زبان چرب زبان
زیبایی

آشنایی با جدیدترین تکنولوژی روز لیزر موهای زائد – جنتلمکس پرو پلاس

تا به امروز، تکنولوژی‌های گوناگونی برای از بین ‌بردن موهای زائد بدن از طریق لیزر کردن، ساخته شده‌اند. اما بدون شک، محصولات کمپانی کندلا یک گام جلوتر هستند. کندلا با تولید دستگاه‌هایی مانند جنتلمکس پرو پلاس از بین ‌بردن موهای زائد بدن و درمان‌های پوستی توسط لیزر را وارد مرحله جدیدی کرده است. در این مقاله قصد داریم علاوه بر آشنایی با لیزر بدن، به‌روزترین و برترین تکنولوژی‌های لیزر موهای زائد که در سایت پوست پدیا پوشش داده شده است را مورد بررسی قرار دهیم.

نحوه عملکرد لیزر بدن

استفاده از تکنولوژی لیزر برای حذف موهای زائد بدن به این صورت است که دستگاه با تاباندن نور لیزر بر قسمت‌هایی از پوست، باعث از بین‌ رفتن رنگ‌دانه‌های پوست می‌شود. گرما از رنگ‌دانه‌ها به فولیکول‌های مو      انتقال می‌یابد و فولیکول‌های مو را از بین می‌برد. درصد موفقیت لیزر به مرحله رشد فولیکول‌های مو بستگی دارد. گاهی لازم است درمان لیزر در چند جلسه انجام شود.

عوارض لیزر بدن

لیزر کردن عوارض چندانی ندارد. عوارض احتمالی هم موقتی و گذرا هستند. اما به طور کل می‌توان به موارد زیر به عنوان عوارض لیزر بدن اشاره کرد.

1.      التهاب و قرمزی پوست

با از بین ‌رفتن فولیکول‌های مو بر اثر تابش لیزر، ممکن است سطح پوست در نواحی لیزر شده کمی قرمز و ملتهب شود. این عارضه پس از مدت کوتاهی از بین می‌رود. استفاده از کمپرس یخ می‌تواند سرعت بازگشت به حالت عادی را افزایش دهد.

2.      پوسته‌پوسته شدن ناحیه لیزر شده

احتمال پوسته‌پوسته شدن پوست پس از انجام لیزر بدن بسیار کم است، اما برای برخی اتفاق می‌افتد. برای از بین ‌بردن این عارضه بهتر است از مرطوب‌کننده پوست استفاده شود.

3.      تغییر رنگ‌دانه‌های پوست

ممکن است پس از انجام لیزر، رنگ پوست در نواحی لیزر شده کمی تیره‌تر یا روشن‌تر شود. جای نگرانی نیست و با گذشت زمان پوست به رنگ طبیعی خود بازمی‌گردد.

4.      آسیب به چشم در هنگام لیزر

هنگام انجام لیزر در نواحی صورت ممکن است به دلیل تابش امواج لیزر، چشم‌ها آسیب ببینند. برای جلوگیری از این مشکل می‌توان از تجهیزات محافظت از چشم استفاده کرد.

5.      ایجاد زخم در محل لیزر شده

این عارضه، ارتباطی به لیزر بدن ندارد و می‌تواند بر اثر بی‌تجربگی و اشتباه اپراتور صورت بگیرد. عامل دیگر در ایجاد زخم می‌تواند بی‌توجهی فرد پس از درمان لیزر باشد. ممکن است ناحیه لیزر شده پوسته‌پوسته یا دچار عفونت شده باشد و بیمار پیگیری درمانی انجام نداده باشد.

عملکرد لیزر موهای زائد مردان

لیزر بدن برای از بین ‌بردن موهای زائد مردان و زنان تفاوتی ندارد. در هر دو با تاباندن امواج لیزر، گرما به فولیکول‌های مو منتقل می‌شود و آنها را از بین می‌برد. موها در روند رشد خود دارای 3 مرحله هستند. لیزر تنها در مرحله‌ای که به مرحله رشد معروف است، اثر می‌گذارد. لیزر موهای زائد مردان در چند جلسه بیشتر انجام می‌شود. این امر به دلیل تراکم و ضخامت موهای بدن مردان است.

جدیدترین تکنولوژی روز لیزر موهای زائد – انواع دستگاه‌های لیزر کندلا

کندلا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید تکنولوژی‌های مربوط به زیبایی در آمریکا می‌باشد. این شرکت تلاش کرده است به‌ جای استفاده از روش‌های قدیمی، با بهره‌گیری از فناوری لیزر به زیبایی پوست کمک کند. در این جا نگاهی به برخی از مهم‌ترین انواع دستگاه لیزر کندلا می‌اندازیم.

1.      دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس؛ جدیدترین تکنولوژی حذف موهای زائد بدن

به‌ جرات می‌توان گفت دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس در بین محصولات شرکت کندلا، بهترین و کامل‌ترین محصول محسوب می‌شود. این دستگاه مجموعه‌ای از توانمندی‌های تمامی محصولات کندلا است. سرعت و دقت درمان توسط این دستگاه به نسبت مدل‌های دیگر بیشتر می‌باشد. جنتلمکس پرو پلاس تنها برای یک نوع پوست کاربرد ندارد و می‌تواند انواع پوست‌ها با رنگ‌دانه‌های مختلف را درمان کند.

از کاربردهای دستگاه جنتلمکس پرو پلاس می‌توان به حذف دائمی موهای زائد، درمان جوش‌ها و از بین ‌بردن جای جوش، درمان واریس، جوان‌سازی پوست و حذف لکه‌ها از روی پوست اشاره کرد.

از مزایای دستگاه جنتلمکس پرو پلاس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از این دستگاه می‌توان در مدت زمان کمتر، بیماران بیشتری را درمان کرد.
  • تکنولوژی برتر تولید این دستگاه، رضایت بیشتر افراد تحت درمان را به همراه دارد.
  • درمان‌های انجام شده توسط این دستگاه، عوارض کمتری را در پی دارند.
  • این دستگاه می‌تواند تمامی لک‌ها از 1.5 تا 24 میلی‌متری را پوشش دهد.
  • جنتلمکس پرو پلاس انواع پوست‌ها را درمان می‌کند.
  • این دستگاه برای تمامی افراد در هر شرایط سنی حتی نوزادان مناسب است.

2.      دستگاه لیزر جنتلمکس پرو

این دستگاه تا پیش از عرضه جنتلمکس پرو پلاس بهترین محصول شرکت کندلا بود. جنتلمکس پرو دارای لیزر الکساندرایت 755 نانومتری است. لیزر این دستگاه نیز از نوع Nd:YAG 1064 می‌باشد. داشتن این تکنولوژی به معنی ارائه درمان جامع و ایده‌آل برای انواع پوست فیتزپاتریک است. جنتلمکس پرو می‌تواند بیماری‌های پوستی مانند موهای زائد، ضایعات عروقی، ضایعات رنگ‌دانه، چین‌وچروک و سفت شدن پوست را درمان کند.

3.      دستگاه جنتل لیز پروپلاس

این دستگاه می‌تواند به طور دائمی و مؤثر به از بین ‌بردن موهای زائد بدن کمک کند. همچنین استفاده از این دستگاه عوارض چندانی برای بیماران به همراه ندارد.

4.      دستگاه مینی جنتل لیز

این دستگاه فضای زیادی را اشغال نمی‌کند، بسیار کاربردی، مؤثر و مقرون‌به‌صرفه است.

5.      دستگاه جنتل لیز پرو

این دستگاه دارای لیزر الکساندرایت 755 نانومتری است که توانایی درمان ضایعات رنگ‌دانه‌ای، موهای ناخواسته و چین‌ و چروک‌ها را دارد. به دلیل دارا بودن اندازه نقطه‌های بزرگ‌تر، با این دستگاه می‌توان سرعت درمان را افزایش داد.

6.      دستگاه جنتل یگ

این دستگاه با استفاده از نور لیزر، انواع چین‌وچروک‌ها و همین‌طور موهای زائد را از بین می‌برد. دستگاه جنتل یگ بیشتر برای درمان پوست‌های تیره کاربرد دارد.

7.      دستگاه لیزر مینی جنتل یگ

همان‌طور که از نامش پیدا است، این یک دستگاه کوچک می‌باشد که فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. از این دستگاه بیشتر برای لیزر پوست‌های برنزه استفاده می‌شود.

جمع‌بندی

در بین شرکت‌های تولید تکنولوژی لیزر برای درمان‌های پوستی و حذف موهای زائد بدن، شرکت کندلا با تولید جنتلمکس پرو پلاس طوفان به پا کرده است. این دستگاه تمامی مزایایی که دستگاه‌های پیشین داشته‌اند را یک جا جمع کرده است. سایت پوست پدیا با بررسی تمامی روش‌های درمانی در زمینه بیماری‌های پوستی، تلاش دارد تا آگاهی در این زمینه را افزایش دهد. همچنین پوست پدیا با بررسی به‌روزترین و برترین تکنولوژی‌های لیزر موهای زائد این امکان را برای افراد فراهم می‌نماید تا از بهترین دستگاه‌ها و شیوه‌های درمانی اطلاع پیدا کنند.

منبع

https://candelamedical.com/products/gentle-pro-series/

 

 

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن