زبان چرب زبان
بهداشت و سلامت خانواده

بررسی دلایل اهمیت استفاده از اینستاگرام برای پزشکان

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر است. با 90 درصد از کاربران زیر 35 سال، این شبکه مکانی عالی برای تعامل با نسل هزاره است و همین موضوع دلیل برای اهمیت اینستاگرام برای پزشکان می‌باشد. در این مقاله به دلایل الزام حضور پزشک در اینستاگرام می‌پردازیم.

اهمیت اینستاگرام برای پزشکان

هدف اصلی شما باید این باشد که به مشتریان خود نشان دهید که پزشک بودن فقط کار شما نیست و سبک زندگی شماست.

محتوای پزشکی در اینستاگرام

لازم نیست محتوای اینستاگرام پزشکی شما فقط محدود به علم باشد. به عنوان مثال، سرگرمی شما و کارکنانتان در رویدادهای تیمی یا هر روز در محل کار می‌تواند از محتواهای اینستاگرام برای پزشکان باشد. برای تولید محتوای پزشکی از طب مارکتینگ کمک بگیرید.

  • با استفاده از اینستاگرام برای پزشکان، همچنین می‌توانید به فالوورهای خود نشان دهید که فردی قابل دسترس با علاقه به پزشکی و علم هستید و در نتیجه، یک پزشک حرفه‌ای و ماهر هستید.
  • اهمیت دیگر اینستاگرام برای پزشکان این است که به شما کمک کند تا مطب خود را به عنوان یک منبع اطلاعاتی معتبر و قابل اعتماد در مورد تخصص پزشکی خود معرفی کنید. به این ترتیب، زمانی که زمان مراجعه افراد به پزشک فرا می‌رسد، کلینیک شما در صدر فهرست آن‌ها قرار می‌گیرد.
  • بسیاری از مردم اینستاگرام را نه تنها یک پلتفرم سرگرمی بلکه یک منبع اطلاعات می‌دانند. از این مزیت برای موقعیت بهتر خود استفاده کنید: سبک زندگی سالم را ترویج کنید و نکات مفیدی را به اشتراک بگذارید که ممکن است به پیروان شما کمک کند از مشکلات سلامتی جلوگیری کنند.

 

 

هشتگ‌های پزشکی

هشتگ‌ها راهی عالی برای شروع یک مکالمه یا ادامه آن با مخاطبان هستند و نقش بسیار مهمی در کمک به محتوا برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌ای دارند؛ بنابراین، مطمئن شوید که از آن‌ها به درستی استفاده کنید تا بیشترین تعامل و دنبال کنندگان جدید را به دست آورید.

قبل از ارسال تصاویر، لازم است تحقیق کنید که کدام هشتگ بیشتر در صنعت شما استفاده می‌شود. به عنوان مثال، اگر شما یک پزشک ارتوپد هستید، ممکن است از هشتگ #متخصص_ارتوپدی استفاده کنید.

همچنین، همیشه به یاد داشته باشید که مطب خود را تگ کنید تا فالوورها شما را راحت‌تر پیدا کنند.

بیماران خود را تگ کنید

اگر می‌خواهید یک کاربر فعال (و موفق) اینستاگرام شوید، ارسال عکس به تنهایی ممکن است کافی نباشد. بازاریابی برای پزشکان در این پلتفرم نیاز به مشارکت دارد، مانند برچسب گذاری، لایک کردن، نظر دادن و به اشتراک‌گذاری.

لایو پزشکی در اینستاگرام

اگر واقعاً می‌خواهید فالوورهای خود را به‌طور چشمگیری افزایش دهید، باید روی محتوای ویدیویی سرمایه‌گذاری کنید، مخصوصاً یک جلسه زنده یا استوری اینستاگرام. ویدیوهای زنده یک ویژگی قدرتمند برای اینستاگرام برای پزشکان است و شما باید آن‌ها را بسازید.

مزیت اصلی این است که پخش زنده مستقیم‌ترین تعاملی است که می‌توانید با فالوورهای خود (بیماران بالقوه یا فعلی) در اینستاگرام داشته باشید. خبر خوب این است که لایو ویدیویی اینستاگرام برای پزشکان لازم نیست طولانی باشد. در واقع، می‌توانید این کار را در زمان استراحت ناهار یا در بین بیماران انجام دهید.

تصاویر اینستاگرام برای پزشکان

برای جذب فالوورهای بیشتر، همیشه سعی کنید انواع مختلف پست‌ها را به اشتراک بگذارید. می‌توانید به‌روزرسانی‌ها را به اشتراک بگذارید، اطلاعاتی درباره درمان‌ها ارائه دهید، نقل قول‌های الهام‌بخش، نکات مفید و سایر تغییرات را به اشتراک بگذارید. همیشه سعی کنید با تیترهای خود که محتوای بصری است، خلاق باشید تا توجه مردم را به خود جلب کنید.

کپشن‌ها در اینستاگرام

کپشن‌ها بسیار دست کم گرفته می‌شوند اما نقش بسیار زیادی در فضای رسانه‌های اجتماعی دارند. نوشتن کپشن در اینستاگرام برای پزشکان یک هنر است و آن 2200 کاراکتر این توانایی را دارند که جذابیت بیشتری را به پست اضافه کنند. کپشن‌ها به تعامل بیشتر کمک می‌کنند و ارزش برای مخاطبانتان فراهم می‌کنند.

تبلیغات پزشکی در اینستاگرام

اینستاگرام زمانی در صدر قرار می‌گیرد که بخواهید به‌طور ارگانیک به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید؛ اما به خاطر داشته باشید، شما باید مخاطبان هدف خود را درک کنید و بدانید که بیماران شما کجا هستند. نرخ تعامل در اینستاگرام در مقایسه با سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی بسیار بالاست و به همین دلیل است که باید این پلتفرم را بیشتر کاوش کنید و از طریق تبلیغات با مخاطبان خود درگیر شوید. شما می‌توانید انواع مختلفی از تبلیغات را در اینستاگرام اجرا کنید.

سخن پایانی

این روزها رسانه‌های اجتماعی نقش مهمی در کلیه کسب‌وکارها حتی مراکز درمانی و کلینیک‌های پزشکی دارند. در این مقاله به اهمیت اینستاگرام برای پزشکان پرداختیم. به‌طور کلی اینستاگرام در درجه اول توسط نسل‌های جوان استفاده می‌شود که تمایل دارند از مراجعه به پزشک اجتناب کنند. به این معنی که متخصصان پزشکی می‌توانند از طریق این پلت فرم رسانه اجتماعی به این مخاطبان دست یابند.

با استفاده از ایده‌های محتوای محبوب تعامل خود را با بیماران افزایش خواهید داد؛ کاربران همچنان می‌توانند محتوای شما را که به آن‌ها مربوط می‌شود پیدا کنند. شما باید جایی باشید که مشتریان بالقوه شما هستند و اینستاگرام داغ‌ترین پلتفرم برای ایجاد برندسازی قابل تشخیص است. برای دریافت خدمات مدیریت اینستاگرام در طب مارکینگ می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با آژانس تبلیغات پزشکی طب مارکتینگ در ارتباط باشید:

02122644773

02126643064

02126601795

وبسایت:

www.tebmarketing.com

اینستاگرام:

tebmarketing

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *