زبان چرب زبان
زیبایی

ضد آفتاب پیکسل رنگی خوبه؟

اگر به سلامت پوست خود اهمیت دهید، حتما میدانید که استفاده از کرم ضد آفتاب با کیفیت تا چه اندازه اهمیت دارد. انتخاب و خرید ضد آفتاب یکی از موارد مهم است و ضد آفتاب پیکسل یکی از محصولات با کیفیت در این دسته بندی به شمار میرود.

به دنبال راهی برای پایداری سلامت پوست و شادابی خود میگردید؟ بدون شک استفاده از کرم های ضد آفتاب در کنار روتین پوستی میتواند یکی از مفید ترین راه حل ها به شمار برود. اگر به دنبال محصولی با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب هستید، ما در اینجا به شما یکی از بهترین ضد آفتاب های ایرانی را معرفی خواهیم کرد، با ما در ادامه همراه باشید.

ضد آفتاب

اگر شما هم به سلامت و درخشندگی پوست خود اهمیت میدهید، حتما میدانید که یکی از مواردی که به طور روزانه باید به آن توجه کنید استفاده از ضد آفتاب است. مصرف ضد آفتاب علاوه بر مراقبت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید، میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای جلوگیری از ایجاد خط و خطوط بر صورت و همچنین پیشگیری از پیری پوست به شمار میرود.

ضد آفتاب پیکسل

ضد آفتاب پیکسل یکی از محصولات با کیفیت و ساخت شرکت سیلانه سبز است که با بهره گیری از ترکیبات غنی و مواد معدنی مفید برای پوست، میتواند یک رقیب جدی برای برندهای خارجی ضد آفتاب مانند الارو به شمار برود. خوشبختانه تنوع ضد آفتاب های تولید شده توسط برند پیکسل به قدری‌ست که شما را از خرید محصولات خارجی و با قیمت بالا بی نیاز کند.

یکی از مزیت های اصلی ضد آفتاب پیکسل، ترکیبات بی نظیر این محصول است. بهره گیری از هیالورونیک اسید، بیوتین، ویتامین B و E توانسته این محصول را به یکی از غنی ترین و بهترین ضد آفتاب های ایرانی و حتی برندهای شناخته شده، بدل کند.

انواع ضد آفتاب پیکسل

همانطور که اشاره شد، تنوع ضد آفتاب پیکسل باعث شده تا افراد با نوع پوست چرب یا خشک و در مدل های مختلف رنگی و بی رنگ بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند و از کیفیت محصول مورد استفاده نیز اطمینان حاصل کنند.

این محصول از نظر تنوع رنگ، در چهار مدل بی رنگ، بژ روشن، بژ طبیعی و بژ طلایی تولید و عرضه میشود. همچنین از نظر جنس پوست در دو مدل مخصوص پوست خشک تا نرمال و مخصوص پوست چرب، به فروش میرسد. این محصول بر خلاف سایر ضد آفتاب ها، تنها در یک مدل با SPF50 عرضه میشود که به نوعی بالاترین میزان حفاظت از پوست را در برابر اشعه های UVA و UVB ارائه میکند.

ترکیبات ضد آفتاب پیکسل

بررسی و شناخت ترکیبات موجود و به کار رفته در ساختار ضد آفتاب پیکسل این امکان را میدهد تا به طور دقیق تر به بررسی و انتخاب ضد آفتاب مورد نظر خود بپردازید و بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. به همین جهت در ادامه به مهمترین فاکتورها و ترکیبات این برند ضد آفتاب پرداخته خواهد شد.

  • اکتینوکسات

با نام شیمیایی اتیل هگزیل متوکسی سینامات، یکی از ترکیبات اصلی ضد آفتاب پیکسل بی رنگ است که به فیلتر شدن و عدم نفوذ اشعه های مضر UVA کمک میکند. از آنجایی که جذب اشعه های UVA از پوست بالا بوده و میتواند مشکلاتی مانند ایجاد لک بر صورت را افزایش دهد، استفاده از این فیلتر میتواند در جلوگیری از بروز این اتفاق، کمک کننده باشد.

  • تینوسرب

میزان استفاده از این فیلتر در ضد آفتاب ناچیز است، اما همین مقدار کافیست تا از نفوذ اشعه های UVA و UVB به عمق پوست جلوگیری شود. این ترکیب میتواند اثربخشی سایر ترکیبات ضد آفتاب را نیز افزایش دهد.

  • اکتوکریلن

یکی دیگر از ترکیبات اصلی و به کار رفته در ساختار ضد آفتاب پیکسل که علاوه بر مقاومت و پایداری در برابر اشعه های UVA2 و UVB میتواند به بهبود و پایداری سایر فیلترها کمک کند و همچنین رطوبت پوست را تامین کند، اکتوکریلن است.

  • اتیل هگزیل تریازون

استفاده از این ترکیب در ساختار ضد آفتاب از پوست در برابر تمامی طول موج های اشعه UVB محافظت کرده و میتواند به پایداری و بالا بردن کیفیت ضد آفتاب کمک کند. البته توجه به این نکته ضروری به نظر میرسد که این ترکیب در آمریکا و کانادا تاییدیه FDA نداشته و در ضد آفتاب های ساخته شده در این کشورها مورد استفاده قرار نمیگیرد.

بهره گیری از ترکیباتی همچون بیوتین، گلیسرین، هیالورونیک اسید به آبرسانی و حفظ رطوبت پوست کمک شایانی میکند. همچنین اسفاده از سدیم پلی آکریلات و پلی متیل متاکریلات کمک میکند تا ضد آفتاب ظاهری مات، صاف و درخشنده بر روی پوست داشته باشد.

ویژگی ها و مزیت استفاده از ضد آفتاب پیکسل

شکی در این نیست که استفاده از کرم های ضد آفتاب در طولانی مدت، میتواند یکی از تصمیمات مهم در حوزه سلامت پوست به شمار برود. اما بررسی و شناخت فواید استفاده از کرم ضد آفتاب به طور روزانه، میتواند دید وسیع تری به فرد بدهد که اهمیت دادن به روتین پوستی و استفاده از محصولات مراقبت از پوست تا چه اندازه مهم و ضروری است. در همین راستا در ادامه لیستی از مزایای استفاده از کرم های ضد آفتاب تهیه شده است:

  • محافظت از پوست با بالاترین درجه حفاظت از پوست SPF+50
  • بهره گیری از ویتامین E، B3 و B5 و بیوتین
  • حاوی هیالورونیک اسید
  • مناسب برای پوست های چرب و جلوگیری از افزایش میزان آکنه و چربی سطح پوست
  • مناسب برای پوست های خشک و کمک به حفظ رطوبت و آبرسانی پوست
  • فاقد ترکیبات مضر و پارابن
  • ساخته شده بر پایه آب
  • قابلیت کنترل چربی و سبوم پوست و غیر جوش زا
  • بافت سبک و مات با ماندگاری قابل قبول
  • عدم ایجاد برق و سفید شدن بر روی پوست
  • مقاوم در برابر تعریق
  • تنوع رنگ محصول و انتخاب بر اساس رنگ پوست

در هنگام خرید و استفاده از ضد آفتاب پیکسل رنگی به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • اولین نکته ای که پیش از خرید ضدآفتاب باید به آن توجه کرد، استفاده از آن به عنوان یکی از اصلی ترین محصولات در روتین پوستی روزمره است. اگر میخواهید از کرم ضد آفتاب به عنوان یک محصول محافظ در برابر آفتاب و لایه ای زیرساز برای کرم پودر استفاده کنید، توصیه میشود از کرم ضد آفتاب پیکسل بی رنگ استفاده کنید. در غیر این صورت میتوان با استفاده از کرم های ضد آفتاب رنگی این محصول را به طور کل جایگزین کرم پودر کرد.
  • رنگ ضد آفتاب باید مطابق با رنگ پوست انتخاب شود، چرا که به داشتن ظاهری طبیعی و شاداب کمک میکند.
  • انتخاب کرم ضد آفتاب باید متناسب با نوع پوست از نظر میزان چربی و یا رطوبت پوست انجام شود. چرا که با استفاده محصول منطبق با خصوصیات پوست از مشکلاتی مانند ایجاد جوش و یا خشکی بیش از حد پوست، جلوگیری میشود.
  • یکی از مهمترین مواردی که باید در زمان خرید کرم ضد آفتاب به آن توجه شود، خرید محصول با حداقل 6 ماه تاریخ انقضا میباشد. استفاده از محصولات بدون تاریخ مصرف میتواند مشکلات جدی مانند قرمزی، خارش پوست و یا تورم به همراه داشته باشد.
  • توجه به درجه حفاظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب ضد آفتاب به شمار میرود. به طور کلی پیشنهاد میشود محصولات ضد آفتاب دارای SPF 30-50 باشند تا بتوانند به خوبی از پوست محافظت نمایند.
  • ممکن است برخی افراد استفاده از کرم های عطری را ترجیح ندهند و یا به بعضی از ترکیبات ضد آفتاب حساسیت داشته باشند، در این صورت توصیه میشود پیش از خرید به طور دقیق به بررسی ترکیبات به کار رفته در کرم، بپردازید.

خرید ضد آفتاب با کیفیت و با تنوع بالای محصولات، یکی از دغدغه های اصلی خانمها به شمار میرود. چرا که خانم ها ترجیح میدهند از فروشگاهی خرید کنند که تمامی محصولات مورد نیاز را با قیمتی مناسب عرضه میکند. مهرشاپ بیوتی یکی از فروشگاه های فعال در حوزه فروش انواع لوازم آرایشی بهداشتی به شمار میرود که علاوه بر کیفیت بالای محصولات، از تنوع خوبی نیز برخوردار است. شما میتوانید به منظور خرید انواع کرم ضد آفتاب پیکسل و یا سایر محصولات آرایشی و همچنین کسب مشاوره رایگان، از وبسایت این مجموعه بازدید نمایید.

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *