زبان چرب زبان
بهداشت و سلامت خانواده

معرفی مدل های استند لوازم آرایشی

مدل های استند لوازم آرایشی با قیمت ارزان و مناسب هم اکنون توسط مراکز خرید مختلف به فروش می رسد. این استندها هر کدام دارای مدل، طرح، ابعاد، برند و حتی قیمت های مختلفی هستند که آن ها را در دسته بندی جداگانه ای از یکدیگر متمایز می کند. مهمترین وسایل خانم که اهمیت زیادی به آن می دهند، لوازم آرایشی و بهداشتی آن ها است. معمولا هم در طول شبانه روز این لوازم باید در دسترس باشند.

اما گاهی به دلیل پخش و پلا شدن و بی نظمی برخی از آن ها را نمی توانیم به راحتی پیدا کنیم. نظم و ساماندهی برای خانم ها بسیار پر اهمیت است و به دنبال آن همیشه از محصولات و ترفندهای جهت سامان بخشیدن به اطراف خود استفاده می کنند. استندها نیز مهمترین لوازمی هستند که در صدها طرح، رنگ و مدل جهت قرار دادن تمامی لوازم آرایشی خود می توانید از آن استفاده نمایید. اما یک استند خوب باید دارای مزیت هایی باشد که در ادامه به معرفی مدل های استند خواهیم پرداخت.

مدل های استند لوازم آرایشی

همانگونه که مستحضرید، استند آرایشی جزو لوازم پر کاربردی است که معمولا از جنس طلق آکریلیک شفاف، پارچه و پلاستیک می باشد. این استندها را معمولا برای استفاده در منزل، فروشگاه ها و سالن های لوازم آرایشی به کار می برند.  مزیت این محصول نظم دادن لوازم آرایشی و قابل شستشو بودن استند است. شما می توانید متناسب با سلیقه خود و میزان لوازم آرایشی یک استند مناسب انتخاب کرده و از آن برای چینش لوازم آرایشی استفاده کنید. دسترسی راحت در خانه و حتی افزایش زیبایی در دکوراسیون فروشگاه ها از دیگر مزیت های مهم محبوبیت این محصول به شمار می رود. استندها از لحاظ نوع ساختار خود انواع مختلفی دارند که شامل:

• استند آرایشی ایستاده

یکی از انواع بهترین مدل های استند لوازم آرایشی شامل استندهای ایستاده است. این مدل استند همانگونه که از نامش پیداست به صورت ایستاده قرار می گیرد. استندهای ایستاده را در اندازه، ابعاد و رنگ های مختلفی به تولید می رسانند. این دسته از استندها بیشتر برای استفاده در مراکز لوازم آرایشی فروشی مناسب هستند. که محتویات داخل آن ها به راحتی در معرض دید مشتریان قرار بگیرد و اشخاص به راحتی می توانند انواع محصولات مااند ریمل ها، عطر مو، رژ لب و … را در آن ببینند. استندها متشکل از خانه هایی با ابعاد مختلف برای قرار گرفتن تمامی انواع لوازم آرایشی هستند.

• استند آرایشی طبقه ای

یکی دیگر از مدل های استند لوازم آرایشی شامل مدل طبقه ای است. این نوع استندها به صورت طبقه ای روی یکدیگر قرار گرفته اند. مزیت مهم این دسته از استندها این است که تنوع بسیاری دارند و معمولا هم برای مصارف خانگی از آن استفاده می شود. مزیت مهم این دسته از استندها اشغال فضای کم و تنوع بسیار بالای آن ها می باشد. شما می توانید این دسته از استندها را حتی در داخل کمد یا روی میز قرار دهید. جنس این دسته از استندها معمولا از طلق شیشه ای است و حتی برای نگهداری از زیورآلات نیز گزینه  خوبی خواهد بود.

نکات مهم خرید استند لوازم آرایشی

استند لوازم آرایشی پر کاربردترین محصول در اتاق خانم ها و مراکز آرایشی است که از چندین کشو و محفظه‌ های متعدد برای قرار دادن لوازم آرایشی تشکیل می شود. استفاده از مدل های مختلف استند در منزل، آرایشگاه‌ ها، فروشگاه‌ های لوازم آرایشی و حتی داروخانه‌ ها بر اساس سلیقه و نوع مدل متناسب با آن محیط انتخاب خواهد شد.

شما می توانید با کمک یک استند کلیه لوازم آرایشی خود اعم از کرم پودر، رژگونه، پنکک، رژ گونه، خط چشم، ریمل و… را یک محل خاص که همان استند است بچینید. این چینش استند در یک محل هم به فضای دکوراسیون شما نظم می بخشد و هم دسترسی هر یک از لوازم آرایشی را برایتان راحت تر می کند. اکثر خانم ها طلا و جواهرات گران بهای خود را نیز داخل این استندها قرار می دهند. با یک استند مناسب شما می توانید از بهم ریختگی محیط جلوگیری کنید. برای داشتن مدل های استند لوازم آرایشی شما باید هنگام خرید پارامترهای بسیار زیادی را مورد توجه قرار دهید.

  • انتخاب یک استند مناسب باید با سلیقه شما همخوانی داشته باشد؛ اما اگر شما لوازم آرایشی بسیار زیادی دارید می توانید از یک استند کوچک با فضای کم استفاده کنید؟
  • جنس استندها معمولا از شیشه، آکریلیک، پلاستیک، چوب و MDF است که انتخاب هر یک از این جنس ها بستگی به سلیقه و محل مورد استفاده دارد. آیا شما می خواهید این استند را در آرایشگاه، داروخانه، فروشگاه یا خانه استفاده کنید؟ پس برای هر محیطی باید یک استند با جنس خوب استفاده شود. معمولا برای آرایشگاه ها استندهای پلاستیک گزینه خوبی هستند که پس از هر بار کثیف شدن به راحتی شسته شوند.
  • برای خرید مدل های استند باید به ابعاد و مدل آن در هنگام خرید توجه کنید. یک استند مناسب باید دارای فضای کافی برای قرار دادن تمام لوازم آرایشی شما باشد. مدل استند نیز در کم یا زیاد بودن این فضا اهمیت دارد.

نتیجه

معرفی مدل های استند لوازم آرایشی به منظور شناساندن این محصول جهت خرید شما مشتریان عزیز می باشد. استندها یکی از انواع محصولات پر کاربردی هستند که در اتاق هر خانمی یک عدد از آن یافت می شود. با کمک یک استند مناسب شما می توانید به راحتی لوازم آرایشی خود را به صورت مرتب در آن چیده و در گوشه ای از اتاق خود آن را قرار دهید. یک استند مناسب نیز استندی است که بسیار جادار باشد و تمام لوازم شما را به صورت مرتب در خود جای دهد. استندها از لحاظ پارامترهای بسیاری تقسیم بندی می شوند و مشتری نیز در هنگام خرید به دنبال تنوع بیشتری است تا از آن میان بهترین مدل متناسب با سلیقه خود را انتخاب نماید. اما برای خرید یک استند خود چگونه و از چه طریقی باید اقدام کرد؟

با وجود اینکه مراکز خرید بسیار زیادی هم اینک در بازار برای توزیع این محصول فعالیت می کنند؛ اما باید گفت که فروشگاه دلبرباش یکی ازو نام آشناترین مراکز فروشی به شمار می رود که صدها نوع استند با طرح، مدل، رنگ، ابعاد، برند و قیمت مختلف را به فروش می رساند. شما می توانید در کمترین زمان ممکن در هر کجایی که هستید از سایت دلبرباش محصول مورد نظر خود را به راحتی خریداری کنید.

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن