زبان چرب زبان
بهداشت و سلامت خانواده

از خواص روغن براهمی چه می‌دانید؟

داشتن موهای صاف و براق و پرپشت، شما را زیباتر می‌کند، در این مسئله هیچ شکی نیست. اما ممکن است شما به دلایل مختلفی از این نعمت برخوردار نباشید و از طرفی به دنبال راهکاری برای افزایش زیبایی خود باشید. چاره چیست؟ پیشنهاد ما استفاده از خواص روغن براهمی است؛ چون این روغن متخصص کاربلدی که می‌تواند به بهبود مشکلات موهایتان کمک کند. البته فرقی نمی‌کند که دنبال چاره برای موهای سرتان باشید یا موهای صورت، این روغن دامنه تأثیرگذاری زیادی دارد. در اینجا ما شما را با مهم‌ترین خواصی که روغن براهمی دارد آشنا می‌کنیم تا راحت‌تر تصمیم بگیرید که آیا این روغن همان روغن مطلوبتان هست یا خیر؟

خواص روغن براهمی چیست؟

گفتیم که روغن براهمی، متخصص خوبی برای موهایتان است. به خصوص زمانی که در روغن‌های پایه‌ای چون زیتون و کنجد فرآوری شده باشد، در این صورت علاوه بر استفاده از خواصی که از برگ‌های باکوپا مونیری به کار رفته در روغن براهمی می‌برید، از خواص روغن‌های پایه هم، همزمان استفاده می‌کنید.

مهم‌ترین خواص روغن براهمی، تقویت‌ مو است. اگر به طور منظم کف سرتان را با این روغن ماساژ دهید، موهای شما به دلیل تقویت پیاز مو، از شکنندگی و ریزش نجات پیدا می‌کند و از طرفی پرپشت می‌شود‌. در صورتی‌که موهای کدر و زبری دارید، با مالیدن چند قطره روغن به ساقه‌های مو می‌توانید موهایتان را نرم و براق کنید. روغن براهمی حتی به از بین بردن شوره و خارش آزاردهنده کف سرتان هم کمک می‌کند، چون علاوه بر قابلیت نفوذ به پوست و خاصیت آب‌رسانی، باعث تنظیم میزان چربی کف سر و افزایش جریان خون می‌شود.

با استفاده روزانه از این روغن، می‌توانید به تقویت مژه و ابروهایتان کمک کنید، از ریزش و کم‌پشتی ریش و سبیلتان راحت شوید و از خشکی آن‌ها جلوگیری کنید.  روغن براهمی به دلیل مواد مغذی و ویتامین‌های مفید، مشکلات شما را با مداومت در مصرف حل می‌کند.

به جز خواص روغن براهمی برای مو، خاصیت‌های دیگری هم برای این روغن وجود دارد که به مهم‌ترینشان اشاره می‌کنیم:

  • بهبود اسهال و بهبود مشکلات مثانه
  • درمان جای زخم، بریدگی‌های سطحی
  • درمان جای جوش
  • ترمیم سلول‌های عصبی و مغزی

روش استفاده از روغن براهمی

برای اینکه از خواص روغن براهمی به خوبی بهره‌مند شوید، بهتر است چند نکته را رعایت کنید:

۱- روغن را روی پوست تمیز استعمال کنید.

۲- بعد از مالیدن روغن، موضع را چند دقیقه ماساژ دهید.

۳- هنگام خواب از روغن استفاده کنید.

۴. تا دو ماه پی‌ در پی، روغن را در محل موردنظر به کار ببرید.

۵. قبل از استفاده از روغن، مشکلات و بیماری‌های داخلی چون تیروئید و کم‌خونی را برطرف کنید و تغذیه خود را اصلاح کنید.

۶. روغن براهمی خالص و اصل را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید.

 

سایت قانون سبز

ما در برند قانون، چندین سال است که به تولید روغن‌های آرایشی و بهداشتی پرداخته‌ایم و در سایت قانون سبز، اطلاعات جامع و کاملی را در مورد محصول‌های خود، برای شما فراهم کرده‌ایم. کافی است با خواص و ویژگی‌های هر روغن در سایت قانون سبز آشنا شوید و با خیال راحت روغن مدنظرتان را به صورت آنلاین سفارش داده و رایگان تحویل بگیرید. با قانون سلامتی را به خانه ببرید.

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *