زبان چرب زبان
بهداشت و سلامت خانواده

ارتباط بین سلامت نوزاد و وسایل که برای سیسمونی می خریم چیست

خرید لوازم سیسمونی برای نوزادی که به زودی به دنیا می‌آید؛ برای والدین او تجربه بسیار لذت بخش و خاطره‌انگیزی خواهد بود. در سال‌های پیش تهیه سیسمونی بر عهده مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌های نوزاد بود‌. اما امروزه والدین ترجیح می‌دهند با خرید بهترین و باکیفیت‌ترین وسایل سیسمونی نوزاد، سلامت فرزند خود را تضمین کنند. نوزادی که تازه متولد شده بسیار حساس است. بنابراین باید لباس نوزاد و سایر لوازم او از برندهای معتبر و جنس خوب باشد تا هیچ گونه حساسیتی در پوست او ایجاد نکند‌. استفاده از لباس‌ها و وسایل بی‌کیفیت سلامت نوزاد را به خطر می‌اندازد. خوشبختانه قبل از تولد می‌توان از جنسیت نوزاد آگاه شد و این موضوع به خرید سیسمونی کمک زیادی خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم درباره لوازم سیسمونی نوزاد و ویژگی آن‌ها توضیح دهیم.

 لوازم سیسمونی شامل چه مواردی است؟

مادران و پدرانی  که به دنبال تهیه لوازم سیسمونی هستن و کیفیت، قیمت و اصالت برای آنها مهم است در تهیه لوازم سیسمونی باید به این نکته توجه داشته باشند که برای تهیه تمام و کمال این لوازم، نباید زیاد سخت‌گیری کنند و هزینه‌های زیادی متحمل شوند‌. برای یک نوزاد در اولین روزهای زندگی فقط از لوازم ضروری استفاده می‌شود‌. با توجه به شرایط اقتصادی بد جامعه اگر والدین بودجه کافی برای خرید تمام وسایل سیسمونی نوزاد ندارند؛ بهتر است از خرید لوازم غیر ضروری بپرهیزند.

در گذشته، معمولا وسایلی خریداری می‌شد که حتی شاید یک‌بار هم مورد استفاده قرار نمی‌گرفت. همان‌طور که در بالا اشاره کردیم؛ کیفیت، اورجینال بودن و جنس مواد در سیسمونی تاثیر بسیار بالایی در سلامت کودک داشته و در صورت بی کیفیت بودن هر یک از این لوازم، آثار مخربی را در پی خواهد داشت. به‌همین دلیل بهتر است برای خرید لوازم سیسمونی از فروشگاه‌های معتبر کمک بگیرید. در ادامه این مطلب درباره لوازم سیسمونی که شامل کیف پوشک نوزاد، لوازم داخل کیف، لوازم حمام نوزاد، سرویس لباس نوزاد، قفسه داروهای نوزاد، لوازم مربوط به تغذیه نوزاد، لوازم اتاق خواب نوزاد و لوازم مورد نیاز برای حمل‌ونقل و جابه‌جایی نوزاد و اسباب بازی‌های نوزاد توضیح خواهیم داد.

برای آشنایی با لیست و قیمت لوازم سیسمونی نوزاد می توانی عبارت سیسمونی فندق را در گوگل جستجو کنید

 کیف پوشک نوزاد چیست و به چه لوازمی نیاز دارد؟

یکی از لوازم سیسمونی نوزاد، کیف پوشک نوزاد است. در داخل این کیف لوازمی مانند پوشک، کهنه، پودر بچه، کرم سوختگی، دستمال نخی، دستمال مرطوب، دستمال کاغذی، تشک‌چه تعویض پوشک، گوش پاک کن، کرم، لوسیون، وازلین قرار داده می‌شود. کیف پوشک نوزاد در اندازه‌ها، مدل‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود و والدین بر اساس جنسیت نوزاد مدل و رنگ آن را انتخاب می‌کنند‌. کیفیت، اورجینال بودن و جنس مواد داخل کیف پوشک تاثیر بسیار بالایی در سلامت کودک داشته و در صورت بی کیفیت بودن، آثار مخربی را در پی خواهد داشت.

در سیسمونی نوزاد برای تهیه لوازم حمام چه چیزهایی باید خرید؟

یکی دیگر از لوازم سیسمونی که خرید آن ضرورت دارد، لوازم حمام نوزاد است. اولین حمام نوزاد معمولا بعد از افتادن بند ناف و بهبودی زخم آن انجام می‌شود. تا قبل از افتادن بند ناف، بدن نوزاد را با استفاده از اسنفج مخصوص نظافت می‌کنند‌. لوازم حمام نوزاد شامل: لگن یا وان مخصوص نوزاد، شامپوی بچه، حوله نوزاد، صابون بچه ملایم، کاسه یا فنجان پلاستیکی به منظور ریختن آب روی بدن، لیف یا اسفنج مخصوص شستن بدن نوزاد، شانه، برس، کلاه حمام، عروسک‌های مخصوص وان می‌باشد. البته این عروسک‌ها برای دوران نوزادی کاربردی ندارند و زمانی که کودک توانایی نشستن داخل وان را داشته باشد؛ استفاده می‌شود. برای تهیه تمامی لوازم حمام نوزاد با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت می‌توانید از فروشگاه اینترنتی فندق کمک بگیرید

برای آشنایی با لیست و قیمت لوازم سیسمونی نوزاد می توانی عبارت سیسمونی فندق را در گوگل جستجو کنید

 سرویس لباس نوزاد از چه لباس‌هایی تشکیل شده است؟

سرویس لباس نوزاد را می‌توان به‌عنوان مهم‌ترین لوازم سیسمونی نوزادان دختر و پسر معرفی کرد. برای تهیه لباس لازم نیست که تعداد زیادی لباس خریداری کنید. زیرا نوزادان به سرعت در حال رشد هستند و در ماه‌های اولیه عمر خود هر ماه باید سایز لباس‌های آن‌ها را تغییر داد. لباس نوزاد باید شامل زیرپوش نخی دکمه‌دار و سرهمی نخی، کلاه، شلوار نخی، دستکش نخی، پیش بند، زانوبند، جوراب، پاپوش از سایزهای صفر تا سه باشد. برای فصول سرد سال نیز باید لباس گرم و سرهمی‌های ضخیم خریداری شود. بعضی از والدین برای نوزاد کفش هم می‌خرند اما خرید کفش در سیسمونی آنقدرها هم ضروری نیست. البته با شرایط فعلی جامعه و گران شدن روز افزون تمام اجناس با خرید کفش می‌توان به نوعی در هزینه‌ سال‌هایی که کودک شروع به راه رفتن می‌کند؛ صرفه‌جویی کرد.

چه لوازمی برای قفسه داروی نوزاد نیاز است؟

قفسه داروی نوزاد، یکی دیگر از لوازم سیسمونی است که برای رفع کسالت نوزادان کاربرد زیادی دارد. در داخل این قفسه تب سنج نوزاد، دستگاه بخور برای جلوگیری از گرفتگی بینی، قطره بینی، پماد ادرار سوختگی پای نوزاد، ناخن‌گیر نوزاد، پماد آنتی‌باکتریال، ناف بند طبی، استامینوفن مخصوص نوزاد قرار داده می‌شود‌. تا قبل از شش ماهگی به هیچ وجه نمی‌توان بدون نسخه پزشک به نوزاد دارو داد. تنها داروی مجاز برای نوزادان قطره استامینوفن است. اگر نوزاد دچار تب شود باید بلافاصله او را نزد پزشک متخصص کودکان ببرید.

کدام لوازم سیسمونی برای تغذیه نوزاد استفاده می‌شوند؟

یکی دیگر از ضروری‌ترین وسایل سیسمونی نوزاد که کیفیت آن تاثیر زیادی در سلامتی نوزاد دارد؛ وسایل تغذیه و شیر خوری و شیر دهی نوزاد می‌باشد.‌ این وسایل عبارتند از: شیشه شیر پلاستیکی درب‌دار بدون مواد خطرناک BPA، سر شیشه، ماده ضد عفونی کننده شیشه شیر، شیر دوش یا پمپ پستان، ظرف مخصوص نگهداری شیر دوشیده شده مادر، غذاساز، لیوان، ظروف غذاخوری، قاشق و چنگال، فلاسک آب، صندلی غذاخوری، غذا گرم کن کودک، پیش‌بند و بالش مخصوص شیردهی است. همواره باید سعی کنید لوازم تغذیه نوزاد را از برندهای معتبر خریداری کنید زیرا وسایل تولید شده با مواد اولیه بی کیفیت برای سلامتی نوزاد مضر است. این لوازم با کیفیت و کاملا بهداشتی را در کنار سایر وسایل سیسمونی می‌توانید از فروشگاه فندق تهیه کنید.

لوازم اتاق خواب نوزاد شامل چه مواردی است؟

یکی از مراحل جذاب خرید لوازم سیسمونی، آماده کردن اتاق خواب کودک است. برای اتاق خواب کودک باید وسایلی مانند تخت خواب، کمد، گهواره، پشه بند، بالش، پتو، نی‌نی لای‌لای، تشک نمگیر و ننو خریداری شود. برای نوزادان خیلی کوچک می‌توان یک تخت باسینت به تخت خواب والدین نصب کرد تا با خیال راحت او را در کنار خود بخوابانید. برای جلوگیری از سندرم مرگ ناگهانی، بهتر است به پشت خوابانده شود. در اتاق خواب کودک وسایل دیگری مانند کالسکه، روروک، کریر، اسباب‌بازی، جغجغه، دندان‌گیر، پستانک، آویز تخت و انواع اسباب بازی به چشم می‌خورد‌. این وسایل جزء ضروریات سیسمونی محسوب نمی‌شوند اما خانواده‌هایی که توان مالی برای خرید این وسایل را دارند؛ بهتر است که برای خرید آن‌ها اقدام کنند. زیرا این روزها هیچ یک از لوازم سیسمونی ثبات قیمت ندارند و روز به روز گران می‌شوند.

خرید لوازم سیسمونی از فروشگاه اینترنتی فندق

برای خرید باکیفیت‌ترین سیسمونی نوزاد با مناسب‌ترین قیمت می‌توانید به فروشگاه فندق با آدرس اینترنتی http://sismonifandogh.com/ مراجعه کنید. فروشگاه فندق فعالیت رسمی خود را از 20 سال پیش با فروش وسایل سیسمونی نوزاد آغاز کرد و در طول این سال‌ها تمام اهداف خود را به جلب رضایت مشتریان اختصاص داده است. وسایل ارائه شده در این فروشگاه‌ اینترنتی از برترین برندهای دنیا هستند. مشتریان بعد از خرید اینترنتی وسایل سیسمونی مورد نیاز خود در کمتر از 48 ساعت آن را در درب منزل خود دریافت می‌کنند‌. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و سفارش محصول مورد نظر با شماره تلفن‌های موجود در سایت  تماس بگیرید‌.

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *