زبان چرب زبان
زیبایی

ویژگی های یونیت دنتوس چیست؟

امروز می خواهیم به بررسی یونیت دنتوس و ویژگی هایش، اتواکلاو دسته دوم و آمالگاماتور می پردازیم.

یونیت دنتوس ساخت کجاست؟

یونیت دنتوس از یونیت های دندانپزشکی ساخت ایران است که از کیفیت و تکنولوژی بالایی برخوردار است. شرکت تولیدی بازرگانی دنتوس با بیش از 35 سال تجربه در صنعت تولید تجهیزات دندانپزشکی، بعنوان اولین و مطرح‌ترین شرکت فعال در این زمینه شناخته می‌شود. یونیت دندانپزشکی دنتوس، از ابتدای شروع تولید و عرضه به بازار طرفداران زیادی را بدست آورد و بدلیل کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب توانست نیازهای مشتریان خود را برطرف کند.

تکنولوژی‌های بکار رفته در یونیت‌های این شرکت، همواره متمایز از دیگر یونیت های ایرانی و به جرات می‌توان گفت قابل رقابت با یونیت‌های خارجی بوده است. به قیمت تمام محصولات دنتوس 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه می‌شود.

شرکت دنتوس توانسته با همکاری نمایندگی های معتبر Dentus در سرتاسر ایران نیازهای داخل را برطرف و همچنین با صادرات به بیش از 33 کشور از جمله صادرکنندگان نمونه در ایران بشمار بیاید.

این یونیت دارای ویژگی های زیر است :

1- دارای اسکیلر پیزون، لایت کیور LED، تری جراحی، بویلر آب لیوان و اینسترومنت و پدال مولتی فانکشن

2- مجهز به اتچمنت جدید Stainless steel توربین و ايرموتور 3 يا 4 سوراخ استاندارد امريكا و اروپا (بر اساس سفارش مشتری)

3- نمایشگر فشار هوای مصرفی کلیه اینسترومنتها

4- نگاتسکوپ LED بر روی پانل تابلت

5- مجهز به شیلنگ و اتچمنتهای اورجينال امريكا

6- امكان کنترل كامل دستگاه از تابلت یونیت، پدال و سايت نرس

7- مجهز به سيستم یونیزاسیون و تصفيه سه مرحله‌ای آب شهری با بالاترين خلوص ممكن

8- دارای تابلت با مانور وسیع، دسترسی ايده‌آل و وسعت مطلوب جهت گنجايش لوازم پزشک با تحمل مطلوب وزن

9- مدار پنوماتیک فوق استاندارد در فيلتراسیون، رگولاسيون و كاربرد قطعات اورجينال اروپا، امريكا، كره‌جنوبی و تايوان بهمراه CE اروپا و FDA امريكا

10- مجهز به پیشرفته‌ترین متد و پایدارترین سیستم کنترل عفونت Non retraction در مدار اسپری توربین و میکروموتورها

11- مجهز به ایمن‌ترین سيستم آنتی‌ريورز در مدار ساكشن آبی (عدم امكان برگشت فاضلاب به دهان بيمار)

12- مجهز به سيستم رطوبت‌گير و روغن‌گير هوای ورودی

13- پدال مولتی فانكشن 9 كاره مدرن جهت کنترل صندلی، حافظه، كنترل گازی Gradual سرعت توربین، لیوان پر كن و چیپ بلوئر (Cheap blower)

14- صندلی فول اتوماتیک با موتورهای 24 ولت اورجينال بی صدا 10.000 نیوتن

15- قدرت منحصربفرد در يونيت دنتوس Extra 3006 با بكارگيری مكانيزم (Balanced Structure)، ضمن تامین حداكثر استحكام و پايداری يونيت، امكان حصول نهايت سهولت در تسلط مطلوب پزشک بر بيمار از جهات مختلف را فراهم نموده است.

خرید و فروش دستگاه اتوکلاو دسته دوم

خرید دستگاه اتوکلاو دست دوم کلاس B در مدل‌های رومیزی با قیمت خرید واقعی و بدون هیچ واسطه ای همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش از سایت‌های آنلاین امکان پذیر می‌باشد. اگر شما هم خواهان قیمت خرید ارزان و مقرون به صرفه از انواع دستگاه اتوکلاو صنعتی هستید. پیشنهاد می‌گردد تا دستگاه اتوکلاو دست دوم را خریداری کنید. دستگاه اتوکلاو دست دوم کلاس B، در حد نو و با تضمین در کیفیت به دست مشتریان می‌رسد. خیلی از کارایی‌های اتوکلاو دست دوم و حد نو؛ می‌تواند یکسان با هم باشند. البته اگر شما از یک مرکز خرید معتبر، سفارش خرید خود را ثبت کرده باشید.

خرید و فروش دستگاه اتوکلاو با سود بسیار مناسب در فروشگاه ما انجام می‌شود. برای خرید انواع اتوکلاو‌های کار کرده با کیفیت با قیمتی بسیار مناسب واسطه‌ها و فروشگاه‌های غیر مجاز را کنار بگذارید و همین حالا با شماره‌های درج شده تماس بگیرید. برای خرید دستگاه‌های اتوکلاو هر چند کار کرده باید بتوانید مشاوره‌ها و خدمات تخصصی دریافت نمایید، در این مسیر خدمات تخصصی را از افراد متخصص بخواهید. انواعی از دستگاه های اتوکلاو کارکرده صنعتی و آزمایشگاهی را با مناسب ترین قیمت از ما بخرید.

موارد استفاده دستگاه اتوکلاو چیست؟

دستگاه اتوکلاو یک وسیله و تجهیز استریل به حساب می‌آید. این دستگاه در انواع مختلف خود می‌تواند تمامی این میکروب‌ها را از بین ببرد.

  • باکتری‌ها
  • قارچ‌ها
  • میکروب‌ها در حالات عفونی و غیر عفونی

کلیه آلودگی‌ها را از این سطوح پاک می‌نماید. شامل:

  • اجسام بی جان
  • مواد غذایی
  • محیط‌های کشت دارو و…

دستگاه اتوکلاو با توجه به دامنه متنوع خود دارای یک کاربرد مشترک (استریل وسایل) در مراکز متفاوتی است.

خرید و فروش آمالگاماتور

آمالگاماتور یک دستگاه مکانیکی است که برای تراش دادن نسبت های متعادل جیوه مایع و آلیاژ فلز برای تولید مواد ترمیم کننده آمالگام نقره طراحی شده است. تریتوراسیون اختلاط مکانیکی جیوه و آلیاژ دندانی است که منجر به ادغام آنها می شود. میکسرهای آمالگام را می توان با کپسول های سنتی یا کپسول های مهر و موم شده از قبل اندازه گیری شده استفاده کرد. کپسول های سنتی لوله های فلزی یا پلاستیکی هستند که دندانپزشکان می توانند مقادیر اندازه گیری شده پودر آلیاژ و جیوه مایع را در آنها قرار دهند.

کپسول های مهر و موم شده از پیش اندازه گیری شده حاوی مقادیر از پیش متناسب آلیاژ فلز و جیوه هستند که توسط یک فویل قلع غیر واکنشی جدا می شوند تا از ادغام در طول فرآیند تولید جلوگیری کنند. قبل از قرار دادن کپسول از قبل اندازه گیری شده در آمالگاماتور، فویل قلع باید با فشرده کردن یا چرخاندن هر دو قسمت کپسول سوراخ شود تا امکان تماس بین جیوه مایع و آلیاژ فلز فراهم شود. برخی از انواع آمالگاماتورها می توانند انواع مواد ترمیمی دیگر بسته بندی شده در کپسول مانند سیمان گلاس آینومر را مخلوط کنند.

حال که با این موارد آشنا شدید، حالا می توانید به وب سایت dentyshine.com مراجعه کنید و این موارد را خریداری کنید، یا به بررسی مشخصات هر مدل بپردازید.

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *