زبان چرب زبان
سبک زندگی

روش ست کردن کفش زنانه با جوراب

ست کردن کفش زنانه با انواع لباس‌ها در زمان خرید ذهن خانم‌ها را به خود درگیر می‌کند. زمانی که یک خانم به دنبال خرید کفش زنانه شیک و مناسب می‌گردد ناخودآگاه ذهنش به سمت روش ست کردن آن کفش با انواع لباس‌هایش می‌رود. معمولاً مدل و رنگ کفش باید با کیف، شلوار، جوراب و سایر لباس‌ها هماهنگ باشد.

 

ست کردن کفش زنانه با انواع لباس‌ها در زمان خرید ذهن خانم‌ها را به خود درگیر می‌کند. زمانی که یک خانم به دنبال خرید کفش زنانه شیک و مناسب می‌گردد ناخودآگاه ذهنش به سمت روش ست کردن آن کفش با انواع لباس‌هایش می‌رود. معمولاً مدل و رنگ کفش باید با کیف، شلوار، جوراب و سایر لباس‌ها هماهنگ باشد. وقتی کفشی می‌پوشید که هیچ تناسبی با شلوارتان ندارد شما را شلخته نشان می‌دهد. جوراب از آنجایی که داخل کفش می‌رود و یک نمایی از آن کنار کفش دیده می‌شود مهم است که با کفش و رنگ آن متناسب باشد. ست کردن کفش زنانه با جوراب شاید برای افراد عادی چندان مهم نباشد اما برای کسانی که دغدغه شیک‌پوشی و روی مد بودن دارند بسیار مهم است.

در این مقاله قصد داریم شما را با انواع جوراب‌ها آشنا کنیم. سپس روش‌های مختلف ست کردن کفش زنانه با جوراب را معرفی خواهیم کرد. همچنین شما میتوانید تمامی کفش های مورد نظر خود  را از فروشگاه آنلاین آرشیدا تهیه بفرمایید.

معرفی انواع جوراب زنانه و دخترانه

جوراب‌های زنانه و دخترانه انواع مختلفی دارند که هر کدام برای ست کردن کفش زنانه با جوراب به نوعی مناسب هستند. جوراب‌های زنانه شامل موارد زیر است:

  1. جوراب کالج یا بدون ساق
  2. جوراب مچی یا ساق کوتاه
  3. جوراب معمولی یا ساق متوسط
  4. جوراب ساق بلند

هر کدام از انواع جوراب‌های زنانه در طرح و رنگ‌بندی متنوعی تولید می‌شوند. بنابراین برای ست کردن کفش زنانه با جوراب می‌توان از انواع مختلف آن استفاده کرد. اگر جوراب مرغوب و جنس خوب باشد می‌تواند تا مدت‌ها مهمان پاهای شما باشد و از پاهایتان محاقظت کند. اما جوراب نامرغوب باعث می‌شود پاهایتان خیلی زود اذیت شود و یا حتی تاول بزند. در ادامه به معرفی هر کدام از انواع جوراب‌ها می‌پردازیم:

جوراب کالج یا بدون ساق

جوراب‌های کالج از آنجایی که ساق ندارند مناسب کفش‌های کالج هستند. برای ست کردن کفش زنانه با جوراب کالج بهتر است کفش‌های روباز مانند کفش‌های پاشنه بلند روباز و صندل را انتخاب کنید. جوراب بدون ساق اطراف پاهای شما را می‌پوشاند و از بالای کفش دیده نمی‌شود. شاید بعضی‌ها بگویند فایده اینگونه جوراب‌ها چیست. از آنجایی که جوراب بدون ساق، کف پا را می‌پوشاند می‌تواند مانع سایش کف پا و کفی کفش شود. برای ست کردن کفش زنانه با جوراب در مجالس خاص از صندل زیبای مجلسی استفاده کنید تا زیبا و خوش‌پوش به نظر بیایید.

جوراب مچی یا ساق کوتاه

اکثر خانم‌ها برای ست کردن کفش زنانه با جوراب از جوراب‌های ساق کوتاه استفاده می‌کنند. از آنجایی که اینگونه جوراب‌ها ساق کوتاهی دارند مناسب فصل گرما هستند. پوشیدن جوراب مچی با شلوار کوتاه در تابستان استایل شیک و راحتی به شما می‌دهد. جوراب‌های مچی در جنس‌های مختلف شیشه‌ای، نازک، نخ پنبه و ضخیم تولید می‌شوند. برای ست کردن کفش زنانه با جوراب مچی می‌توانید انواع کفش‌های اسپرت را بپوشید و استایل خود را تکمیل کنید.

جوراب معمولی یا ساق متوسط

جوراب ساق متوسط جورابی است که ساق آن یک مقدار بالاتر از قوزک پا قرار می‌گیرد. جنس این جوراب‌ها بیشتر نخ پنبه است. جوراب‌های نخ پنبه از عرق کردن پا جلوگیری می‌کنند و به نوعی بهترین جنس جوراب هستند. طرح و رنگ‌ اینگونه جوراب‌ها بسیار متنوع است از این رو ست کردن کفش زنانه با جوراب ساق متوسط به آسانی انجام می‌شود.

جوراب ساق بلند

جوراب‌های ساق بلند از آنجایی که ساق بلندی دارد و تا زانو ممکن است کشیده شود مخصوص فصل سرما و زمستان است. جنس اینگونه جوراب‌ها معمولاً پشمی و گرم است از این رو پاها را گرم نگه می‌دارد. ست کردن کفش زنانه با جوراب ساق بلند همراه با دامن کوتاه در مهمانی جذابیت شما را دو چندان می‌کند.

روش‌های ست کردن کفش زنانه با جوراب

ست کردن کفش زنانه با جوراب مانند ست کردن کفش با کیف و سایر لباس‌ها اهمیت بالایی دارد. بسیاری از افراد فکر می‌کنند خرید جوراب یک کار ساده است چرا که ست کردن کفش و لباس با آن چندان اهمیت ندارد. در صورتی که اینگونه نیست. اگر یک استایل شیک و جذاب داشته باشید ولی جوراب ناهماهنگ بپوشید کل ظاهرتان به هم می‌ریزد. شما می‌توانید جوراب را با هر کدام از لباس‌هایتان ست کنید اما بهتر است ابتدا ست کردن کفش زنانه با جوراب را امتحان کنید. از آنجایی که کفش‌ها و جوراب‌ها بسیار متنوع هستند به روش‌های مختلف می‌توان آنها را با یکدیگر ست کرد. در ادامه به معرفی این روش‌ها می‌پردازیم:

ست کفش کالج و جوراب

کالج یکی از انواع کفش‌های زنانه و مردانه است که با انواع جوراب‌ها ست می‌شود. کالج‌ها ساق کوتاهی دارند از این رو با انواع جوراب‌ها در طرح‌های مختلف می‌توان آن را ست کرد. وقتی ساق کفش‌تان کوتاه است طرح جوراب به خوبی نمایان می‌شود بنابراین طرح و رنگ جورابی که با کالج می‌پوشید را با کوله‌پشتی و یا لباستان هماهنگ کنید تا استایل‌تان جذاب‌تر شود. بهتر است کمی خلاقیت به خرج دهید و جوراب‌های ساده را کنار بگذارید.

ست بوت و نیم‌بوت زنانه با جوراب

ست کردن بوت زنانه با جوراب‌های مختلف خصوصاً جوراب‌های ساق بلند توصیه می‌شود. از آنجایی که بوت‌ و نیم‌بوت را در فصل سرما و زمستان می‌پوشید در ست کردن کفش زنانه با جوراب از جوراب‌های ساق‌بلند استفاده کنید.

برای ست کردن نیم‌بوت‌های پاشنه بلند با جوراب هم از جوراب‌های بلند استفاده کنید. برای این کار سعی کنید جورابی انتخاب کنید که ساق آن از ساق نیم‌بوت‌تان بالاتر باشد. در مجالس مهمانی و جشن اگر قرار است نیم‌بوت پاشنه‌دار بپوشید جوراب بلند و دامن کوتاه مجلسی به تن کنید. ست کردن کفش زنانه با جوراب بلند و دامن کوتاه به شرطی که بین جوراب و دامن فاصله باشد شما را جذاب‌تر و قدبلندتر نشان خواهد داد.

اگر به فکر خرید نیم بوت دخترانه اسپرت هستید، روش دیگر ست کردن نیم‌بوت‌های مجلسی با جوراب و دامن استفاده از جوراب‌های بلند تا زانو است. برای این استایل بهتر است دامن تا لبه جوراب برسد. اگر جوراب و دامن و کفش‌تان همرنگ باشد ولی رنگ کیف و پیراهن‌تان فرق داشته باشد بسیار شیک و زیبا به نظر می‌رسید.

ست کردن کفش اسپرت با جوراب

کفش‌های اسپرت دخترانه و زنانه در انواع مختلف تولید می‌شوند. انواع کفش‌های ورزشی و کفش‌های کتانی جزء کفش‌های اسپرت به حساب می‌آیند. برای ست کردن کفش زنانه با جوراب اگر کفش اسپرت باشد بهتر است از جوراب‌های مچی یا ساق کوتاه استفاده کنید. این ست علاوه بر اینکه زیبا و شیک است باعث می‌شود هوا به پاهایتان برسد. سعی کنید بین رنگ جوراب و کفش اسپرت‌تان هماهنگی ایجاد کنید تا بهتر دیده شوید. پوشیدن کفش اسپرت صورتی با جوراب ساق کوتاه مشکی یا طوسی جذابیت خاصی به پاهایتان می‌دهد.

همچنین تمامی این موارد را میتوانید در هنگام خرید بلوز بچه دخترانه و لباس های بچه گانه و ست کردن آن با کفش های بچه ها یا نیم بوت های بچه گانه را رعایت کنید.

جمع‌بندی

از آنجایی که کفش و جوراب مانند دو دوست همیشه در کنار یکدیگر هستند ست کردن کفش زنانه با جوراب از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر به درستی کفش خود را با جوراب ست کنید جلوه بهتری به پاهایتان خواهید داد. البته در کنار ست بودن این دو در کنار هم، سعی کنید سایر اجزاء استایل‌تان مانند شلوار، کیف، شال و لباس‌تان هم هماهنگ باشد تا جذاب‌تر شوید.

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *