زبان چرب زبان
آموزش روابط زناشویی

درمان زود انزالی با خمیر دندان شایعه تا واقعیت

Figure 1درمان زود انزالی با خمیر دندان

در این مقاله قصد داریم درباره زود انزالی صحبت کنیم. این عارضه به هر 2 جنس مربوط می‌شود اما در مردان شیوع بیشتری دارد. این موضوع می‌تواند اعتماد به نفس آن‌ها را دچار اخلال کند و روابط جنسی آن‌ها را تحت تاثیر قرار بدهد.

به همین خاطر روش‌های زیادی برای درمان آن معرفی شده که بعضی از آن‌ها بسیار غیرمنطقی به‌نظر می‌رسند. همراه ما باشید تا این موارد را بررسی کنیم.

زود انزالی چیست؟

انزال یعنی دفع منی از بدن. Premature ejaculation یا به اختصار PE در زبان انگلیسی به معنای زود انزالی است. در این وضعیت بدن زودتر از حدی که طبیعی است به انزال می‌رسد. این مشکل می‌تواند هم برای مردان و هم برای زنان ایجاد شود.

زود انزالی در زنان باعث می‌شود که آن‌ها لذت کافی را از رابطه جنسی خود نبرند اما در مردان شرایط متفاوت است. آن‌ها در این وضعیت دچار کمبود اعتماد به‌نفس می‌شوند و این احساس را دارند که برای شریک جنسی خود کافی نیستند. پس این مشکل زندگی جنسی آن‌ها را به‌کلی دچار اخلال خواهد کرد.

این بیماری در مردان بسیار شایع است و درمان آن نیز برای هر دو جنسیت وجود دارد. زود انزالی می‌تواند به نشانه‌های دیگری از جمله:

  • اضطراب
  • خجالت
  • افسردگی
  • و پریشانی

منجر شود. زود انزالی تنها یکی از مشکلات انزال مردان است و دو مورد دیگر “دیر انزالی” و “انزال رو به عقب” نام دارند. اطلاعات بیشتر را می‌توانید در مقاله زود انزالی چیست؟ دلایل آن و 10 درمان قطعی زودانزالی مشاهده کنید.

انزال چگونه عمل می‌کند؟

سیستم عصبی مرکزی انزال را کنترل می‌کند. زمانی که مرد‌ها از لحاظ جنسی تحریک می‌شوند پیام‌هایی به نخاع و مغز فرستاده خواهد شد. مرد‌ها باید به سطح خاصی از لذت جنسی و هیجان برسند تا پیام‌های جدیدی از سوی مغز به اندام‌های جنسی ارسال شود.

زمانی که این پیام‌ها به اندام جنسی برسند انزال رخ خواهد داد. با انزال مایع منی از اندام جنسی مرد خارج خواهد شد و سطح هیجان و لذت به‌صورت فروکش می‌کند. هر تاخیر و اختلالی در رسیدن این پیام موجب مشکلات انزال از جمله انزال زودرس خواهد شد.

Figure 2درمان زود انزالی در مردان

چه زمانی می‌توانیم بگوییم که شخصی زود انزال است؟

به‌طور کلی نمی‌توان برای انزال و رابطه جنسی زمان مشخص و دقیقی گفت. این موضوع کاملاً به دو طرف رابطه وابسته است و توان و میل جنسی نیز نقش اساسی را در این بحث ایفا می‌کنند.

براساس تحقیقات انجام‌شده متوسط زمان انزال پنج و نیم دقیقه است. با تمامی این تفاسیر در نهایت دو طرف رابطه هستند که تصمیم می‌گیرند این زمان مناسب است یا خیر.

آیا زودانزالی خطرناک است؟

بی‌تجربگی در رابطه جنسی یا نداشتن آن برای مدت طولانی خود‌به‌خود منجر به زود انزالی طبیعی می‌شود و جای نگرانی ندارد؛ اما اگر این مورد ادامه‌دار باشد به‌شکلی که بیش از 50 درصد تلاش‌های شما برای برقراری رابطه جنسی به زود انزالی منجر شود، ممکن است در زندگی جنسی خود اذیت شوید.

این موضوع نیز قابل درمان است و جای نگرانی ندارد. به‌صورت تخصصی دکتر اورولوژیست می‌تواند برای حل این مشکل کمک کند. یک متخصص روان نیز می‌تواند به‌صورت ذهنی شما را برای این موضوع آماده سازد. این موضوع مورد تایید دکتر زود انزالی در ارومیه، تبریز، تهران، اصفهان، شیراز و تمامی ایران است.

چه روش‌هایی برای درمان زود انزالی وجود دارد؟ آیا روش‌های عجیب واقعا کارا هستند؟

روش‌های زیادی برای درمان این مشکل معرفی شده‌اند. برخی از آن‌ها جنبه علمی و پزشکی دارند و برخی دیگر مضحک و خنده‌دار هستند.

اولین راهی که معمولاً برای حل این مشکل به ذهن مردان خطور می‌کند استفاده از قرص است. قرص‌های تاخیری زمان انزال را به تاخیر می‌اندازند و مدت زمان نگه‌داری نعوذ را افزایش می‌دهند. در ادامه این روش‌ها را بررسی می‌کنیم و به شما خواهیم گفت که واقعیت دارند یا خیر.

استفاده از عسل برای درمان زود انزالی

در طب سنتی برای حل این مشکل در مردان معمولاً ترکیب عسل و دارچین پیشنهاد می‌شود. این ترکیب دارای طبع گرمی است و سرد مزاجی را درمان خواهد کرد. عسل و دارچین می‌تواند خون را رقیق کند و خون‌رسانی را افزایش دهد.

افزایش جریان خون نعوذ پایداری را خواهد ساخت که در نهایت به انزال دیرتر خواهد انجامید. به‌طور کلی استفاده از مواد طبیعی بهتر از قرص و دارو است اما ممکن شما آن نتیجه سریعی که به‌دنبالش هستید را با محصولات طبیعی نگیرید.

در ضمن اگر مشکلات کبدی دارید مصرف دارچین برای شما خوب نیست و دراین‌باره باید با پزشک خود مشورت کنید. در مصرف مواد طبیعی نیست افراط نکنید چراکه زیاده‌روی در مصرف هر چیزی سلامتی شما را به خطر خواهند انداخت.

درمان زود انزالی با خمیر دندان

درمان زود انزالی با خمیردندان شاید یکی از عجیب‌ترین روش‌های پیشنهادی برای درمان این عارضه باشد. دلیل استفاده از این ماده برای این هدف وجود درصد کمی لیدوکائین در برخی از خمیر دندان‌ها است.

این روش اصلاً روش مناسبی نیست و توصیه می‌کنیم که به هیچ وجه از آن استفاده نکنید. به‌دلیل این‌که خمیر دندان می‌تواند مشکلات پوستی زیادی را ایجاد و از طرفی واژن بانوان را در رابطه جنسی مستعد عفونت‌های مختلف کند.

استفاده از استامینوفن کدئین برای درمان زود انزالی

با این‌که در برخی از موارد دیده شده این دارو می‌تواند چنین مشکلی را حل کند اما بااین‌حال یک درمان قطعی نیست و استفاده از آن توصیه نمی‌شود.

Figure 3درمان زود انزالی با قرص

درمان دارویی بهترین گزینه درمانی است؟

دارو‌ها درمان سریعی هستند اما نمی‌توان برای درازمدت روی آن‌ها حساب کرد. بهترین روش برای درمان این مشکل آرامش ذهنی و برخی تمرینات فیزیکی برای تقویت لگن و نواحی اطراف آن است.

بهترین پزشکان برای درمان زود انزالی را بشناسید

متخصصین اورولوژی می‌توانند در این زمینه به شما کمک شایانی بکنند. بسیاری از افرادی که چنین مشکلی داشتند توانستند با مراجعه به پزشک مشکل خود را حل کنند و زندگی جنسی شادابی داشته باشند.

بهترین دکتر زود انزالی در مشهد، تهران، ارومیه، اصفهان، شیراز و دیگر شهر‌های ایران همگی در وبسایت دکترتو در اختیار شما خواهند بود. شما می‌توانید از طریق این پلتفرم پزشکان مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و حتی تجربه بیماران آن‌ها از درمان را نیز ببینید.

جمع‌بندی

در این مقاله زود انزالی را بررسی کردیم. برای درمان این مشکل به‌سراغ روش‌های سخت و عجیب نروید چراکه می‌تواند مشکلات جدیدی را برای شما ایجاد کند.

حتی درمان دارویی نیز راه‌حل همیشگی نیست. بهترین راه مراجعه به یک دکتر اورولوژی است که می‌تواند مشکل شما را برای بلند مدت حل کند. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *