زبان چرب زبان
بهداشت و سلامت خانواده

با بهترین متخصصان نورولوژی در سایت پذیرش 24 آشنا شوید

بسیاری از مشکلات و بیماری ها را می توان در منزل و بدون نیاز به مراجعه حضوری به مطب پزشکان مورد بررسی قرار داد، این کار از طریق دریافت مشاوره آنلاین پزشکی میسر خواهد بود. در همین راستا در این بخش، آشنایی با بهترین متخصصان نورولوژی در سایت پذیرش 24 مورد بررسی قرار گرفته شده است، جهت کسب اطلاعات بیشتر تا پایان با ما همراه باشید.

متخصصان نورولوژی چه متخصصانی هستند؟

رشته نورولوژی یکی از شاخه های پزشکی به معنای علم عصب شناسی است که خود به دو دسته نورولوژیست و نوروسرجری تقسیم می شود.

نورولوژیست ها به تشخیص و درمان مشکلات و بیماری مرتبط با مغز و اعصاب به کمک روش های غیرجراحی می پردازند در حالی که نوروسرجری ها، جراحان مغز و اعصاب هستند که کار جراحی اختلالات مغز و اعصاب را انجام می دهند.

در مواردی که نورولوژیست ها نتوانند مشکلات مغز و اعصاب را با روش های غیرتهاجمی درمان کنند، بیمار را جهت انجام جراحی به نوروسرجری ها ارجاع می دهند. بیماری های مرتبط با مغز و اعصاب توسط متخصصان نورولوژی مورد تشخیص و درمان قرار می گیرند.

نورولوژیست ها پزشکان متخصصی هستند که پس از کسب مدرک پزشکی عمومی، تخصص خود را در رشته نورولوژی به مدت 4 سال تحصیل پس از قبولی در آزمون تخصصی این رشته، کسب می کنند.

همچنین کار متخصص مغز و اعصاب با کار متخصص اعصاب و روان متفاوت است، زیرا یک متخصص اعصاب و روان که روانپزشک نامیده می شود با مشاوره دادن و صحبت کردن با بیمار به تشخیص و درمان اختلالات ذهنی و روانی بیمار می پردازد و جهت درمان از روش های غیرتهاجمی نظیر دارو درمانی استفاده می کند و در مواردی که بیمار نیاز به درمان های تهاجمی نظیر شوک درمانی داشته باشد، بیمار به متخصص مغز و اعصاب ارجاع داده می شود.

متخصصان نورولوژی چه بیماری هایی را درمان می کنند؟

متخصصان نورولوژی بیماری هایی مغز و اعصاب را تشخیص و درمان می کنند.

مشکلات و بیماری مرتبط با مغز و اعصاب طیف گسترده ای دارند که شامل؛ سکته های مغزی، اختلالات تشنجی، بیماری های عروق مغزی، مننژیت، اختلال‌های سلول‌های عصبی، آسیب های نخاعی، تومورهای نخاعی، انواع سردرد و میگرن، بیماری آلزایمر، بیماری ام اس، بیماری آتاکسی ، مشکلات خواب، بیماری آفازی، انواع کمردرد و گردن درد، اختلال دپانس عقلی، پارکینسون، خونریزی مغزی، تنگی عروق مغز و… می باشد.

بهترین متخصصان نورولوژی کدام اند؟

چنانچه به دنبال بهترین متخصصان نورولوژی هستید، می توانید به سایت پزشکی پذیرش 24 مراجعه کنید زیرا در این سایت، لیست جامعی از بهترین پزشکان متخصص و فوق تخصص رشته های مختلف پزشکی برای شما به نمایش گذاشته خواهد شد.

تعداد بسیار زیادی از بهترین متخصصان نورولوژی در سایت پذیرش 24 به کاربران مشاوره آنلاین پزشکی ارائه می دهند.

جهت دریافت مشاوره پزشکی از این متخصصان کافی است ابتدا متخصص مورد نظر خود را با بررسی مشخصات پزشک از صفحه مخصوص هر پزشک انتخاب کنید، هزینه مشاوره را پرداخت کنید تا نوبت آنلاین مشاوره برای شما رزرو گردد.

پس از رزرو نوبت، در نزدیک ترین زمان ممکن که ساعت آن به شما اعلام خواهد شد، می توانید از طریق تماس تلفنی یا متنی( بسته به انتخاب شما) با پزشک خود گفتگو کنید.

دریافت مشاوره از بهترین متخصصان نورولوژی سایت پذیرش 24 چه مزیت هایی دارد؟

مزیت های استفاده از خدمات آنلاین متخصصان نورولوژی سایت پذیرش 24 برای کاربران عبارتند از:

  • امکان دریافت مشاوره آنلاین از یک یا چندین پزشک متخصص
  • عدم نیاز به حضور در مطب پزشک
  • کاهش هزینه های رفت و آمد
  • از بین رفتن دردسرهای گرفتن نوبت
  • صرفه جویی در زمان و عدم انتظارهای طولانی
  • امکان بررسی سوابق چندین متخصص و انتخاب بهترین آنها
  • دستیابی به کلیه اطلاعات مربوط به متخصصین( آدرس، شماره تماس مطب)
  • امکان بررسی نظرات سایر کاربران
  • از بین رفتن مراجعات حضوری غیرضروری
  • کاهش استرس و اضطراب کاربر در مواردی که نیاز به دریافت مشاوره دارد.
  • راحتی بیشتر بیمار در بیان مشکلات و بیماری های خود به پزشک متخصص
  • امکان بررسی دقیق تر مشکلات و بیماری ها توسط پزشک با بررسی آزمایشات و مستندات پزشکی که کاربر ارسال می کند.
  • امکان رزرو نوبت آنلاین در مواردی که نیاز به مراجعه حضوری به پزشک متخصص باشد.

چگونه بهترین متخصص مغز و اعصاب سایت پذیرش 24 را جهت دریافت مشاوره آنلاین انتخاب کنیم؟

به طور کلی بهترین متخصص مغز و اعصاب پزشکی است که مهارت بالا و تجربه کافی در تشخیص و درمان بیماری مرتبط با مغز و اعصاب را دارا است.

همچنین پزشک متخصص مغز و اعصاب باید خوش برخورد، دلسوز و با وجدان کاری بالا باشد تا بتواند بهترین مشاوره و درمان را برای بیماران خود ارائه دهد.

در پذیرش 24 در صفحه هر پزشک اطلاعات کامل در مورد سوابق تحصیلی و طبابت، تعداد سال های فعالیت، میزان تخصص، آخرین مدرک تحصیلی، تعداد مشاوره های آنلاین، نظرات کاربران در مورد مشاوره آنلاین پزشک، میزان رضایت‌مندی کاربران از پزشک و…. به طور کامل درج شده است، از این رو به راحتی می توان با مطالعه این موارد و مقایسه چندین پزشک متخصص، یکی از آنها را جهت دریافت مشاوره انتخاب نمایید.

تعداد متخصصان نورولوژی سایت پذیرش 24 بسیار زیاد هستند که آوردن اسامی همه آنها در این نوشتار امکان پذیر نمی باشد، با مراجعه به بخش جستجوی پزشکان سایت می توانید لیست اسامی این متخصصان را مشاهده کنید و یا به صفحه لیست متخصص های نورولوژی پذیرش 24 مراجعه کنید.

 

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *