زبان چرب زبان
زیبایی

آیا به دنبال بهترین سالن زیبایی در تهران هستید؟

اگر به دنبال انتخاب سالن زیبایی لوکس و مجلل در تهران هستید و مایل هستید که بهترین میکاپ آرتیست شما را برای مراسم های مهم زندگی آرایش کند، این مقاله را مطالعه کنید.

سالن زیبایی

این روزها انتخاب بهترین سالن زیبایی برای خانم‌ها از حساسیت بیشتری برخوردار بوده چرا که هر کسی نمی‌تواند انتظارات خانم‌ها را در آرایش کردن، ناخن کاشتن و… برآورده سازد. در واقع اگر در حال حاضر قصد استفاده از آرایشگر قبلی‌تان را ندارید و به دنبال یک سالن معتبر برای این منظور هستید، کافی است تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا علاوه بر پیشنهاد یک سالن زیبایی ایده‌آل و شایسته، درباره‌ی نحوه‌ی انتخاب بهترین سالن زیبایی نیز مطالب ارزشمندی را ارائه دهیم.

نکات مهم در انتخاب سالن مناسب زیبایی

وقتی قرار به انتخاب یک سالن آرایش ایده‌آل است، باید توجه داشته باشید که در نظر گرفتن برخی از موارد که آن‌ها را در ادامه می‌آوریم، می‌تواند بسیار کمک کننده باشد:

استفاده از تجهیزات به روز

همانطور که می‌دانید، در آرایشگاه‌ها به جهت رقابتی که وجود دارد، از دستگاه‌ها یا متدهای مدرن استفاده می‌شود و توصیه‌ی ما نیز این است که اگر در پی بهترین سالن زیبایی هستید، حتما این مورد را در نظر داشته باشید. بسیاری از خدمات زیبایی که امروزه در سالن‌های  زیبایی ارائه شده است، نیازمند تجهیزات مدرنی است که نبودن آن، باعث تضعیف کیفیت خدمات سالن خواهد شد. برای مثال، اگر به دنبال خدمات لیفت و لمینت ابرو باشید، متدهای لیزر، هایفو، اولتراپی و … وجود داشته که هریک نیازمند یک دستگاه نسبتا گران قیمت و متفاوت است.

طبیعتا در بهترین و لاکچری‌تری سالن‌های زیبایی تهران، انتظار می‌رود که تمامی این تجهیزات وجود داشته باشد و همچنین از اپراتور باتجربه‌ای نیز برای ارائه‌ی خدمات استفاده شده باشد.

توجه به تمیز بودن محیط سالن آرایش

حس خوبی که یک سالن آرایش تر و تمیز به خانم‌ها منتقل می‌کند به هیچ عنوان قابل انکار نیست. در واقع حتی اگر بهترین سالن زیبایی از لحاظ عملکرد انتخاب شود اما وضعیت پاکیزگی و مرتب بودن سالن در شرایط اسفناکی قرار داشته باشد، مطمئنا نمی‌توان روی سالن زیبایی مدنظر حساب باز کرد. این در حالی است که تمیز بودن محیط کار از یک سو و پاکیزه بودن وسایل آرایش از سوی دیگر از اهمیت بسزایی برخوردار است. زیبایی و بهداشت ظاهری از یک سو اهمیت داشته و از سوی دیگر، استفاده از سیستم تهویه‌ی مطبوع نیز در همان حد مهم است.

یکی از خدمات رایج در سالن‌های زیبایی، خدمات مربوط به ناخن است. در مرحله‌ی کاشت و یا لاک زدن، از مواد شیمیاعی استفاده شده که بوی نسبتا تندی دارند. اگرچه این بو کاملا ایمن است، اما ممکن است باعث بروز سردرد یا حتی واکنش آلرژیک شود. امروزه در سالن‌های زیبایی مجلل تهران از سیستم تهویه‌ی مطبوع پیشرفته استفاده شده و همچنین با جدا کردن بخش خدمات ناخن از سایر بخش‌ها، مانع از بروز چنین واکنش‌های آلرژیک خواهند شد. همانطور که در مقاله بهترین ناخن کار تهران توضیح داده‌ایم، رعایت اصول بهداشتی به همان اندازه مهم است که زیبایی ناخن‌ها مهم است.

کادر مجرب

اگرچه اصولا ملاک بررسی کیفیت یک سالن، مهارت مدیریت یا میکاپ آرتیست آن است، اما باید حتما در بخش‌های مختلف آرایشگاه از نفرات برگزیده و باتجربه استفاده شده باشد. در واقع برای جذب رضایت شما، بکارگیری بهترین ناخن کار، بهترین ارائه دهنده‌ی خدمات مژه، بهترین ارائه دهنده‌ی خدمات فیشیال و … باید در دستور کار قرار بگیرد تا در نهایت باکیفیت‌ترین خدمات برای مشتریان ارائه شود. به طور کلی سالن‌هایی که مدیریت در آن حضور مستمر داشته و بر عملکرد تمامی لاین‌ها نظارت دارد، انتخاب بهتری نسبت به سالن‌هایی است که مدیریت به ندرت در آن حضور دارد.

موقعیت سالن زیبایی

یکی از اشتباهات رایجی که ممکن است رخ دهد، توجه به فاصله‌ی مکانی سالن زیبایی با محل کار یا زندگی شماست. از آنجاییکه خدمات ارائه شده در سالن‌های زیبایی نسبتا گران بوده و در بیشتر مواقع خدمت انجام گرفته از نوع دائمی است (مثلا لیفت مژه یا میکروبلیدینگ)، بنابراین سعی کنید که در انتخاب بهترین سالن زیبایی، به دنبال یک سالن نزدیک نباشید. بلکه نمونه کارها و کیفیت خدمات ارائه شده را ملاک انتخاب خود قرار دهید. امروزه در هر خیابان از تهران حداقل یک سالن زیبایی وجود دارد. اما آیا انتخاب چنین سالنی، کار درستی است؟!

هزینه‌ی مناسب

طبیعتا هزینه‌ی سالن‌های آرایشی مختلف، متفاوت بوده و شما باید قبل از رزرو نوبت، در خصوص چند و چون قیمت‌ها تحقیق کرده باشید. خود شما کاملا متوجه خواهید شد که آیا خدمات ارائه شده متناسب با هزینه‌ی پرداخت شده هست یا خیر. صد البته توصیه می‌کنیم که اگر قیمت ارزان چنین خدماتی را پیدا کردید، عجله نکنید و با بررسی دیگر سالن‌ها بهترین مورد را انتخاب نمایید. به اصطلاح گول گرانی را نخورید و چوب ارزانی را هم نخورید. باز هم تاکید می‌کنیم که بهترین فرد برای بررسی کیفیت و هزینه، خود شما هستید.

معرفی خدمات مختلف بهترین سالن زیبایی

ممکن است با این سوال مواجه شده باشید که در یک سالن آرایش ایده‌آل چه خدماتی به شما ارائه می‌شود. در این بخش سعی می‌کنیم مهم‌ترین خدمات ارائه شده در سالن‌های زیبایی را معرفی نماییم.

کوپ و کوتاهی مو

تغییر چهره با روش اصلاح یا کوتاه کردن مو از جمله درخواست‌های خانم‌ها در سالن‌های زیبایی‌ست. در کنار اهمیت اصلاح و کوتاهی مو برای رسیدن به چهره‌ای زیباتر، در مواردی نیاز به کوتاه کردن مو برای از بین بردن بعضی از بیماری‌ها همانند موخوره وجود دارد. طبیعتا سالن زیبایی نه تنها باید از بهترین آرایشگران استفاده کرده باشد، بلکه باید مطمئن بود که ابزار پیش از استفاده ضدعفونی و تمیز شده باشند تا از انتقال یا بروز بیماری‌های پوست و مو جلوگیری شود. شاید تجربه کرده باشید که در بعضی از سالن‌ها، کوتاهی مو در چند دقیقه و با استفاده از ماشین اصلاح انجام شده و هزینه‌ی گزافی نیز برای آن گرفته می‌شود. طبیعتا چنین سالنی نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

کراتینه مو

از جمله مهم‌ترین اقدامات در سالن‌های زیبایی، کراتینه کردن مو است. در واقع بسیاری از خانم‌ها به دلایل مختلف موهایشان آسیب دیده و یا قصد دارند برای مدت‌ها موهای نرم، صاف و درخشنده داشته باشند که در این صورت، از این خدمات استفاده خواهند کرد؛ البته ناگفته نماند که انجام کراتینه نیاز به آرایشگران باتجربه دارد که در غیر این صورت نمی‌توان به خروجی مناسب کار اطمینان داشت. به طور کلی کراتینه مو از خدمات پرتقاضای سالن‌های زیبایی به حساب می‌آید که توصیه می‌کنیم حتما از مراکز معتبر استفاده کنید تا از متریال استفاده شده و طول عمر صافی موهای خود، مطمئن شوید.

براشینگ مو

یکی دیگر از خدمات سالن‌های زیبایی براشینگ مو است. در واقع اگر خانم‌ها قصد حالت‌دار کردن موهایشان را داشته باشند از این خدمت بهره می‌برند. در واقع در این روش با استفاده از سشوار و برس‌های حرارتی، موهای کوتاه یا بلند را حالت می‌دهند. گفتنی است که انجام این تکنیک نیاز به تخصص و تجربه دارد و هر کسی نمی‌تواند آن را به خوبی و مطابق با میل شما در بیاورد.

میکاپ

شاید مهمترین خدمت در بهترین سالن زیبایی، میکاپ است که باید بوسیله‌ی بهترین میکاپ آرتیست مجموعه انجام شود. در واقع در این روش، متخصص میکاپ با استفاده از موادهای باکیفیت آرایشی سعی دارند تا صورت افراد را به بهترین نحو ممکن آرایش کنند. در این خصوص عروس خانم‌ها بیشترین متقاضیانی هستند که برای میکاپ به سالن‌های آرایش مراجعه می‌کنند که طبیعتا واضح است که باید از بهترین و باتجربه‌ترین افراد در این زمینه استفاده شود تا نتایج کار کاملا دلخواه باشد. در حال حاضر تنها چندین نفر در سطح ایران حضور دارند که دارای مدرک بین‌المللی برای آرایش و گریم عروس هستند. بانو فرناز صفری در سالن زیبایی مجلل کامرانیه، جزو معدود میکاپ آرتیست‌هایی است که دارای چندین مدرک بین‌المللی در این حوزه است.

کاشت ناخن

کاشت ناخن به روش‌های مختلف انجام شده که نیاز به متریال و ابزار مختلفی دارد. البته بکارگیری بهترین ناخن کار می‌تواند نتایج جذاب‌تری داشته باشد. ناگفته نماند که این نوع خدمات به نسبت سایر خدمات ارائه شده در سالن‌های زیبایی کمتر درخواست می‌شود، با این حال باید در نظر داشته باشید و اگر به کاشت ناخن و رعایت نکات ایمنی در حین و پس از آن نیاز دارید حتما به بهترین سالن زیبایی مراجعه کنید چرا که بهداشت در این زمینه فوق العاده مهم است. استفاده از متریال درجه یک و همچنین ابزار ضدعفونی شده مانع از بروز بیماری‌ها و انواع قارچ‌ها برروی صدف ناخن خواهد شد.

اکستنشن مو

این روزها درخواست برای بلندتر کردن و یا پرپشت کردن مو افزایش یافته و یکی از خدماتی که در سالن‌های زیبایی ارائه می‌شود، اکستنشن مو است. در این روش، هم از موهای طبیعی و هم از موهای مصنوعی استفاده می‌شود. به طور کلی با توجه به اینکه نحوه‌ی قرارگیری اکستنشن مو مهم است، اگر به دست افراد باتجربه و متخصص انجام نشود و همچنین اگر آرایشگران نتوانند از وسایل مناسب برای این منظور بهره‌مند شوند، احتمالا نمی‌توان نتیجه‌ی مناسبی را انتظار داشت.

خدمات مژه

در این خصوص می‌توان انتظار خدمات ویژه را از بهترین سالن زیبایی داشت که برای نمونه می‌توان به اکستنشن مژه، کاشت مژه و… اشاره کرد. گفتنی است که این نوع خدمات ممکن است به همراه اکستنشن مو درخواست شود و فوق العاده نیز از ظرافت کار برخوردار است. در واقع برای خانم‌ها برای اینکه از بهترین خدمات در این خصوص بهره‌مند شوند، حتما باید از سالن‌های زیبایی معتبر استفاده کنند، چرا که در صورت وجود هرگونه مشکل احتمالا روز خوب‌تان خراب خواهد شد.

اصلاح صورت و اپیلاسیون

اصلاح صورت از دیگر خدمات سالن‌های زیبایی محسوب می‌شود که در کنار این مورد اپیلاسیون نیز مشتریان خاص خودش را دارد. گفتنی است که دریافت این نوع خدمات نیاز به افراد متخصص خواهد داشت چرا که اپیلاسیون یک کار تخصصی است و نیاز به دقت و صبر کافی دارد. بنابراین انتخاب بهترین سالن زیبایی برای این منظور نتایج بهتری را بهمراه خواهد داشت.

خدمات تتو

این روزها خدمات تتو نیز برای خانم‌ها افزایش یافته است. البته احتمال اینکه در ایران سالن‌های زیبایی این نوع خدمات را کمتر ارائه دهند اما برخی مراکز با دارا بودن متخصصان تتو به بهترین نحو ممکن این نوع خدمات را برای علاقه‌مندان در نظر گرفته‌اند. به طور کلی برای این منظور کافی است که از آرایشگاه‌ها یا سالن‌های زیبایی ایده‌آل و تخصصی استفاده کنید تا نتایج دلخواه را بدست آورید.

انتخاب بهترین سالن زیبایی تهران

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با نکات انتخاب بهترین سالن زیبایی و همچنین معرفی بهترین خدمات چنین مراکزی آشنا کنیم تا اگر در حال حاضر به خدمات دلخواه در این خصوص نیاز داشتید، بتوانید مراکز و مجموعه‌های مناسب را انتخاب نمایید. به طور کلی هر چه سالن زیبایی انتخاب شده برای دریافت خدمات آرایشی دارای امکانات و متخصصان بهتری باشد، پر واضح است که نتایج دلخواه برای متقاضیان پیش خواهد آمد.

سالن زیبایی فرناز صفری

همانطور که پیشتر مطرح شد، انتخاب سالن زیبایی امری مهم بوده که در آن نه تنها باید به کیفیت توجه کرد، بلکه بهداشت و سلامت نیز در آن بسیار مهم است. یکی از سالن‌های زیبایی لوکس و مجلل در سطح شهر تهران که در منطقه کامرانیه تاسیس شده، سالن زیبایی فرناز صفری است. بانو فرناز صفری دوره‌های آموزشی خود را در اروپا و کانادا گذرانده است و پس از آن با دریافت مدرک از سازمان فنی حرفه‌ای و بهره‌گیری از کادری مجرب توانسته بهترین سالن زیبایی تهران را تاسیس نماید. برای دیدن نمونه کارهای این مجموعه کافی است به پیج اینستاگرام بانو صفری و یا پیج اینستاگرام سالن زیبایی مراجعه نمایید.

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *