زبان چرب زبان
بهداشت و سلامت خانواده

پوست زیبا با آنزیم تراپی

پوست جزء جدانشدنی در بروز زیبایی هر فرد می باشد. حفظ ، مراقبت و نگهداری پوست از اساس و جزء دغدغه های زیبایی هر فرد شده است. این روزها ، همه به دنبال راهی برای زیبایی خود و درمان مشکلات پوستی می باشند. یکی از جدیدترین و به روزترین و کارآمدترین گزینه ها برای زیباسازی پوست ، آنزیم تراپی پوست  می باشد. آنزیم تراپی پوست درمان DMK یک درمان پوستی انقلابی نو با نتایج بسیار شگفت انگیز و عالی بوده که برای کار در قلب پوست طراحی شده و پوست را در سطح سلولی آن تغییر می دهد. بیشتر از 50 سال است که درمانهای آنزیمی مطالعه و بهبودسازی شده است. آنزیم ، باعث تشویق و تقویت گردش خون، اکسیژن رسانی و تخلیه لنفاوی شده و از طریق اسمز معکوس به دفع سموم و رادیکالهای آزاد برای تحریک تولید کلاژن کمک رسانی می نماید. آنزیم تراپی بر آنچه پوست به طور طبیعی به آن واکنش نشان می دهد تمرکز داشته ، از پیری، آکنه تا رنگدانه و زخم را بهبود می بخشد. DMK در 20 سال گذشته با تبدیل به یک محصول انقلابی در بازار استرالیا که به جای اینکه فقط به سطح پوست تمرکز شود، روی اختلال عملکرد واقعی پوست از سطح سلولی تمرکز دارد.

مفهوم DMK چیست:

1- برداشتن و حذف: با از بین بردن تجمع سلولهای مرده پوست که منجر به ظاهری خشک با خطوط ریز و تغییر رنگ پوست می شود. DMK از هیدرولیز آنزیمی استفاده کرده ، درمانی که مواد سلولهای مرده را به اسید ضعیف تبدیل کرده و آنرا پاک می کند و سلولهای جدید پوست را به سطح می آورد.

2- بازسازی: با تشویق کردن فرایندهای داخلی حیاتی پوست ، سبب بازسازی پوست شده و سلولها می توانند مدت زمان بیشتری زنده بمانند، با بالاترین پتانسیل و عملکرد باشند و پوستی سالم و جوان تر ایجاد کنند.

3- محافظت و مراقبت: با استفاده از آنتی اکسیدان های طبیعی قوی ، از پوست در مقابل نور خورشید، رادیکال های آزاد و سایر عوامل محیطی که به پیری زودرس منجر می شوند، محافظت کنید.

4- نگهداری: پوست زیبا را با داروهای خانگی حفظ کنید تا نتایج بدست آمده توسط درمان های حرفه ای DMK را طولانی تر کند.

آنزیم تراپی پوست مناسب برای انواع و شرایط پوست بوده و در درمان ها و برنامه های درمانی برای مشکلات پوستی زیر ارائه می گردد :

رنگدانه های ناهموار، آکنه ، روزاسه و قرمزی ، عدم درخشندگی، پوست کدر ، پوست حساس ، پسوزیاریس ، اگزما ، خطوط ریز و چین و چروک ، آسیب خورشید ، مویرگ های شکننده

به جد می توان گفت هیچ سیستم مراقبت از پوست دیگری در جهان وجود ندارد که بتواند نتایجی را که آنزیم تراپی DMK نشان می دهد،  ارائه دهد.

مزیت های آنزیم تراپی پوست :

1- تقویت پوست: تقویت ، یکپارچگی ساختاری پوست برای ایجاد محیط سالم برای زندگی و رشد سلولها می باشد. آنزیم تراپی پوست عضلات صورت را تمرین می دهد و باعث شده پوست احساس سفت و لطیف شدن داشته  باشد.

2- سم زدایی: پوست باید به طور منظم سم زدایی شده و و درمان آنزیمی اینکار از طریق اسمز معکوس با استفاده از غدد لنفاوی در مرحله بعد می باشد. زمان رسیدن ماسک به 45 دقیقه جادویی ، احساس نبض ضعیف را بوسیله عملکرد آن می توانید احساس کنید.

3- اصلاح شرایط پوست: با استفاده از لایه بردارهای حرفه ای و ماسک آنزیم برای تقویت ، سم زدایی و آموزش مجدد پوست به حالت جوانی اش عمل می شود.

4- جوانسازی و روشن کردن پوست: درمان منظم آنزیم تراپی پوست با درمان های حرفه ای صورت ، پوست را شاداب و هیدراته نگه داشته و با لایه برداری پوست و ماسک آنزیمی با پمپاژ خون تازه ، اکسیژن و مواد مغذی به پوست باعث روشن شدن پوست می شود.

5- سفت کردن  پوست: درمان آنزیم تراپی پوست قوی ترین و موثرترین روش برای هیدرولیز مواد سلولهای مرده از بافت های پوست ، سپس سم زدایی ناخالصیها باعث سفت شدن و حالت دهی پوست به صورت ظاهری جوان تر می شود.

6- تقویت کردن بافت حاوی آنتی اکسیدان های قوی در مبارزه با اثرات مضر و بد رادیکال های آزاد (که باعث پیری زودرس می شوند )

7- تقویت تدریجی عضلات صورت و همچنین تقویت مویرگ های شکننده

8- معکوس کردن علائم پیری

9- اکسیژن درمانی واقعی در داخل پوست

انتخاب بهترین کلینیک زیبایی :

با انتخاب بهترین کلینیک زیبایی مجهز و با پیشرفته ترین دستگاه ها با کادر متخصص در شهر رشت برای انجام آنزیم تراپی پوست با عنوان معجزه قرن می توانید اقدام نمائید و از مزایای آن بهره ببرید.

روش کار آنزیم تراپی پوست در رشت:

در کلینیک زیبایی ، ابتدا مشاوره ، تجزیه و تحلیل پوست انجام می شود، آنچه در مورد پوست خود می خواهید تغییر دهید را به درمانگر خود اطلاع دهید. همچنین رژیم غذایی و ورزش و روال زندگی خود را در نظر بگیرید. درمانگران در کلینیک زیبایی با محصولات آنزیمی ابتدا با خطوط درمان شیمیایی شما ، خطوط و چین و چرک ، آسیب های ناشی از آفتاب ، باکتری ها را از بین برده ، باعث کاهش التهاب شده همچنین تولید ملانین را سرکوب می کنند.

بعد از آن توسط درمانگران کلینیک زیبایی در رشت دو مرحله پاکسازی پوست عمیق انجام شده تا منافذ پوست از آلودگیها پاک گردد. پاکسازی پوست دوم سموم را افزایش می دهد تا اکسیژن رسانی به بافتهای پوست افزایش بیابد و همچنین پوست برای آنزیم تراپی آماده گردد.

ماسک بعد حاوی سرم با پودر ویتامین C برای آغاز تولید کلاژن می باشد تا به بازسازی اسیدهای آمینه در ماسک اجازه داده مواد تشکیل دهنده به خارج از سطوح نفوذ یافته تا ساختار یکپارچه بازیابی شود و پوست در سطح سلولی احیا گردد. مدت زمان ماسک آنزیم 45 دقیقه می باشد. در نیم ساعت اول ، ماسک بطور آرامش بخش عمل کرده و در 15 دقیقه آخر وارد عمل شده ، احساس تپش قلب در کل صورت و سفت شدن ماسک را شاهد خواهیم بود. همچنین شستشوی خون تازه و مواد مغذی در سراسر شبکه پوست ، اکسیژن رسانی به بافت های پوست و بهبود تخلیه لنفاوی از عملکرد آنزیم در این مرحله می باشد. شما می توانید نتیجه سم زدایی را بعد از برداشتن ماسک از پوست همراه با واکنش پوست شاهد باشید (اثر پلاسمایی). این اثر پلاسماتیک باور نکردنی از اکسیژن درمانی منحصر به فرد DMK بوده و شما می توانید باز شدن مویرگ ها را مشاهده کنید ، همچنین خون ، اکسیژن و مواد مغذی بیشتری به پوست پمپاژ شده و ناخالصیها از بین می روند. اثر پلاسمایی قوی نشان دهنده عملکرد مناسب و درست درمان روی پوست می باشد و این به معنای اکسیژن درمانی از درون به بیرون! درمان آنزیم تراپی با طیف وسیع از ژل و سرم های علم گیاه شناسی روی صورت به تقویت ایمنی پوست و تولید کلاژن کمک می کند چون همه ما به افزایش تولید کلاژن نیاز داریم.

در پایان ، آنزیم تراپی پوست می تواند به عنوان یک درمان برای مشکلات پوستی ، همچنین زیباسازی، جوانسازی و بهبود شرایط پوستی عمل کرده و به شما زیبایی را هدیه دهد. برای ارائه خدمت آنزیم تراپی پوست در رشت ، می توانید با مشاوره و انتخاب بهترین کلینیک زیبایی برای انجام آن اقدام فرمائید. زیبایی حق شماست.

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن