زبان چرب زبان
آموزش روابط زناشویی

آیا ژل حجم دهنده واقعا تاثیر گذار است؟

ژل حجم دهنده یکی از محصولاتی است که می تواند بر اندازه آلت تناسلی اثر بگذارد و آن را بزرگتر کند. بسیاری از افراد تمایل دارند در طول رابطه جنسی آلت تناسلی بزرگی را تجربه کنند. این کار به آنها کمک می کند تا به ارگاسم برسند و این موضوع بسیار مهم است. اما بهتر است بدانید هرگز نباید از این ژل در دراز مدت استفاده کنید. زیرا استفاده دراز مدت از این ژل می تواند به عروق آلت تناسلی آسیب وارد کند.

استفاده از ژل حجم دهنده یا عمل جراحی؟

همانطور که می دانید امروزه عمل های جراحی متعددی انجام می شوند و سایز آلت تناسلی مردان تغییر می کند. اما این عمل عوارض زیادی را برای مردان به همراه دارد. به همین دلیل توصیه می شود تا جایی که امکان پذیر است، عمل جراحی صورت نگیرد. استفاده از این ژل جایگزین بسیار مناسب برای مردانی است که می خواهند با کمترین عواض سایز آلت تناسلی خود را افزایش دهند.

آیا افزایش آلت تناسلی با لذت در رابطه جنسی مرتبط است؟

یکی از نگرانی هایی که شرکای جنسی دارند در این مورد است که آیا اندازه آلت تناسلی با لذت در رابطه جنسی مرتبط است. بهتر است بدانید کارشناسان جنسی به این موضوع اشاره می کنند اندازه آلت تناسلی هرگز با لذت در رابطه جنسی مرتبط نیست و اگر مردان آلت تناسلی بزرگی ندارند، بدین معنا نیست که شریک جنسی آنها نمی تواند رابطه جنسی لذت بخشی را تجربه کند. اگر شرکای جنسی بیاموزند که بر نیازهای یکدیگر تمرکز داشته باشند، بی شک می توانند رابطه جنسی لذت بخشی داشته باشند و این موضوع ارتباطی به اندازه آلت تناسلی مردان ندارد.

چه کسانی نباید از این ژل استفاده کنند؟

درست است که ژل حجم دهنده جنسی یکی از محصولات بسیار خاص جنسی است که می تواند بر رابطه جنسی شرکای جنسی اثر بگذارد، اما برخی افراد نباید هرگز از این ژل استفاده کنند. کارشناسان در این مورد هشدار می دهند کسانی که به بیماری های قلبی و عروقی مبتلا هستند، نباید از این ژل استفاده نمایند، در غیر اینصورت ممکن است به قلب آنها فشار وارد شود و این امر خطرناک است.

چگونه می توان از این ژل استفاده کرد؟

دستو العمل استفاده ژل های روان کننده بر روی بسته آن آمده است. بهتر است بدانید طبق مواردی که ذکر شده است، زمان معمول برای استفاده از ژل حجم دهنده 16 هفته است. اگر می خواهید بیشتر از این مقدار از این ژل استفاده کنید باید با پزشک مشورت نمایید. این ژل معمولا باید دو تا سه بار بر رو آلت تناسلی مالیده شود و سپس 5 دقیقه ماساژ داده شود.

آیا بانوان می توانند از این ژل استفاده کنند؟

یکی از سوالاتی که برخی از خریداران این ژل می پرسند و این امر نشان می دهد که این سوال به دغدغه ذهنی آنها تبدیل شده است این است که آیا بانوان می توانند از این ژل استفاده کنند. پاسخ به این سوال منفی است. زنان هرگز نباید این ژل را بر روی آلت تناسلی خود بمالند. در غیر اینصورت ممکن است عوارض زیادی برای آنها به وجود بیاید و سلامت جنسی آنها به خطر بیافتد.

جمع بندی

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد ژل حجم دهنده در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این ژل عوارض کمی در مقایسه با عمل جراحی دارد. اما شما هرگز نباید به مدت طولانی از این ژل استفاده نمایید. زمان استفاده از این ژل به طور متوسط 16 هفته است.

اگر می خواهید برای خرید ژل حجم دهنده اقدام کنید، می توانید به سایت داروخانه آنلاین مراجعه کنید. تمام محصولات این سایت دارای مجوزهای بهداشتی هستند و شما با خیال آسوده می توانید از آنها استفاده نمایید.

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *