زبان چرب زبان
زیبایی

آن‌چه باید درباره خدمات جراح بینی بدانید

آن‌چه باید درباره خدمات جراح بینی و جراح پلاستیک بدانید

امروزه افراد زیادی اقدام به عمل بینی می‌کنند. جراح بینی خدماتی را برای این افراد در نظر می‌گیرد. افرادی که دارای قوز بینی یا بینی عقابی هستند؛ افرادی که نوک بینی آن‌ها پهن است؛ افرادی که دچار افتادگی در نوک بینی خود هستند؛ افرادی که داری انحراف و کجی بینی هستند؛ گزینه‌های مناسبی برای جراحی پلاستیک می‌باشند. معمولا این عمل به عنوان یک عمل زیبایی شناخته می‌شود.

برخی از افراد به طور مادرزادی با مشکل انحراف بینی روبرو هستند. برخی ممکن است هنگام ورزش و بر اثر ضربه؛ منجر به کج شدن تیغه بینی یا شکستگی بینی بشوند. بنابراین می‌توانید با مراجعه به یک جراح بینی و جراح پلاستیک بینی خود را درمان کنید.

جراحی بینی

اهداف افراد برای مراجعه به جراح بینی

افراد به دلایل مختلفی همچون تغییر شکل بینی؛ زیباتر کردن چهره خود؛ کوچک کردن اندازه بینی؛ به جراح بینی یا جراح پلاستیک مراجعه می‌کنند. هدف کلی این افراد حفظ کردن یک ظاهر طبیعی و بهبود ظاهر خود می‌باشد. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به دلایلی که ذکر شد قصد عمل بینی را دارید؛ مراجعه به فوق تخصص جراح پلاستیک را در برنامه خود قرار دهید. لیست پزشکان متخصص جراح بینی شیراز ، تهران وسایر شهرهای ایران را در سایت پی جو مشاهده نمایید.

روش‌های جراحی بینی

تکنیک باز و تکنیک بسته از روش‌های جراحی زیبایی بینی هستند که هم در جراحی زیبایی و هم در جراحی پلاستیک مورد استفاده قرار می‌گیرند.. عمل جراحی تکنیک بسته در اولویت قرار دارد. در این روش همه برش‌ها در داخل بینی صورت می‌گیرد و زخم‌ها در داخل بینی می‌باشد. در روش عمل جراحی باز؛ جراح بینی دسترسی بیشتری به استخوان‌های بینی و غضروف‌ها دارد. تشخیص این‌که کدام روش برای چه فردی مناسب می‌باشد؛ با جراح است. هر چند هدف و انگیزه بیماران درباره عمل بینی با یکدیگر متفاوت است؛ با توضیحات پزشک؛ بیمار نیز می‌توانید در این مورد نظر خود را اعلام کند.

جراحی بینی

بیمارانی که علاقمند هستند که چهره آن‌ها به طور قابل توجهی تغییر کند؛ روش جراحی باز گزینه مناسبی برای آن‌ها می‌باشد. در تکنیک باز برای تغییر فرم بینی؛ جراح می‌تواند قسمت‌های گسترده‌تری از بینی را تغییر شکل دهد.

مواردی که جراح بینی قبل از عمل انجام می‌دهد

جراح وضعیت سلامتی شما را بررسی کرده و خطرات احتمالی جراحی را ارزیابی می‌کند. اندازه‌گیری خاص در صورت و صحبت درباره انتخاب‌هایی که شما می‌توانید داشته باشید. صحبت درباره نتیجه احتمالی جراحی و عوارضی که ممکن است بعد از عمل رخ دهد. صحبت در مورد نوع بیهوشی شما یکی از موارد بسیار مهم می‌باشد که پزشک آن را با بیمار مطرح می‌کند. جراح بینی شما را در جریان خطرات عمل قرار می‌دهد.

برای انجام عمل؛ جراح از شما می‌خواهد که آزمایشات لازم را بدهید. اگر داروی خاصی را مصرف می‌کنید؛ در صورت نیاز آن را تغییر می‌دهد.  پزشک از شما می‌خواهد داروهای گیاهی؛ داروهای ضد التهاب و آسپرین ار هرگز استفاده نکنید. زیرا سبب افزایش خونریزی می‌شود. پزشکان متخصص گوش حلق و بینی شیراز ، تهران و سایر شهرهای ایران که در حوزه جراحی بینی فعالیت دارند را در سایت پی جو مشاهده نمایید.

 

امکانات جراحی پزشک

برای عمل جراحی گاهی امکانات لازم در مطب مهیا نمی‌باشد. بنابراین لازم است عمل بینی در مرکز جراحی یا بیمارستان صورت گیرد. با توجه به تجهیزات؛ شهرت جراح؛ موقعیت مطب یا مرکز جراحی؛ هزینه عمل بینی متفاوت می‌باشد. هزینه جراحی پلاستیک نیز مانند بسیاری از خدمات با توجه به موقعیت جغرافیایی کاملا با یکدیگر تفاوت دارد. بنابراین به غیر از امکانات جراحی؛ مواردی دیگری نیز در تعیین قیمت عمل جراحی بینی و جراحی پلاستیک تاثیر گذار می‌باشد.

 

سایت پی‌جو  و معرفی پزشکان متخصص جراحی پلاستیک در ایران

اگر قصد انجام عمل جراحی بینی دارید؛ می‌توانید با مراجعه به سایت پی‌جو جراح ماهر؛ خبره و باتجربه را انتخاب کنید.. این سایت مرجع معرفی متخصصان جراحی پلاستیک می‌باشد که می‌توانند بینی شما را عمل کنند و شما را به نتیجه دلخواه برسانند. شما در هر شهری که زندگی می‌کنید؛ می‌توانید با مراجعه به این سایت پزشک مورد نظر خود را بیابید و در مورد پزشک؛ اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید. فوق تخصص جراحی پلاستیک شیراز ، تهران و سایر شهرهای ایران را در سایت پی جو مشاهده نمایید.

حضور فوق تخصص جراحی پلاستیک به شما این اطمینان را می‌دهد؛ که با خیال آسوده ‌بتوانید جراحی بینی خود را به آن‌ها بسپارید.

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *