلیل کند و بر روی گفتار تمرکز کند. صداهای پس زمینه را کاهش دهد و امکان شنیدن مکالمه به صورت واضح را می‌دهد. بنابراین با خرید سمعک اتیکن نگران از دست دادن لحظه ای نخواهید بود.

مزایای خرید از نمایندگی سمعک اتیکن

  • خرید جدیدترین مدل‌های سمعک و بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا
  • دارای گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش
  • امکان خرید لوازم جانبی سمعک اتیکن
  • امکان تعمیر سمعک

کلینیک سمعک آلفا به عنوان یکی از بهترین مراکز شنوایی سنجی و نمایندگی سمعک اتیکن، فرصتی ویژه برای خرید سمعک را برای افراد کم شنوا فراهم می‌سازد.  شما میتوانید با مراجعه حضوری به مجموعه سمعک آلفا و یا مراجعه به وبسایت این مجموعه، تمامی اطلاعات مربوط به سمعک های اتیکن را دریافت نمایید. همچنین در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان این مجموعه به شماره تلفن 02188674886 تماس حاصل نمایید.

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *