زبان چرب زبان
موفقیت

چاپ لیبل اصالت کالا

عملیات چاپ لیبل اصالت می تواند از راه های مختلفی انجام شود. به طور کلی این فرآیند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که این برچسب ها می توانند پلی برای نظارت مردم بر عملیات سنجش اصالت محصول باشند. در این محتوا قصد داریم به بررسی ضرورت و اهمیت چاپ برچسب اصالت بپردازیم. همچنین مزیت های چاپ این لیبل ها را نیز برای شما شرح خواهیم داد. امید است تا پایان این محتوا ما را همراهی کنید.

چاپ لیبل اصالت کالا چه فایده ای دارد؟

چاپ لیبل اصالت امری ضروری و مهم است. این روزها اکثر محصولات موجود در بازار، دارای لیبل اصالت می باشند. در واقع طبق قانونی که در سال 1390 تعیین شد، ابتدا تمامی محصولات سلامت محور ملزم به دریافت برچسب اصالت شدند. اما به مرور زمان دسته گسترده ای محصولات شامل قانون درج برچسب اصالت روی محصولات خود شدند. چاپ برچسب اصالت برای تمامی محصولات مشمول شده این قانون الزامی است. بنابراین این روزها مجموعه های چاپ لیبل اصالت از استقبال گسترده و ویژه ای برخوردارند.

امروزه مجموعه هایی برای چاپ برچسب اصالت در کشور به فعالیت مشغول هستند. این مجموعه ها عملیات چاپ لیبل اصالت کالا را در مقیاس گسترده ای انجام می دهند. از طرفی این مجموعه ها قادرند، انواع مختلفی از لیبل های اصالت را تولید کرده و آن را در اختیار مصرف کننده خود (تولید کننده محصول داخلی یا وارد کننده محصول خارجی) قرار می دهد.

بررسی روش های مختلف چاپ لیبل های اصالت کالا

شاید برایتان جالب باشد بدانید که عملیات چاپ برچسب اصالت به روش های مختلفی انجام می شود. یکی از این روش ها استفاده از دستگاه چاپ لیبل اصالت اتوماتیک است. این دستگاه ها می توانند مقیاس گسترده ای از انواع لیبل های اصالت را چاپ کنند. امروزه بعضی از تولید کنندگان محصولات داخلی و وارد کنندگان محصولات خارجی مجاز، از این دستگاه های پیشرفته و اتوماتیک استفاده می کنند. البته گفتنی است، تعداد تولید کنندگان و وارد کنندگانی که از این دستگاه ها برای چاپ لیبل استفاده می کنند، بسیار محدود است. دلیل این مسئله این است که قیمت دستگاه چاپ لیبل اصالت کالا از نوع اتوماتیک بسیار گران است. از طرفی کار با آن نیز پیچیدگی های مخصوص به خود را دارد. بنابراین تولید کنندگان و وارد کنندگان محدودی برای چاپ لیبل اصالت از این دستگاه ها استفاده می کنند.

نمونه دیگری از روش های چاپ برچسب سلامت استفاده از دستگاه های دستی لیبل زن می باشد. استفاده از این دستگاه ها بسیار گسترده است. چرا که این دستگاه ها بسیار کوچک و سبک هستند. طراحی این نمونه از دستگاه لیبل زن به گونه ای است که می تواند به راحتی مورد حمل و نقل قرار گیرد. از طرفی سبک بودن و داشتن ارگونومی مناسب با حالت دست، این امکان را فراهم می کند که عملیات چاپ و درج لیبل با سرعت بسیار بالایی انجام شود. بنابراین این روزها بخش بزرگی از تولید کنندگان و مصرف کنندگان با استفاده از دستگاه های لیبل زن عملیات چاپ لیبل اصالت خام را انجام می دهند.

در مورد سوم می توان به مجموعه های چاپ لیبل اصالت اشاره کرد. همانطور که در ابتدای محتوا ذکر شد، امروزه مجموعه هایی برای چاپ لیبل اصالت کالا طراحی شده اند. بیشترین درصد تولید کنندگان و وارد کنندگان محصولات مختلف برای درج برچسب اصالت روی محصولات خود از خدمات این مجموعه ها استفاده می کنند. البته برای استفاده از خدمات مجموعه های ذکر شده، باید دقت کنید که حتما به مجموعه های معتبر چاپ برچسب اصالت مراجعه کنید.

مجموعه های معتبر چاپ لیبل اصالت

عملیات چاپ لیبل سلامت در مجموعه های بسیاری در حال انجام است. اما برای استفاده کامل از خدمات یک مجموعه، باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. نکته اول این که حتما به مجموعه های قانونی و دارای مجوز، برای چاپ و درایفت لیبل اصالت کالا مراجعه کنید. مجموعه هایی که دارای مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه نباشند، برای این کار گزینه خوبی به شمار نمی روند.

نکته دوم این است که در صورت مراجعه به یک مجموعه معتبر چاپ لیبل اصالت می توانید کار خود را تا حد زیادی راحت کنید. حتما می دانید که برای دریافت برچسب هاص اصالت مجوزهایی لازم است. این مجوزها از طرف سازمان غذا و دارو برای شرکت یا مجموعه شما صادر می شود. البته دریافت مجوز فرآیندی پیچیده است و اتوماسیون اداری مشکلی دارد. برای این کار نیاز به ثبت نام در سامانه غذا و دارو، تکمیل فرم اکسل، ارائه مدارک لازم و… دارید.

جالب است بدانید، یک مجموعه قانونی و معتبر چاپ برچسب اصالت، می تواند تمامی این عملیات را برای شما انجام دهد. از آنجایی که این مجموعه ها از سابقه و تجربه بیشتری در این زمینه ها برخوردارند، پس می توانند با سرعت بیشتری عملیات دریافت مجوز را برای شما انجام دهند. سپس با چاپ پر سرعت لیبل های اصالت کالا و ارائه این برچسب ها به شما، راندمان کار شما را به شدت افزایش خواهند داد. این مجموعه ها برای چاپ لیبل اصالت از دستگاه های اتوماتیک و پیشرفته استفاده می کنند. لذا سرعت انجام کار در این مجموعه ها بسیار بالاست، از طرفی می توانند عملیات چاپ برچسب وزارت بهداشت را در مقیاس گسترده و عمده برای شما انجام دهند.

بهترین شرکت های چاپ برچسب اصالت و لیبل های وزارت بهداشت

  • سلامت دارو ایرذانیان ( آدرس سایت : https://salamatdarou.com/ )

  • پاپیروس پارس مهر ( آدرس سایت : http://label-esalat.com/ )

  • پیشتازان دانش و تندرستی دریا (آدرس سایت : http://pishtazanesalat.com/ )

قیمت چاپ لیبل اصالت

قیمت چاپ لیبل اصالت به دلایل مختلفی بستگی دارد. همانطور که در ابتدای محتوا ذکر شد، این لیبل ها در انواع و کیفیت های مختلفی ساخته می شوند. بنابراین یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت را می توان نوع لیبل چاپ شده در نظر گرفت. همچنین کیفیت چاپ لیبل نیز از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت به شمار می رود. این کیفیت بیشتر مربوط به چاپ لیبل سازمان غذا و دارو است. لیبل هایی که با ریبون های درجه یک مانند ریبون های رزین و سوپر رزین، تحت چاپ قرار می گیرند از کیفیت فوق العاده بالاتری برخوردارند. بنابراین قیمت آنها نیز به مراتب بیشتر خواهد بود.

سایز لیبل اصالت نیز نقش مهمی در تعیین قیمت نهایی آن خواهد داشت. لیبل های اصالت در سایز های مختلفی چاپ می شوند. لیبل های بزرگتر دارای قیمت بیشتر و لیبل های کوچکتر دارای قیمت کمتری می باشند.

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ما از خدمات چاپ برچسب اصالت شرکت سلامت دارو و پاپیروس استفاده کردیم و از کیفیت کار و سرعت بالاشون خیلی راضی بودیم.
    ضمن اینکه قیمتشون خیلی مناسب بود. توصیه میکنم حتما از خدمات چاپ لیبل اصالت کالای این شرکت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *