زبان چرب زبان
بهداشت و سلامت خانواده

خدمات آزمایشگاهی در منزل توسط مرکز تخصصی در تهران

انجام خدمات آزمایشگاهی در منزل

بسیاری از افراد مایل نیستند برای انجام آزمایش های خود به آزمایشگاه بروند به همین دلیل آن ها می‌ توانند از خدمات آزمایش چکاپ در منزل استفاده کنند. اگر شما زمان کافی برای رفتن به آزمایشگاه را ندارید یا محل زندگی شما تا آزمایشگاه دور از می توانید یک تجربه ای شیرین و بی دغدغه با آزمایش چکاپ در منزل داشته باشید. البته بسیاری از افراد برای کاهش هزینه نمی خواهند در منزل آزمایش دهد باید بگویم این طرز تفکر کاملاً اشتباه است، زیرا اگر آزمایش خون در منزل شمال تهران را انجام دهید هزینه زیادی به شما تحمیل نمی شود. شما می توانید با خیالی راحت در منزل آزمایشات گوناگونی انجام دهید‌. آزمایشگاه پاتوبیولوژی نارون از آزمایشگاه های عالی در ایران است که انواع خدمات آزمایشی را در منزل انجام می دهد فقط کافیست وقت قبلی تعیین کنید و آزمایش مورد نظر خود را در منزل انجام دهید. متخصصان این امکان را در اختیار شما قرار می دهند تا در محل کار هم آزمایش انجام دهید.  یک تیم متخصص توسط آزمایشگاه نارون برای انجام نمونه گیری در محل اعزام می شوند سپس آزمایش انجام شده به آزمایشگاه ارسال می شود و نتیجه آزمایش در زمان کم به دست شما می رسد.

اعزام پرستار و پزشک در منزل توسط آزمایشگاه پاتوبیولوژی نارون

از خدمات دیگر آزمایشگاه پاتوبیولوژی در تهران می توان به اعزام پرستار و پزشک اشاره کرد. اگر قصد دارید در آزمایشگاه در منزل در تهران آزمایش انجام دهید می توانید آزمایشگاه نارون را انتخاب کنید. در عصر حاضر اعزام پرستار و انجام خدمات پرستاری یا پزشکی از خدمات مهمی است که با سرعت در اختیار افراد قرار می گیرد تا انجام آزمایشات نمونه گیری ها یا خدمات درمانی و مراقبتی در منزل افراد انجام شود. منتقل کردن بسیاری از افراد از جمله سالمندان، کودکان با آزمایشگاه کار چندان راحتی نیست به همین دلیل استفاده از خدمات پرستاران و پزشکان حرفه ای در منزل می تواند انتخاب خوبی برای این افراد باشد. پرستاران و پزشکانی که توسط آزمایشگاه پاتوبیولوژی نارون اعزام می شوند در زمان مشخص در محل کار حضور می یابند و کار خود را به نحو احسن انجام می دهند. آزمایش خون در منزل شمال تهران توسط آزمایشگاه پاتوبیولوژی نارون صورت می گیرد آزمایشگاه نارون برای خدمات رسانی به ارباب رجوع از روش های تخصصی استفاده می کند. آزمایش خون در منزل شمال تهران با لوازم بهداشتی و دستگاه های مورد نیاز به صورت تخصصی انجام می شود.

 

آزمایش تیروئید در منزل

یکی از روش های ساده برای تشخیص تیروئید، انجام آزمایش های تیروئید است. آزمایش تیروئید در منزل توسط آزمایشگاه حرفه ای نارون انجام می شود. با درخواست و تعیین وقت قبلی برای آزمایش تیروئید در منزل می توانید آزمایش تیروئید را در محل کار انجام دهید. هزینه آزمایش تیروئید در منزل کاملا با کیت های آزمایشگاهی و شرایط ویژه آزمایشگاه متفاوت است. همانطور که می‌ دانید تیروئید یک غده کوچک و پروانه شکل است که در عضلات جلوی گردن و زیر پوست قرار دارد و دو هورمون تیروکسین و تری یدوتیرونین را ایجاد می کند. البته وجود این دو هورمون در بدن بسیار مفید است و این دو هورمون می توانند انرژی مورد نیاز بدن را دریافت کنند و بدن را گرم نگه دارند. با انجام آزمایش تیروئید کم کاری یا پرکاری تیروئید شما مشخص می‌ شود و بعد از مشخص شدن آن درمان مناسبی برای شما در نظر گرفته می شود.

اگر شما یکی از علایم بیماری تیروئید را دارید می توانید از خدمات آزمایش تیروئید در منزل استفاده کنید و در منزل یا محل کار خود نمونه گیری کنید تا پس از انجام تست در زمان کوتاهی جواب برای شما ارسال شود.

خدمات آزمایش در منزل شامل چه مواردی است؟

  • آزمایش خون در منزل
  • نمونه گیری ادرار در منزل
  • نمونه گیری مدفوع
  • آزمایش کرونا در محل کار و منزل
  • آزمایش های کودکان

انجام آزمایشات تیروئید برای افراد معلول، سالمندان و کودکان کار راحتی به نظر نمی رسد به همین دلیل بسیاری از افراد مایل به انجام آزمایش تیروئید در منزل برای افراد معلول سالمندان و کودکان خود هستند. با اعزام متخصصان با تجربه در محل کار یا منزل به راحتی از شما و کودکانتان نمونه گیری می شود اما توجه کنید که این نمونه گیری با تجهیزات مناسب و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد. همچنین آزمایش بارداری و اعتیاد، تشخیص بسیاری از بیماری ها و چکاپ در منزل صورت می گیرد. نمونه ادرار باید توسط فرد آزمایش دهنده انجام شود به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌ دهند این آزمایش را در خانه انجام دهند. نمونه گیری مدفوع مانند نمونه گیری ادرار در خانه‌ انجام می‌ شود و ظرف موردنظر نمونه گیری در اختیار افراد قرار داده می‌ شود تا افراد نمونه را تهیه کنند و در اختیار آن ها قرار دهند تا تکنسین نمونه انجام شده را به آزمایشگاه منتقل کند. آزمایش تیروئید در منزل هم انجام می شود و این آزمایش توسط تکنسین های با تجربه و حرفه ای انجام می شود‌. شما می توانید آزمایش کرونا هم در منزل انجام دهید لذا اگر قصد دارید از پدر و مادر سالمند خود یا کودکان خود و خودتان تست کرونا بگیرید می توانید از خدمات تخصصی و فوق تخصصی آزمایشگاه پاتوبیولوژی نارون استفاده کنید و تست کرونا را در منزل انجام دهید.

انجام آزمایشات در منزل

آزمایش خون در منزل شمال تهران برای شما یک فرصت استثنایی است که بتوانید در منزل در محل کار بدون داشتن دغدغه آزمایشات خود را انجام دهید. آزمایش خون در منزل یک راه حل بسیار ساده برای افرادی است که فرصت کافی برای حضور در را آزمایشگاه ندارند. به همین دلیل می توانند نمونه خون خود یا ادرار و مدفوع را در خانه انجام دهند. از مزایای انجام آزمایش در منزل می توان به آزمایش در زمان مورد نظر خود اشاره کرد. لذا شما می توانید در هر زمان آزمایش خود را در منزل و محیط کار انجام دهید. نارون آزمایشگاه تخصصی در تهران است که با انجام خدمات آزمایش در محل کار یا منزل احساس امنیت و آرامش افراد را افزایش می دهد و این امکان را در اختیار افراد قرار می دهد تا در محیط امن خانه با احساس آرامش آزمایشات خود را انجام دهند. افراد می توانند با خیال آسوده و روانی آرام آزمایشات مختلف خود را در محل کار یا منزل با قیمتی عالی انجام دهند.

 کدام افراد می‌ توانند از خدمات آزمایش در منزل استفاده کنند ؟

افرادی که به دلیل شکستگی یا درد مفاصل قادر به راه رفتن نیستند یا نمی توانند در آزمایشگاه حضور داشته باشند می تواند از خدمات آزمایش در منزل استفاده کنند. البته بسیاری از افراد به دلیل اینکه در آزمایشگاه احساس خوبی ندارند مایل نیستند در آزمایشگاه نمونه گیری انجام دهند به همین دلیل می توانند از خدمات آزمایش در منزل استفاده کنند. برخی از افراد مایل نیستند در آزمایشگاه نوبت بایستند به همین دلیل می توانند از این خدمات استفاده کنند و در سرعت کمی آزمایش مورد نظر در منزل انجام دهند.  آزمایش در منزل با دقت و سرعت بیشتری انجام می شود همچنین کیفیت در انجام آزمایش اهداف آزمایشگاه نارون است.

شماره تماس آزمایشگاه: 02122812879

آدرس آزمایشگاه: تهران، نیاوران، خیابان شهید باهنر، بالاتر از چهار راه کامرانیه، جنب مجتمع نارون، پلاک ۸۰، طبقه همکف، واحد ۳

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن