زبان چرب زبان
بهداشت و سلامت خانواده

درمانکده، امکان یافتن پزشکان هر تخصص پزشکی در تهران

به احتمال زیاد تاکنون پیش آمده که برای پیدا کردن پزشک متخصص، تلفن‌های زیادی زده و از افراد زیادی پرس جو کرده باشید. اگر هم پزشک متخصصی را پیدا کرده باشید از تبحر و تخصصش اطلاع نداشته و تنها از روی اجبار به آن پزشک مراجعه کنید.

البته نه اینکه تعداد پزشکان متخصص کم باشد بلکه چه در تهران و در تمام استان‌های ایران خوشبختانه به تعداد کافی پزشکان متخصص در زمینه‌های مختلف وجود دارد و اگر هم در جایی خلع پزشکان متخصص در یک زمینه حس شود افراد برای ملاقات پزشک به شهر‌های همجوار سفر می‌کنند. اما مشکل اصلی در یافتن پزشکان متخصص، عدم شناخت پزشک و هم‌چنین عدم اطمینان از تخصص و تجربه پزشک است.

مشکلات این چنینی تا گذشته‌ای نه چندان دور بسیار آزاردهنده و حاد بودند اما امروزه با به وجود آمدن سرویس‌های نوبت دهی آنلاین مانند درمانکده که در ادامه بیشتر در رابطه با آن صحبت خواهیم کرد، فرایند یافتن پزشک متخصص در هر محله‌ای از تهران و هم‌چنین بررسی میزان تجربه و تخصص پزشک کار بسیار راحتی شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در رابطه با درمانکده و امکان یافتن پزشکان هر تخصص پزشکی در تهران، در ادامه با ما همراه باشید.

درمانکده چیست؟

همان‌طور که گفته شد پیدا کردن پزشک متخصص با تجربه در گذشته کاری بسیار سخت بود و هم‌چنین فرایند دریافت نوبت از پزشک متخصص نیز نیازمند تلفن‌های متعدد و مراجعات حضوری بود. این مشکلات زمانی حاد‌تر می‌شدند که در کلانشهر تهران که دارای جمعیت زیاد و به تبع آن تعداد زیاد پزشکان متخصص است، جستجو برای پزشکان صورت می‌گرفت.

دقیقاً همین موضوع باعث شد تا سرویس‌های مختلفی از جمله درمانکده برای ارائه خدمات نوبت دهی آنلاین و هم‌چنین معرفی پزشکان متخصص باتجربه در شاخه‌های مختلف پزشکی در تهران شروع به کار کنند و خدمات مختلفی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد را، برای افراد ارائه بدهد.

درمانکده یک سرویس آنلاین برای معرفی و هم‌چنین نوبت دهی پزشکان متخصص در تهران است که دارای تعداد زیادی پزشک متخصص بوده و تا حد زیادی مشکل پیدا کردن پزشک متخصص را حل کرده است.

اما شاید بپرسید که در درمان کرده چگونه می‌توان تخصص و تجربه پزشک را بررسی کرد؟ در وب سایت درمانکده هر پزشک دارای پروفایل کاربری مختص خود است و در آن پروفایل تمام اطلاعات تحصیلی، مدت زمان تجربه کاری و سایر اطلاعات عمومی و تخصصی لازم برای بررسی و مقایسه پزشکان درج شده است.

هم‌چنین یکی دیگر از موارد مهمی که به شناخت پزشکی در سایت درمانکده کمک می‌کند، نظرات بیمارانی است که به پزشک مراجعه کرده و سپس بازخورد‌های خود را از پزشک در قسمت نظرات به اشتراک گذاشته‌اند. به عبارت دیگر نظر بیمارانی که به پزشک مراجعه کرده‌اند در قسمت نظرات مربوط به پروفایل خود پزشک بدون واسطه و مستقیم از زبان خود بیماران قابل مشاهده است و شما عزیزان می‌توانید بسته به بازخورد و هم‌چنین اطلاعاتی که در پروفایل کاربری پزشک درج شده است، اقدام به مقایسه و در نهایت انتخاب بهترین پزشک متخصص برای خود کنید.

پیش از آنکه در رابطه با فرایند یافتن پزشک و نوبت دهی آنلاین پزشک در درمانکده صحبت کنیم که که موضوع اصلی این نوشته نیز است، موضوعی که لازم به ذکر است این است که در سایت درمانکده متخصصان تمام شاخه‌های پزشکی از دکتر زنان گرفته تا متخصص ریه و سایر تخصص‌های پزشکی، حضور دارند و شما عزیزان می‌توانید تمام نیاز‌های خود به خدمات پزشکی را در وبسایت درمان کرد به بهترین شکل ممکن برطرف کنید.

فرآیند یافتن پزشک و دریافت نوبت

استفاده از سایت درمانکده بسیار ساده بوده و تنها ابزاری که برای این کار احتیاج دارید یک موبایل و کامپیوتر متصل به اینترنت است. شما عزیزان می‌توانید از طریق آدرس درمانکده و یا با سرچ نام درمانکده در موتور‌های جستجو، وارد سایت درمانکده شوید. پس از آن اولین چیزی که توجه شما را جلب خواهد کرد یک باکس جستجو برای جستجوی پزشکان متخصص است. در صورتی که پزشک متخصصی را از قبل می‌شناسید و قصد دریافت نوبت آنلاین از مطب او را در درمانکده دارید، می‌توانید با سرچ نام پزشک متخصص اقدام به دریافت نوبت کنید اما در غیر این صورت فیلتر‌های مختلفی برای پیدا کردن پزشک متخصص در درمانکده وجود دارد.

شما عزیزان می‌توانید از طریق سرچ تخصص مورد نظر و یا محله مورد نظر خود در تهران به لیستی از پزشکان مرتبط با نیازتان دسترسی پیدا کنید. با نمایش لیست پزشکان اطلاعات مختصری در رابطه با پزشک در گوشه پروفایل کاربری به نمایش در خواهد آمد و در صورتی که این موارد توجه شما را جلب کرد می‌توانید با کلیک بر روی پروفایل کاربری، اطلاعات دقیق‌تری به همراه نظرات و هم‌چنین نوبت‌های خالی پزشک را مشاهده کنید.

در صورتی که مقایسه‌ها را انجام داده و پزشک مورد نظر خود را پیدا کردید می‌توانید با کلیک بر روی آیکون رزرو نوبت مطب، سریع‌ترین زمان ویزیت را مشاهده کرده و یا در بین سایر روز‌های هفته خالی، بهترین زمان ممکن بسته به شرایط خودتان را انتخاب کنید.

خدمات مشاوره

یکی دیگر از خدمات درمانکده مشاوره آنلاین پزشکی است که برای افرادی پیشنهاد می‌شود که به دنبال پاسخ برای پرسش‌هایشان هستند و یا مشکلشان آنقدر نیست که سریعاً به صورت حضوری به پزشک متخصص مراجعه کنند. به عنوان مثال افرادی که احساس درد بسیار خفیف در ناحیه کلیه می‌کنند ممکن است که مشکل را آنقدر جدی ندانند که سریعاً به پزشک مراجعه کرده و ترجیح بدهند که پیش از مراجعه به صورت آنلاین با یک متخصص کلیه و مجاری ادرار صحبت کنند.

به هر جهت در صورتی که سؤال‌های پزشکی خاصی دارید که جوابشان در اینترنت پیدا نمی‌شود و یا نیازمند بررسی یک سری علائم خفیف توسط پزشک متخصص هستید، می‌توانید از این خدمات در درمانکده استفاده کنید که فرایند نوبت‌گیری آن هم دقیقاً به مانند فرایند نوبت‌گیری حضوری است.

کلام آخر

همان‌طور که در این نوشته بار‌ها اشاره شد، پیدا کردن پزشک متخصصی که بتوان به تبحر و تخصص و کاملاً اعتماد کرد، و بازخورد‌های بیماران او را مشاهده کرد بدون سرویس‌های اینترنتی بسیار سخت و وقت‌گیری است اما این کار در سرویس درمانکده تنها زحمتی که دارد چند چند کلیک خواهد بود.

هم‌چنین لازم به ذکر است که پزشکان فعال درمانکده با دقت و فرایند‌های مشخصی انتخاب شده‌اند و مطمئن باشید که تمام پزشکان حاضر در سایت درمانکده همگی دارای تخصص و تجربه لازمه هستند.

ما در این نوشته تمام تلاش خود را به کار ببریم تا جزئیات مهم در رابطه با پیدا کردن پزشک متخصص و هم‌چنین استفاده از سایت درمانکده و خدمات آن را با شما عزیزان در میان بگذاریم و‌ امید است که این مطلب بتواند در راستای بهبود اوضاع سلامتی شما کارساز باشد.

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن