زبان چرب زبان
زیبایی

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد | معرفی 5 مورد از بهترین دستگاه ها

در این مقاله به بررسی 5 مورد از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در جهان از نظر مقایسه کاربردها، ماندگاری، عوارض و دقت هر کدام خواهیم پرداخت.

 

یکی از مسائلی که انسان از گذشته به دنبال رهایی از آن بوده است، موهای زائد در بدن است که تا به امروز روش های بسیاری برای رهایی و از بین بردن موهای زائد ارائه شده است اما تاثیر هیچ یک از این روش ها طولانی مدت نبوده و افراد مجبور به تمدید این روش های در کوتاه مدت بوده اند، برای مثال می توان به استفاده از ژیلت، کرم های موبر، وکس و … اشاره کرد.

یکی از بهترین روش هایی که امروزه برای رهایی از موهای زائد بدن به واسطه پیشرفت تکنولوژی معرفی شده است، لیزر موهای زائد در رشت است که در این روش از پرتوهای متمرکز نور برای از بین بردن فولیکول های مو استفاده می شود. یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی که به سراغ روش لیزر موهای زائد می روند، آشنایی و انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد است چرا که دستگاه و عوامل دیگری همچون تجربه اپراتور می تواند تاثیر مستقیمی در اثر گذاری این روش باشد.

در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بپردازیم تا شما بتوانید با توجه به شرایط بدن خود مانند رنگ پوست و جنس موهای بدن خود بهترین دستگاه و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کرده و مسیر کاهش موهای زائد بدن را شروع کنید.

مزیت لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یکی از روش های موثر در از بین بردن و کاهش موهای زائد در بدن است که می توان این روش را برای موهای زائد رشد کرده در تمامی نقاط بدن استفاده کرد. از محبوب ترین نواحی هدف در لیزر موهای زائد می توان به زیر بغل، سینه، صورت، نواحی بیکینی و … اشاره کرد. در این قسمت به برخی از برتری های این روش نسبت به سایر روش های کاهش موهای زائد در بدن می پردازیم.

  1. اثرگذاری سریع تر

لیزر موهای زائد نسبت به سایر روش های حذف و کاهش موهای زائد دارای سرعت بیشتری است اما باید در نطر داشته باشید که برخی از نواحی در بدن مانند پا نیاز به زمان و جلسات بیشتری برای کاهش موهای زائد دارند.

  1. ماندگاری بیشتر

نتایج لیزر موهای زائد دارای ماندگاری بیشتری نسبت به سایر روش ها مانند وکس کردن است چرا که در این روش حتی اگر موهای زائد رشد مجدد داشته باشند، موهای جدید همانند قبل نخواهند بود، نازک تر هستند و دارای تراکم کمتری خواهند بود.

  1. دقت بسیار بالا

یکی از ویژگی های مهم در روش لیزر موهای زائد دقت بسیار بالا در این روش است اما باید در نظر داشته باشید که دقت بالا و نتیجه مطلوب به عواملی مانند استفاده از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، تکنسین مجرب و کلینیک معتبر بستگی دارد.

در کلینیک زیبایی رشت گلسار از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای این روش کاهش موهای زائد استفاده می شود و شما با انجام لیزر به کمک دستگاه Deka می توانید بهترین نتیجه را با رعایت نظم جلسات لیزر خود کسب کنید.

معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

پس از آشنایی با مزیت های انجام لیزر موهای زائد قصد داریم به بررسی بهترین دستگاه های موجود در بازار بپردازیم تا شما بتوانید با شناخت و اطلاعات کافی از دستگاه های لیزر موهای زائد، بهترین مورد را بر اساس شرایط پوستی خود انتخاب کنید.

1- دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت

یکی از برترین دستگاه های لیزر حال حاضر در دنیا دستگاه لیزر الکساندرایت است چرا که این دستگاه امکان تنظیم طول موج و انرژی را برای اپراتور فراهم می کند و بدین صورت می توان برای هر نواحی از تنظیمات متفاوتی استفاده کرد تا بهترین نتیجه کسب شود.

نکته ای که باید درباره بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در نظر داشته باشید این است که دستگاه الکساندارایت با هر نوع پوست و مویی سازگاری لازم را دارد و این دستگاه دارای سیستم خنک کننده بسیار قوی بوده که این امر می تواند برای جلوگیری از سوختن پوست در حین لیزر موهای زائد بسیار کاربردی باشد.

2- دستگاه لیزر ICE Platinum و ICE Platina Plus

این دو دستگاه لیزر جزو بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های حال حاضر دنیا محسوب می شوند که انقلابی را در حوزه لیزر موهای زائد بوجود آوردند چرا که این دستگاه ها از نظر تکنولوژی و کیفیت برتری های قابل توجهی دارند. درحقیقت می توان گفت این دو دستگاه تمام قابلیت های بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را در خود جای داده اند.

شما می توانید درصورتی که موی روشن، موی نازک و یا حتی پوست تیره دارید از این دستگاه در جهت لیزر موهای زائد بدن خود استفاده کنید و دیگر نگران مواردی مانند عمل نکردن دستگاه لیزر بر موهای روشن و نازک نباشید.

3- دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر دایود را نیز می توان به عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد معرفی کرد چرا که این دستگاه دارای طول موج 800 نانومتر است. لازم به ذکر است که میزان جذب طول موج این دستگاه نسبت به دستگاه الکساندرایت کمتر است اما عمق نفوذ در این دستگاه بیشتر بوده که این مورد به یکی از ویژگی های برتر این دستگاه تبدیل شده است.

نکته ای که باید درباره این دستگاه در نظر داشته باشید این است که دستگاه لیزر دایود می تواند برای از بین بردن موهای زائد بر روی پوست های تیره نیز مناسب باشد و حتی این دستگاه در حین فعالیت به خنک کردن سطحی پوست نیز می پردازد.

4- دستگاه لیزر IPL

از این دستگاه لیزر می توان برای موهای تیره و پوست روشن استفاده کرد و این دستگاه دارای فلش لامپ های زنون بوده که کاربردهای مختلفی دارند و تکنسین باید مناسب ترین فیلتر را برای کسب نتیجه مطلوب بروی پوست شما انتخاب کرده و از آن استفاده کند.

لازم به ذکر است که از این دستگاه برای جوانسازی پوست و رفع لکه های پوستی نیز استفاده می شود و این دستگاه به عنوان کم خطر ترین دستگاه لیزر نیز شناخته می شود چرا که عملکرد این دستگاه بوسیله گرما بوده و می تواند بدون سوختگی موهای زائد بدن شما را از بین ببرد اما باید در نظر داشته باشید که درصورتی که اپراتور لیزر از تجربه و مهارت کافی برخوردار نباشد، احتمال سوختگی وجود خواهد داشت.

5- دستگاه لیزر Nd YAG

دستگاه لیزر Nd YAG

این دستگاه نیز به عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد شناخته می شود چرا که امروزه این دستگاه به عنوان یکی از موثر ترین دستگاه های لیزر برای افراد با پوست های تیره شناخته می شود. عملکرد این دستگاه بدین صورت است که بدلیل دارا بودن پرتو هایی با مادون قرمز بیشتر، ملانین پوست نادیده گرفته می شود و جذب صرفا از طریق فولیکول های مو صورت می گیرد.

لازم به ذکر است که از این دستگاه برای پاک کردن تتو و لکه نیز استفاده می شود. در استفاده از این دستگاه در ابتدا به بدن لوسیونی دارای کربن زده می شود که این لوسیون با نفوذ به فولیکول های موی شما منجر به جذب طول موج های لیزر دستگاه می شود. باید در نظر داشته باشید که استفاده از این دستگاه احتمال ایجاد ناراحتی های پوستی را نسبت به سایر دستگاه های لیزر افزایش می دهد.

ماندگاری تاثیر لیزر موهای زائد چقدر است؟

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از مراجعه کنندگان لیزر موهای زائد رخ می دهد، مدت ماندگاری لیزر موهای زائد در بدن است که پاسخ این سوال می تواند وابسته به عواملی متفاوت باشد چرا که عواملی مانند دستگاه مورد استفاده، نوع مو و رنگ پوست و … می تواند بر ماندگاری تاثیر لیزر تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

به صورت کلی می توان گفت استفاده از دستگاه الکساندرایت نیاز به 6 الی 8 جلسه در مرحله ابتدایی و سپس تمدید در هر 6 ماه دارد اما جلسات ابتدایی درصورت استفاده از دستگاه های ICE Platinum و  ICE Platine Plus بیین 5 الی 6 جلسه متغیر خواهد بود.

علت سوختگی پس از لیزر موهای زائد چیست؟

یکی از عوارض جانبی لیزر موهای زائد، سوختگی پس از انجام لیزر است که این امر به دغدغه بسیاری از افراد تبدیل شده است اما باید در نظر داشته باشید که درصورت انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد که با رنگ پوست شما سازگار باشد، احتمال سوختگی بسیار کاهش پیدا می کند.

لازم به ذکر است که یکی از عواملی که منجر به سوختگی پس از انجام لیزر موهای زائد در بدن می شود، عدم مهارت و تجربه کافی اپراتور لیزر است پس در نظر داشته باشید که انتخاب یک کلینیک معتبر از اهمیت بسیاری در جلوگیری از بروز عوارض لیزر موهای زائد برخوردار است.

کدام دستگاه برای پوست شما مناسب است؟

همانطور که در بخش معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد به بررسی دستگاه های برتر موجود در بازار پرداختیم، می توان گفت استفاده از دو دستگاه ICE Platinum و ICE Platine Plus برای هر نوع پوست و مویی مناسب است ولی درصورتی که طیف رنگی پوست شما تیره است به هیچ وجه نباید از دستگاه لیزر IPL استفاده کنید.

درصورتی که پوست شما روشن و موی بدن شما تیره می باشد می توانید از دستگاه های الکساندرایت و دایود استفاده کنید و در نظر داشته باشید که بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد در بدنی با پوست تیره دستگاه لیزر Nd YAG است.

لازم به ذکر است که انتخاب دستگاه مناسب بر اساس رنگ پوست و موی شما بر عهده کلینیک لیزر موهای زائد است پس بهتر است از معتبر بودن کلینیک مورد انتخاب خود اطمینان حاصل کرده و پیش از انجام لیزر حتما از جلسات مشاوره برای انتخاب بهترین تکنیک و دستگاه استفاده کنید.

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *