زبان چرب زبان
بهداشت و سلامت خانواده

 رفع مشکلات حساسیت افراد به کاندوم لاتکس

افرادی که به کاندوم لاتکس حساسیت دارند از چه مدل کاندومی باید استفاده کنند؟

اگر به کاندوم لاتکس حساسیت دارید و به دنبال جایگزین هستید، در اینجا چند مدل کاندوم بدون لاتکس را به شما پیشنهاد میدیم، پس با ما همراه باشید.

کاندوم بهترین روش برای پیشگیری از بارداری در جهان است و همچنین برای پیشگیری از بیماری های مقاربتی ایمن ترین روش است. اما بیشتر آنها با لاتکس ساخته شده اند که اکثر مردم به آن حساسیت دارند.

نشانه آلرژیک به کاندوم لاتکس می تواند شامل : التهاب و خارش در ناحیه تناسلی باشد. اگر شما فردی هستید که به لاتکس حساسیت دارید، استفاده از کاندوم بدون لاتکس می تواند به شما کمک کند.

حساسیت به کاندوم لاتکس چیست؟

حساسیت به کاندوم لاتکس در واقع واکنش سیستم ایمنی بدن به برخی پروتئین‌هایی است که در لاتکسِ طبیعی وجود دارد. لاتکس طبیعی درحقیقت شیره یک درخت گرمسیری به نام لاستیک (یا کائوچو) است.

دلایل حساسیت به کاندوم لاتکس:

در صورت حساسیت به لاتکس،‌ سیستم ایمنی بدن لاتکس را به عنوان یک ماده مضر می شناسد و یکسری آنتی‌بادی‌های اختصاصی را علیه آن آزاد می‌کند. در صورت تماس مجدد با لاتکس،‌ این آنتی‌بادی‌ها به سیستم ایمنی می‌گویند که هیستامین و سایر مواد شیمیایی را به درون خون آزاد کند. این فرایند درنهایت منجر به بروز طیفی از علائم حساسیتی در شما می‌شود. هرچه دفعات بیشتری در معرض لاتکس قرار بگیرید،‌ واکنش سیستم ایمنی بدن شدیدتر خواهد بود.

انواع کاندوم ضد حساسیت:

1کاندوم زنانه:

کاندوم های زنانه بدون لاتکس هستند. آنها معمولا با پلی اورتان ساخته می شوند و برای پیشگیری از بارداری و بیماری مقاربتی 95٪ موثر هستند. گفته می‌شود، البته کاندوم مردانه ایمن تر از کاندوم زنانه است.

2کاندوم های Polyisoprene:

ماده Polyisoprene یک لاستیک طبیعی است و حاوی بسیاری از خواص شیمیایی همانند لاتکس است. همچنین این نوع کاندوم حاوی پروتئین لاتکس نیست و باعث حساسیت نمیشود. کاندوم های پلی ایزوپرن همانند کاندوم های لاتکس در برابر بیماری مقاربتی و بارداری مناسب است. علاوه بر این، این کاندوم ها کمی ضخیم تر، خاصیت کشسانی دارد و گرمای بدن را به خوبی انتقال میدهند که این باعث لذت بیشتر در رابطه جنسی میشود.

3. کاندوم پلی اورتان:

کاندوم های پلی اورتان که جایگزین بسیار مناسبی برای کاندوم های لاتکس هستند، از پلاستیک نازک ساخته شده اند و گرمای بدن را نیز به خوبی منتقل می کنند. از لحاظ ایمنی، دقیقاً مانند کاندوم های لاتکس عمل می کنند.

4کاندوم پوست بره:

کاندوم های پوست بره از مواد طبیعی ساخته شده اند و در برابر بارداری بسیار موثر هستند. با این حال، آنها به طور گسترده ای مورد استفاده قرار نمی گیرند زیرا در برابر بیماری مقاربتی محافظت نمیکند. بنابراین، تنها زمانی می توانید از این کاندوم استفاده کنید که شما و همسرتان از نظر بیماری های مقاربتی مشکلی نداشته باشید.

کاندوم های کاپوت:

محصولات کاپوت kapoot در ایران با ارائه محصولات زناشویی مانند کاندوم انجام گرفته که هم اکنون یکی از برند های مهم در محصولات کاندومی کاپوت میباشد. شرکت کاندوم کاپوت با حضوری پر قدرت و با مدل های هیجانی و جورواجور خیلیاها را عاشق خودش کرده است. محصولات کاندوم کاپوت مانند محصولات برند کدکس kodex از لاتکس 100% طبیعی و از ترکیبات فوق العاده با کیفیت در جهت تولید یک کاندوم باکیفیت استفاده میشود. تمام محصولات این برند استاندارد از بهترین های کاندومی میباشند که هر کدام ضرورت رابطه جنسی و برای تغییر در یکنواختی رابطه مورد استفاده قرار میگیرد. محصولات بهداشتی کاپوت دارای مجوز وزارت بهداشت سازمان غذا و دارو است و همچنین دارای استاندارد جهانی FDA جهت اطمینان شما عزیزان نسبت به کیفیت برند کاپوت میباشد.

ویژگی کاندوم های کاپوت:

  • دارای تنوع بالا
  • بدون حساسیت
  • جلوگیری از انتقال بیماری
  • دارای مجوز وزارت بهداشت
  • ساخته شده از لاتکس طبیعی
  • بهترین مارک کاندوم برای جلوگیری از بارداری
  • مقاوم ترین کاندوم در حین رابطه جنسی میباشد

کاندوم کاپوت چوکو سنستیو:

کاندوم کاپوت چوکو سنستیو، اگر به استفاده از کاندوم حساسیت و آلرژی دارید، پیشنهاد ما خرید کاندوم کاپوت چوکو سنستیو است. از آنجایی که شکلات گرم است، رایحه گرم و شیرین آن گردش خون را در واژن افزایش داده و گرمای بیشتری ضمن رابطه به شما می‌بخشد و بنابراین باعث می‌شود لذت بیشتری ببرید. جنس این کاندوم ضد حساسیت و ضد قارچ است و به خصوص برای کسانی که به کاندوم حساسیت دارند مناسب است، چرا که با استفاده از این کاندوم دیگر دچار حساسیت نخواهید شد. این کاندوم در عین نازکی بسیار مقاوم است و از بارداری ناخواسته و انتقال بیماری‌های آمیزشی جلوگیری می‌کند. روی سطح این کاندوم شیار و حلقه‌هایی تعبیه شده که واژن را تحریک کرده و باعث می‌شود بانوان احساس لذت بیشتری از رابطه جنسی ببرند. این کاندوم به دلیل خاصیت کشسانی با هر اندازه اندامی فیت و سایز می‌شود.

کاندوم فوق العاده 003 کاپوت:

کاندوم فوق العاده نازک ۳۰ میکرون کاپوت با تکنولوژی جدیدی از مقاوم‌ترین و نازک‌ترین کاندوم‌های جهان به شمار می‌آید. این محصول حس گرما را به خوبی منتقل نموده و با رایحه لذت بخش جهت ایجاد حس فانتزی برای زوجین پیشنهاد می‌شود. کاندوم سی میکرون کدکس تهیه شده از بهترین لاتکس طبیعی، در مقابل پارگی بسیار مقاوم است.

همچنین مخزن ذخیره جهت جمع آوری مایعات و امنیت بیشتر در مقابل بارداری از دیگر مزیت‌های استفاده از این محصول به شمار می‌آید. لوبریکانت کاندوم ۰,۰۳ نیز با دوام بالا جهت کاهش درد در مقاربت‌های دردناک و تسهیل دخول بسیار کارامد است.

کاندوم تاخیری کاپوت مکس دیلی:

کاندوم تاخیری  Max Delay با داشتن خاصیت تاخیری مضاعف و همچنین با وجود ماده تاخیری ویژه بر روی سطح خود باعث افزایش زمان رابطه جنسی و رفع زودانزالی در آقایان می‌شود و بنابراین شما می‌توانید یک رابطه جنسی لذت‌بخش و با کیفیت را تجربه کنید. کاندوم کاپوت Max Delay را می‌توان یکی از محصولات خاص برند کاپوت دانست. این کاندوم با هدف طولانی کردن رابطه جنسی طراحی شده است و حداکثر تاخیر را به ارمغان می‌آورد. این محصول از لاتکس بسیار نازک و محکم ساخته شده است و حاوی رایحه‌ای مطبوع جهت افزایش میل جنسی زوجین است.

کاندوم بیگ داتس1001 کاپوت:

کاپوت تنها دارنده بروزترین تکنولوژی روز اروپا می باشد. این شرکت به عنوان تولید کننده کاندوم های شماره یک یا number 1 شناخته می شود. در این کاندوم برای اولین بار از 1001 خار با سایز 80% بزرگتر نسبت به کاندوم های نرمال بازار استفاده شد. که باعث تغییر شگرف در لذت روابط زناشویی گردید. در سرتاسر کاندوم بیگ دات 1001 از خارهای بزرگ پوشیده شده است. که باعث میشود نقطه جی بانوان به خوبی تحریک گردد. کاندوم کاندوم بیگ دات 1001 کاندومی فوق العاده است که می تواند. به خوبی با نقطه جی G-SPOT بازی کند و همسر شما را به اوج ارگاسم برساند. کاندوم کاپوت خاردرشت می تواند حسی لذتبخش و تکرارنشدنی به رابطه جنسی زوج ها ببخشد. این کاندوم فاقد هرگونه مواد تاخیر در انزال، برای آلت تناسلی آقایان است. تا علاوه بر دردناک نبودن احساس خارهای بزرگ به مدت طولانی در واژن بانوان، آقایان دیرانزال نیز بتوانند به راحتی و بدون نگرانی از این کاندوم فوق العاده بهره ببرند. این کاندوم مناسب زوج هایی است. که مدت هاست رابطه جنسی لذتبخش بخش نداشته اند، و ارگاسم را به علت های فیزیولوژیکی ، شرایط روحی و عدم امادگی عاطفی و… تجربه نکرده اند. در این کاندوم از 1001 خار بزرگ جهت افزایش احساس آلت تناسلی در واژن استفاده شده است. که قدرت جنسی مرد را هزاران برابر به نمایش می گذارد. و از این رو در بین مردان طرفداران خاص خود را دارد.

کاندوم تاخیری 45 دقیقه کاپوت:

کاندوم تاخیری 45 دقیقه کاپوت یکی از پرفروش ترین محصولات این برند در ایران است. تقریبا تمامی افرادی که از کاندوم های برند کاپوت استفاده می کنند حداقل یک بار این مدل را برای داشتن یک رابطه ایمن و طولانی امتحان کرده اند. کاندوم 45 دقیقه بهترین پیشنهاد برند کاپوت برای حداکثر تاخیر در انزال می باشد. این کاندوم حاوی ماده تاخیری با دوز بسیار بالاست.

کاندوم ایکس دریم (Xdream):

شرکت کاندوم ایکس دریم در سال 1388 توسط شرکت تعاونی باران بسپار تاسیس شد و کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

ظرفیت تولید کاندوم در این کارخانه بالغ بر 150 میلیون قطعه است و به همین خاطر ایکس دریم یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین کارخانه‌های تولیدکننده کاندوم در ایران و خاورمیانه به شمار می‌آید.

مزایای استفاده از کاندوم ایکس دریم:

  • این کاندوم به خاطر داشتن موادی مثل عصاره گیاهی بنزوکائین، برای تاخیر در انزال آقایان بسیار مناسب است.
  • در ساخت این محصول از بنزوکائین گیاهی به جای لیدوکائین استفاده می‌شود و به همین خاطر حساسیت ایجاد نمی‌کند.
  • کاندوم ایکس دریم در انتهای خود مخزن ذخیره دارد و همین امر موجبات داشتن یک رابطه جنسی امن را فراهم کرده است.

کاندوم ساگامی:

کاندوم ساگامی ، برند ساگامی برندی شناخته شده و قدیمی ساخت کشور ژاپن بوده که به خاطر ساخت کاندوم های بسیار نازک با ضخامت ۰.۰۱ تا ۰.۰۳ میلی متری شهرت زیادی دارد.کاندوم های ساگامی برخلاف بسیاری از برند های دیگر که از مواد لاتکس ساخته می شوند ، از مواد پلی اورتان (PU) ساخته شده است.با خرید کاندوم ساگامی شما یک رابطه متفاوتی را تجربه می کنید جوری که انتقال گرما را به وضوح میتوان احساس کرد و به هیچ وجه احساس نمی کنید که از کاندوم دارید استفاده می کنید. استفاده از مواد پلی اورتان در کاندوم ساگامی باعث شده تا افراد دارای حساسیت به مواد لاتکس ، بتوانند بدون مشکل از این کاندوم ها استفاده کنند. همچنین با وجود ضخامت خیلی کمی که دارد قابلیت انتقال گرما را، در حین رابطه‌ ی جنسی به خوبی انتقال میدهد. یکی دیگه از ویژگی های بسیار خوب این کاندوم، فاقد بو بودن آن است. این کاندوم ها بر عکس بسیار دیگری از کاندوم های موجود در بازار هیچ بویی ندارد.

کاندوم کدکس Prolong Delay:

برند ایرانی کدکس یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های وارد، تولید و توزیع کننده محصولات بهداشت جنسی است. کاندوم کدکس مدل Prolong Delay از لاتکس طبیعی ساخته شده و ضمن دارا بودن خاصیت ارتجاعی فوق‌العاده، امکان بروز حساسیت را نیز تا حد زیادی کاهش خواهد داد. این محصول حاوی روان کننده تخصصی و مرطوب بوده و با داشتن میزان مناسبی از پودر بنزوکائین، با تاخیر در انزال رابطه جنسی را طولانی‌تر می‌کند. کاندوم تاخیری و ضد حساسیت کدکس در دو بسته‌بندی ۳ و ۱۲ عددی به بازار عرضه شده است.

کاندوم کدکس Happy Lady:

این محصول حاوی ژل انار بوده و باعث تنگ شدن واژن خانم‌ها می‌شود. علاوه بر آن با ایجاد حس گرما و داشتن خارهای درشت منعطف و محکم، ارگاسمی بی‌نظیر را برای شما به ارمغان می‌آورد. جنس کاندوم هپی لیدی برند کدکس ، از لاتکس بسیار نازک و مقاوم بوده و ضد حساسیت است.

کاندوم کدکس Zero Invisible:

کاندوم کدکس مدل Zero Invisible از لاتکس 100% طبیعی تولید می‌شود؛ بنابراین کاملا ضد حساسیت است و همچنین خاصیت ارتجاعی بسیار خوبی هم دارد. این کاندوم بسیار نازک اما بسیار مقاوم و ایمن است. پوشش بسیار نازک این محصول باعث انتقال حداکثر احساس و گرما می‌شود و در عین حال از انتقال بیماری‌ها نیز کاملا جلوگیری می‌کند.

کاندوم کدکس Sensitive Pro-Sensation:

کاندوم کدکس مدل Sensitive Pro-Sensation از لاتکس 100% طبیعی تولید می‌شود؛ بنابراین کاملا ضد حساسیت است و همچنین خاصیت ارتجاعی بسیار خوبی هم دارد. این کاندوم بسیار نازک است و حساسیت بسیار بالایی دارد. کدکس مدل Senditive Pro-Sensation دارای روان کننده است و در عین نازکی و تحریک پذیری، مقاومت و ایمنی فوق العاده ای هم دارد.

کاندوم کدکس (KODEX):

اگر مشکل حساسیت دارید از برند کدکس استفاده کنید چون این برند در تهیه کاندوم‌ از لاتکس صد در صد طبیعی استفاده می‌کند و همین امر از بروز هر گونه حساسیتی جلوگیری خواهد کرد. کاندوم ناچ کدکس یکی از برندهای معتبر کاندوم در جهان است که انواع مختلفی از کاندوم مانند کاندوم تاخیری، خاردار، نازک، شفاف، کلاسیک، حلقوی، اناری با خاصیت تنگ کنندگی و … را در بر می‌گیرد.

این کاندوم ها در چین تولید می‌شود.

مزایای استفاده از کاندوم کدکس:

  • هیچ ماده پلاستیکی در آن استفاده نشده و کاملا طبیعی است
  • برای تولید این کاندوم از لاتکس صد در صد طبیعی استفاده شده است
  • دارای خاصیت ارتجاعی فوق العاده بالایی می‌باشد
  • هیچگاه در واژن جا نمی‌ماند
  • سه لایه است
  • هرگز پاره نمی‌شود

کاندوم شادو مدل SENSITIVE:

کاندوم حساس شادو بسیار ظریف و حساس ساخته شده که نازک بودن آن برای افرادی که دوست ندارند از کاندوم استفاده کنند بسیار مناسب است. جنس این کاندوم از لاتکس کاملا طبیعی و شفاف بوده که مواد روان کننده اضافی و لغزنده برای جلوگیری مقاربت دردناک در آن به اندازه کافی وجود دارد. بنزوکائین استفاده شده در ساختار آن ضد حساسیت‌زا است و باعث تاخیر در انزال آقایان می‌شود. سطح این کاندوم کاملا صاف بوده و برآمدگی در آن دیده نمی‌شود. در انتهای این کاندوم محل ذخیره اسپرم وجود دارد که رابطه‌ای بدون نگرانی و امن را برای شما و شریک جنسیتان به ارمغان می آورد.

کاندوم سوئیس کر مدل Anti Bactrial & Fungal:

شرکت سوئیس کر از مواد آنتی باکتری و ضدقارچی که در ساختار این محصول استفاده کرده باعث ایجاد رابطه امن و بدون هیچگونه عوارض بیماری بعد آن می شود. کاندوم سوئیس کر مدل Anti-Bacterial از لاتکس طبیعی و شفاف بوده و خاصیت ارتجاعی بالا بدون جا ماندگی در واژن را به همراه دارد. سطح کاندوم حاوی مواد روان کننده و لغزنده برای مرطوب کردن و داشتن رابطه جنسی بدون درد است. برآمدگی که در نوک این کاندوم قرار دارد باعث امنیت بیشتر و محل انبار اسپرم است که از حاملگی ناخواسته جلوگیری می‌کند. عصاره زنجبیلی که در آن به‌کار رفته خاصیت گرمی و بالا رفتن هیجان جنسی شما و شریک جنسیتان را به همراه دارد. این شرکت بخاطر رضایت مشتریان خود در استفاده از این کاندوم در ساختار آن از بنزوکائین استفاده کرده که دیگر شما حساسیت و آلرژی را تجربه نخواهید کرد. همچنین کاملا ساده و کلاسیک بوده و هیچگونه شیار و خار در سطح این کاندوم وجود ندارد.

ژل آمیزشی رومانتیک پلاس سیمپلکس:

ژل آمیزشی رومانتیک پلاس سیمپلکس SIMPLEX-ROMANTIC PLUS، دارای عصاره گل بابونه برای کاهش التهابات و ضد عفونی کردن دستگاه تناسلی و افزایش لذت جنسی می باشد. توصیه ما برایافرادی که با خشکی واژن مشکل دارند خرید ژل آمیزشی رومانتیک پلاس سیمپلکس است. عصاره گل بابونه موجود در این ژل، آرامش دهنده التهابات حاصل از فرآیند آمیزش در دستگاه تناسلی می باشد. این محصول با خاصیت ضد عفونی کنندگی از عفونت های عمومی و باکتریال جلوگیری می کند و بوهای ناخوشایند حاصل از ترشحات مهبلی را از میان می برد. این ژل با روانکاری زیاد، از دردهای مقاربتی بویژه در زوج های جوان می کاهد.این ژل سلامت دستگاه تناسلی را حفظ کرده و به فرآیند آمیزشی، راحتی و اطمینان می بخشد.

مزایای استفاده از کاندوم:

  • ایمن بودن
  • خرید آسان (نیازی به نسخه ندارید)
  • قادر به محافظت در برابر بیماری های مقاربتی و همچنین جلوگیری از بارداری
  • در بیشتر موارد، استفاده از کاندوم عوارض ندارد.
  • در اشکال، اندازه ها و طعم های مختلف موجود است (کوچک و قابل حمل)
  • برای افراد فعال جنسی، کاندوم تنها راه محافظت در برابر بیماری های مقاربتی است. آنها همچنین می توانند از بارداری جلوگیری کنند.

به خاطر داشته باشید، در حالی که کاندوم‌ها خطر بارداری و بیماری‌های مقاربتی را تا حد زیادی کاهش می‌دهند، اما راه حلی صد در صد نیست. هیچ نوع کاندوم وجود ندارد که 100 درصد از بارداری یا بیماری های مقاربتی جلوگیری کند.

چند نکته در مورد نحوه استفاده از کاندوم:

استفاده از کاندوم عوارض روش های هورمونی جلوگیری از بارداری را نداشته و روشی کاملأ غیر هورمونی است. همچنین برخلاف داروهای هورمونی، نیاز به تجویز پزشک ندارد و هر زمان که نیاز داشته باشید می توانید کاندوم را برای برقراری رابطه جنسی محافظت شده و مطمئن تهیه کنید.

  1. هرگز کاندوم خود را بدون پوشش در سطل زباله نیاندازید. همیشه آن را در یک دستمال کاغذی پیچیده و در سطل قرار دهید.
  2. از یک کاندوم بیش از یک بار استفاده نکنید. در غیر این صورت، احتمال پارگی کاندوم در اثر اصطکاک افزایش می یابد.
  3. از کاندوم به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در حین رابطه جنسی دهانی استفاده نکنید. کاندوم مردانه تنها برای آلت طراحی شده است.
  4. به خاطر داشته باشید که از هر نوع روان کنندهای بر پایه چربی بر روی کاندوم استفاده نکنید. این روان کننده ها می توانند موجب پارگی و تخریب کاندوم شوند. روان کنندهای بر پایه چربی شامل: لوسیون، وازلین، کرم دست و صورت، روغن بچه و…. هستند.
  5. اگر پوشش کاندوم قبل از استفاده خراشیده یا پارگی دارد، از آن استفاده نکنید.
  6. فقط از کاندوم های لاتکس یا پلی اورتان استفاده کنید یا در مورد روش های دیگر جلوگیری با یک پزشک صحبت کنید.

چه زمانی به پزشک مراجعه کنیم؟

اگر علائم حساسیت به کاندوم بیش از یک یا دو روز طول کشید یا پس از امتحان کاندوم های جایگزین نیز همچنان ادامه داشت، به پزشک مراجعه کنید. ممکن است این علائم حساسیت نسبت به کاندوم، در واقع، ناشی از وجود عفونت یا دیگر بیماری‌های زمینه‌ای باشد. پزشک معاینه‌تان می‌کند و آزمایش‌های لازم را برای بررسی بیماری‌های مقاربتی و عفونت‌های باکتریایی انجام می‌دهد. اکثر عفونت‌های تناسلی را با یک دوره مصرف آنتی‌بیوتیک می‌توان درمان کرد. اگر درمان پیش نرود، برخی عفونت‌ها می‌توانند منجربه عوارض شدیدی همچون ناباروری شوند. همچنین، ممکن است لازم باشد به متخصص آلرژی مراجعه کنید. متخصص آلرژی می‌تواند دلیل حساسیت به کاندوم را تشخیص دهد و با تجویز داروی مناسب، در رفع حساسیت به کاندوم کمک‌تان کند. بنابراین، در صورت بروز علائم، باید به فکر راه درمان حساسیت به کاندوم باشید و سریعاً به پزشک مراجعه کنید.

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *