زبان چرب زبان
موفقیت

روش های رسیدن به موفقیت در 5 مرحله اصلی

دستیابی به اهداف قدرتمند است و بر موفقیت ما در زندگی تأثیر می گذارد. وقتی جرأت می کنیم در مورد آنچه واقعاً آرزو داریم رویاپردازی کنیم و اهدافی را در آن جهت تعیین کنیم، یک تغییر قدرتمند اتفاق می افتد. اکنون زندگی با جهت و هدف بزرگتر زندگی می شود. و هنگامی که آن اهداف به دست می آیند، اعتماد به نفس ایجاد می شود و نه تنها احساس می کنیم.

زمان محدودSNG ما پلتفرمی را ایجاد کرده‌ایم که در آن به ارتقای جامعه‌مان کمک می‌کند فقط با ارائه مواد غذایی روزانه و هر چیز بلااستفاده شما. به جای پرتاب کردن خیابان غذا برای غذا دادن به کسی. این به نجات محیط زیست و تغذیه کسی کمک می کند. ما SNG را شروع کردیم تا به بازماندگان نیرو بدهیم.

SNG با یک چشم انداز روشن شروع می کند – فراهم کردن غذا، سلامت خوب و رفاه برای افراد جامعه ما و پاکسازی محیط زیست با جلوگیری از هدر دادن غذا در خیابان ها. آنها رانده‌شده‌ای از جامعه هستند که دائماً حتی نیاز اولیه انسان به پذیرش را رد می‌کنند. ما غذا را برای کسانی که در خیابان ها زنده مانده اند بدون هیچ کمکی فراهم کردیم. آنها سرپناه، غذا و لباس ندارند.

مرحله 1: اهدافی را با بیشترین تأثیر مثبت تعیین کنید

ما اغلب به جهات مختلفی کشیده می‌شویم، که حتی رسیدن به یک هدف کوچک را دشوار می‌کند. برای اولویت بندی اهداف خود، به تمام زمینه های زندگی خود مانند خانواده، سلامت، شغل، امور مالی و فعالیت های اوقات فراغت نگاه کنید. سپس تصمیم بگیرید که چه هدف(هایی) در هر زمینه واقعاً به شما انگیزه می دهد و بیشترین تأثیر مثبت را بر زندگی شما خواهد داشت.

مرحله 2: اهداف SMART را برای بهترین نتایج تعیین کنید

برای ایجاد اهدافی متمرکز و قابل دستیابی، باید S.M.A.R.T باشند، مخفف که معمولاً به این معنی است:

  • خاص
  • قابل اندازه گیری
  • قابل دستیابی
  • واقع بین

برای مثال، به‌جای گفتن «من می‌خواهم کسب‌وکار خودم را راه‌اندازی کنم»، یک هدف SMART این خواهد بود: «من کسب‌وکار مربی‌گری زندگی‌ام را راه‌اندازی می‌کنم که به افرادی که دارای تغییرات عمده زندگی هستند تا اول ماه مه 2015 کمک می‌کند». هدف اخیر از این جهت مشخص است که هیچ سؤالی در مورد آنچه تلاش می‌شود انجام شود وجود ندارد. همچنین، هر کسی می‌تواند تعیین کند که آیا کامل شده است یا خیر، که آن را قابل اندازه‌گیری می‌کند، و محدودیت زمانی به ایجاد انگیزه کمک می‌کند.

مرحله 3: نوشتن اهداف ضروری است

نوشتن اهداف در یک برنامه ریز روزانه، یک مجله یا حتی روی یادداشت های چسبناک، به تمرکز توجه ما بر روی آنها کمک می کند و آنها را واقعی تر می کند.

مرحله 4: به موانع بالقوه و راه حل های واقعی فکر کنید

وینستون چرچیل می گوید: “موفقیت از شکستی به شکست دیگر بدون از دست دادن اشتیاق است.” افراد موفق بیشتر از افراد ناموفق شکست می خورند فقط به این دلیل که بدون توجه به موانعی که برمی خورند به تلاش ادامه می دهند.

جیوتی ورما همیشه به “به وقوع پیوستن چیزها” اعتقاد داشته است. حرفه او شاهد انحرافات و پیشرفت های بسیاری بوده است. او به عنوان یک متخصص منابع انسانی کار کرد تا یک کارآفرین اجتماعی شود. او خواست واقعی خود را به عنوان یک کارآفرین اجتماعی با SNG، Voice – The Unspoken و Wepreneure پیدا کرد.

مرحله 5: هر روز روی اهداف تمرکز کنید

تمرکز روزانه بر روی اهدافمان به ما کمک می کند تا در رسیدن به آنها موفق شویم زیرا یادآوری دائمی از آنچه در زندگی می خواهیم است. دو راه برای حفظ اهداف در ذهن عبارتند از:

  • تجسم کنید
  • فکر

پس از ذکر موفقیت آمیز 5 نکته برای موفقیت، جیوتی به کارهای خود برای زنان اشاره می کند که انجام داده است، همچنین زنان طبقه پایین و متوسط ​​را برای پایداری آنلاین قادر می سازد.

بنابراین، او Wepreneure را راه اندازی کرد. علاوه بر این، ایجاد یک تیم و چالش ها ”هر روز، چالش های جدیدی وجود دارد. برای برخی آمادگی دارید و برای برخی نه.» مدل Wepreneure انجام خوب مبتنی بر سرمایه داران اجتماعی نیست، بلکه بر اساس معاملات مبتنی بر انسان دوستانه و همچنین ارزش تجاری است.

Wepreneure اکنون دو کارمند تمام وقت دارد. به زودی بیشتر خواهیم شد.

از طریق Wepreneure، ما به کارآفرینان کوچک مقیاس آموزش حمایت و توسعه خود ارائه خواهیم داد تا تمایل خود را نشان دهند.

Jyoti می خواهد مطمئن شود که Wepreneure به عنوان یک مرکز پنجره ای برای همه شرکت های کوچک مقیاس روستایی و شهری ایجاد می شود. همه آنها را بر روی یک پلت فرم متصل می کند.

این نوشته توسط خانم جیوتی ورما – که مدیرعامل SNG Trust و The Voice است، ارسال شده است.

او همچنین فکر می کند که آنها برای تامین مایحتاج اولیه زندگی آنها ابتکار عمل کرده اند.

به زودی یک اپلیکیشن موبایلی نیز ایجاد خواهیم کرد که خیرینی را مستقیماً برای دسترسی به نیازمندان و رزق مستقیم آنها برای ارائه غذا، کتاب، اسباب‌بازی و پشتیبانی پزشکی، تأمین می‌کنیم.

 

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *