زبان چرب زبان
تغذیه

کره ی بادام زمینی با چی بخوریم؟

کره ی بادام زمینی یکی از خوشمزه  ترین و در عین حال به روزترین مکمل غذایی است. که نقش های متفاوتی برای مصرف کنندگان ایفاء می کند. گاه از این کره ی خوشمزه به عنوان نوعی مکمل غذایی برای ورزشکاران و کودکان در حال رشد یاد می شود. در بعضی موارد از کره ی بادام زمینی به عنوان یک چاشنی و طعم دهنده برای طبخ برخی انواع غذاها و در بعضی موارد نیز با ترکیب برخی خوراکی ها یک میان وعده ی سالم رو به وجود می آورد. که در این مطلب می خواهیم بدانیم کره ی بادام زمینی با چی بخوریم؟ که هم برای بدن مفید تر باشد و هم باعث میل و گرایش بیشتر نسبت به این کره ی سالم و مقوی شود. تا انتها با ما همراه باشید.

کره بادام زمینی با چی بخوریم؟

مصرف کره بادام زمینی به تنهایی و یا در ترکیب با انواع شیرین کننده های طبیعی مثل عسل و شیره، بسیار مقوی و در عین حال خوشمزه است. در زیر انواع ترکیبات با کره بادام زمینی به تفصیل توضیح داده شده است که برای داشتن یک برنامه غذایی متنوع میتوانید از آنها بهره بگیرید:

1-کره ی بادام زمینی و نان تست

اولین پیشنهادی که غالبا به ذهن اکثر ما در پاسخ به این سوال که کره ی بادام زمینی با چی بخوریم ؟ به ذهن می رسد. و البته کاملا هم در دسترس افراد است و هزینه ی چندانی هم ندارد. استفاده از کره ی بادام زمینی و نان تست می باشد. برای این کار کافیست کره ی بادام زمینی را روی یک تکه نان تست قرارداده و در صورتی که طعم شیرین را می پسندید مقداری عسل به آن اضافه کرده و در کنار یک قهوه و چای گرم  این میان وعده ی سالم و مقوی را میل نمایید.

2-کره ی بادام زمینی با کیک و شیرینی

اگر شما در دسته افرادی هستید که به سلامتی خودتان اهمیت می دهید. و هر ماده ی خوراکی را به راحتی در برنامه ی غذایی خود جای نمی دهید. یک پیشنهاد عالی دارم: در صورتی که خودتان کیک و شیرینی مصرفی و مورد نیازتان را در منزل پخت می کنید به جای استفاده از انواع خامه های پر ضرر و چربی که صرفا موجب افزایش کلسترول خون می شود. می توانید در لایه های میانی کیک و یا حتی تزئین روی شیرینی و کیک از کره ی بادام زمینی استفاده کنید.  پس این هم یک پیشنهاد فوق العاده ی دیگر در جواب سوال کره ی بادام زمینی با چی بخوریم؟

3-ساندویچ کره ی بادام زمینی و مربا

یکی دیگر از پیشنهادات ارائه شده برای سوال کره ی بادام زمینی با چی بخوریم؟ اینکه شما می توانید هر کدام از انواع نان که مورد سلیقه و باب طبعتان می باشد را آماده کرده سپس مقداری کره ی بادام زمینی بر روی یک تک نان و مقداری مربا البته از هر نوعی که خودتان می پسندید بر روی تکه ایی دیگر نان قرار دادید و سپس هر دو برش نان را در کنار هم میل نمایید.

4-کره ی بادام زمینی و سالاد میوه

اگر تا به حال از ترکیب کره ی بادام زمینی و برخی انواع میوه ها مانند سیب و گلابی و موز استفاده نکرده اید حتما برای یک بار هم که شده این ترکیب فوق العاده را میل نمایید. اینکه کره ی بادام زمینی با چی بخوریم؟ سوال پر ابهام و سختی نیست. فقط به مقداری خلاقیت و ایده نیاز دارد. درست مانند همین پیشنهاد سالاد میوه و کره ی بادام زمینی.

5-یک اسموتی جذاب و خوشمزه با کره ی بادام زمینی

انواع اسموتی طعم دلچسبی دارد. یکی از این اسموتی های مقوی و پرخاصیت اسموتی کره ی بادام زمینی است. که مواد خاصی نیز احتیاج ندارد. برای این کار کافیست مقداری موز و شیر و یخ را با هم مخلوط نمایید. سپس در انتهای کار دو قاشق غذا خوری کره ی بادام زمینی به این ترکیب فوق العاده افزوده و یک بار دیگر با دستگاه به خوبی با هم ترکیب و مخلوط نمایید. یک نوشیدنی خوش بافت خامه ایی و بسیار خوشمزه برای فصول گرم سال. با این پیشنهادی های ارائه شده هنوز هم می پرسید کره ی بادام زمینی با چی بخوریم؟

6-کره ی بادام زمینی و سس شکلات

یک پیشنهاد شگفت انگیز برای کسانی که می پرسیدند کره ی بادام زمینی با چی بخوریم؟ اینکه شما می توانید مقداری شکلات را ذوب کرده سپس بر روی یک برش نان تست و بر روی یک برش دیگر مقداری کره ی بادام زمینی قرار داده و میل نمایید. قول می دهم برای همیشه این ترکیب جادویی را از یاد نخواهید برد. البته الزامی به ذوب کردن شکلات نیست اگر در منزل سس شکلات یا شکلات صبحانه دارید نیز می توانید این ترکیب بهشتی را آماده نمایید.

7-و اما کره ی بادام زمینی و ساقه های کرفس

ترکیب کره ی بادام زمینی و ساقه های ترد و خوشمزه ی کرفس یک پیشنهاد ویژه برای افراد رژیمی است. البته ی کره ی بادام زمینی اگر به اندازه مصرف شود نه تها چاق کننده نیست بلکه باعث افزایش سلامتی بدن و کاهش وزن هم خواهد بود. حال به هر طریقی که دوست داشته باشید می توانید از کره ی بادام زمینی استفاده نمایید. برای این کار کافیست ساقه های کرفس را در ابعاد متناسب خورد کرده و مقداری کره ی بادام زمینی بر روی هر تکه مالیده و میل نمایید. این هم یک پیشنهاد ناب برای افراد داری محدودیت که پرسیدن کره ی بادام زمینی با چی بخوریم؟

کره بادام زمینی ارگانیک از کجا بخرم؟

کره بادام زمینی ارگانیک باید بدون هرگونه شکر نمک و افزودنی باشد در این صورت است که میتوان از خواص بی نظیر آن بهره برد، هم چنین برای تولید آن از بادام زمینی باکیفیت و درجه یک استفاده شود. برای خرید این کره پرخاصیت حتما به فروشگاههای معتبر مثل سالماطور مراجعه کنید.

 

حد مجاز مصرف کره ی بادام زمینی در روز

درست است که کره ی بادام زمینی یکی از بهترین و سالمترین انواع کره ی مورد مصرف ما می باشد. اما شما مجاز به استفاده ی  بی رویه و بیش از حد نیستید. قطعا هر کدام از ما هدفی از خوردن انواع غذاها و میان وعدها دنبال می کنیم که به طور قطع اولین هدف کسب سلامتی است. به هر میزان که شما تلاش نمایید تا یک غذا و یا میان وعده ی سالم تهیه نمایید اگر حد اعتدال مراعات نشود به طور قطع نتیجه ی عکس خواهد داشت بنابر این اگر می خواهید از کره ی بادام زمینی به صورت روزانه استفاده نمایید در طول روز والبته متانسب با سنتان مجاز به مصرف یک تا دو قاشق غذا خوری هستید.

بهترین زمان مصرف کره ی بادام زمینی

خالی از لطف نیست که بعد از آشنایی و رسیدن به پاسخ سوال کره ی بادام زمینی با چی بخوریم؟ اشاره ایی هم به بهترین زمان مصرف کره ی بادام زمینی برای اثرگذاری بهتر داشته باشیم. شما می توانید از کره ی بادام زمینی

  • به عنوان یک میان وعده
  • در وعده ی صبحانه
  • بعد از انجام فعالیت های ورزشی به ویژه بدنسازی
  • ودر وعده ی شام به عنوان یک شام سبک و سالم استفاده نمایید.

و اما کلام آخر

در این مطلب متوجه شدید که کره ی بادام زمینی با چی بخوریم؟ ولی فراموش نکنید از کره ی بادام زمینی ارگانیک و سالم و بدون افزودنی استفاده کنید. به عنوان مثال سالماطور کره ی بادام زمینی سالم و ارگانیک را بدون هیچ گونه افزودنی حتی شیرین کننده تولید و در اختیار مصرف کنندگان این محصول قرار داده است. به همین دلیل در قسمت های بالا اشاره شد به اینکه شما می توانید از ترکیب کره ی بادام زمینی و عسل و یا مربا استفاده نمایید. چون این نوع کره ی بادام زمینی کاملا سالم و ارگانیک می باشد.

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *