زبان چرب زبان
روانشناسی زوجین

روانشناسی جلب کردن زنان: رازهای جذب و تحریک ارتباطات

برای مدت طولانی، من معتقد بودم که اگر من فقط بهترین گزینه رمانتیک برای زنان باشم، آنها عاشق من خواهند شد. مشکل آن طرح این بود که بر اساس آن چیزی بود که من معتقد بودم یک مرد بهترین انتخاب عاشقانه برای زنان است. همانطور که معلوم شد، من هیچ سرنخی عجیبی نداشتم که این چیست.

در این مطلب قصد داریم در مورد جاذبه عقلانی در مقابل جاذبه عاطفی صحبت کنیم.

بگذارید چیزی از شما بپرسیم: با منابعی که در حال حاضر در دسترس دارید، چه چیزی را می توانید در مورد خودتان تغییر دهید یا بهبود بخشید که باعث می شود زنان شما را جذاب تر ببینند؟ اینکه آنها می خواهند با شما معاشقه کنند، به شما نزدیک شوند و با شما ارتباط برقرار کنند؟

لحظه ای به چیزی که گفتیم فکر کنید.

شاید پاسخ‌ هایی مانند اگر گیتار بلد بودم، یا یک آشپز ماهر یا رقصنده بودم، یا اگر به یک زبان خارجی واقعاً جذاب مانند فرانسوی یا ایتالیایی تسلط داشتم به ذهنتان می آید. در این صورت چه می‌شد؟ یا اگر حس بی عیب و نقصی نسبت به مد و استایلتان داشته باشید و لباس های عالی بپوشید که انگار دقیقا برای شما دوخته شده اند چه؟

خب، این فرآیند فکری بود که من طی کردم و به نظر من، منطق کاملاً درست بود.

برای جلب توجه زنان و خرید هدیه، مهم است که به سلیقه و سلامت روحی آنها توجه کنید. انتخاب یک مانتو زیبا و با کیفیت از بهترین سایت خرید مانتو می‌تواند یک ایده عالی برای هدیه باشد. در این انتخاب، بهتر است به عواملی مانند طرح، رنگ، جنس پارچه و سبک مانتو توجه کنید که با شخصیت و سلیقه‌ی زن مورد نظر همخوانی داشته باشد. به دنبال یافتن مانتویی با جزئیات ظریف و طراحی شیک بروید که باعث افزایش اعتماد به نفس و زیبایی زنانه‌ی او شود. همچنین، اگر امکان دارد، از برندهای معتبر و محبوب در بازار استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که کیفیت مانتو بالا و ماندگاری آن طولانی است. به علاوه، اضافه کردن جزئیاتی مانند یک کیف زیبا یا یک جفت شال متناسب می‌تواند هدیه را تکمیل کند و به آن یک لمس شخصی و منحصر به فرد ببخشد.

همچنین گرفتن نوبت از بهترین سالن زیبایی تهران می‌تواند یک هدیه فوق العاده و جذاب برای خانم‌ها باشد، زیرا این تجربه احساس مراقبت و لذت را به آنان می‌بخشد. وقتی که شما به یک خانم یک نوبت به یک سالن با کیفیت و با تخصص‌های متعدد اهدا می‌کنید، او فرصتی دارد تا از خدمات زیبایی حرفه‌ای بهره مند شود و به خودش وقت بدهد تا بیشتر از خود مراقبت کند.

از طرفی، انتخاب بهترین سالن زیبایی نقش بسیار مهمی در جلب توجه و رضایت خانم‌ها دارد. برای جلب نظر آن‌ها، بهتر است به عواملی مانند اعتبار و شهرت سالن، تخصص و تجربه کارکنان، استفاده از محصولات با کیفیت و محیط دلنشین سالن توجه کنید. ارائه خدماتی متنوع از جمله ماساژ، پوست و مو و آرایش باعث می‌شود تا هر خانم به راحتی نوبت خود را انتخاب کند و تجربه‌ای کامل از مراقبت‌های زیبایی را تجربه کند.

با انتخاب یک سالن با کیفیت و با دستیابی به خدمات بی‌نظیر، شما می‌توانید به خانمی که شما به او این هدیه را می‌دهید، لحظاتی لذت بخش و استثنایی ارائه دهید که به یاد ماندنی خواهد بود.

زنان موسیقیدان را دوست دارند. بنابراین اگر من یک نوازنده شوم، زنان نیز مرا دوست خواهند داشت. زنان پسری را دوست دارند که خوب لباس بپوشد، بنابراین اگر من کارل ال بعدی شوم، قبل از اینکه در مورد مخالف جاذبه عقلانی، که جاذبه احساسی است، صحبت کنم، و چگونه می توانید آن را ایجاد کنید، اجازه دهید کمی در مورد دیگر اشکال جذابیت عقلانی صحبت کنیم. واقعا رایج است

این وضعیت را تصور کنید: شما در حال سفر از طریق استرالیا هستید، هزاران مایل از خانه دور هستید و به این میخانه می روید. در آنجا با گروهی از جوانان آشنا می شوید و با آنها صحبت می کنید. همانطور که مشخص است، یکی از زنان آن گروه که اتفاقاً واقعاً جذاب است، در همان منطقه ای بزرگ شده است که شما در آن بزرگ شده اید. شانس چیست؟

به طور طبیعی، از آنجایی که شما اشتراکات زیادی دارید، هر دوی شما یک مکالمه را شروع می کنید و با هم صحبت می کنید، و معلوم می شود که حتی برخی از افراد مشابه را می شناسید. عالی – ارتباط وجود دارد.

اگر اصلاً مثل من فکر می کنید، پس کل این وضعیت مانند یک خانه عاشقانه به نظر می رسد. چنین موقعیتی تقریباً می تواند سرنوشت ساز به نظر برسد، مانند اینکه یک قدرت برتر در نهایت به شما برای تمام تلاش های سختی که روی خودتان انجام داده اید پاداش می دهد.

اما در واقعیت، این فقط یک جاذبه عقلانی است.

این واقعیت که شما دو نفر مشترکات زیادی دارید بسیار عالی است و این یک مزیت بزرگ است. اما اگر فقط این وجود داشته باشد، هیچ ارتباط عمیق تری بین شما دو نفر وجود نخواهد داشت.

اگرفلد، آنها هم مرا دوست خواهند داشت. زنان مردانی را دوست دارند که می توانند آشپزی کنند، بنابراین اگر من یاد بگیرم چگونه بهترین ریزوتو را بپزم، زنان نیز از من خوششان می آید.

من مانند یک دیوانه شروع به کار روی خودم کردم تا همه این مهارت ها را توسعه دهم، اما حدس بزنید چیست؟ هیچ کدام از آنها حتی کوچکترین تفاوتی ایجاد نکردند. با وجود اینکه موفق شده ام یکسری مهارت های جذاب را یاد بگیرم، اما به ذهنم نرسید که تنها کاری که کردم این بود که به بهترین انتخاب، منطقی، منطقی و برای زنان تبدیل شوم.

من همان مردی بودم که باعث شد زنان فکر کنند که من جذاب هستم تا آن مردی که زنان واقعاً به او علاقه داشتند.

5 تکنیک جذب زنان

  • ابراز هیجانات
  • برقراری ارتباط چشمی
  • نشان دادن شایستگی ها
  • صداقت صداقت صداقت
  • جوانمردی

چرا جاذبه منطقی کار نمی کند؟

باید جاذبه عاطفی نیز وجود داشته باشد. طرف مقابل قرار نیست بگوید: «اوه، من با آن پسری که برایم کاملاً جذاب نیست و هیچ احساسی برایش ندارم بخوابم. اما او در همان منطقه ای بزرگ شد که من بزرگ شدم، بنابراین می خواهم پاهایم را برای او باز کنم.»

این دقیقاً همان چیزی است که در مورد همه این مهارت ها که قبلاً در مورد آن صحبت کردم. آنها شما را روی کاغذ انتخاب بسیار خوبی می کنند. شما یک انتخاب منطقی و عالی هستید. مردم می توانند بگویند: «اوه، خیلی زیبا! آنها با وجود اینکه در یک منطقه بزرگ شده بودند، یکدیگر را نمی شناختند و سپس هزاران مایل دورتر از خانه یکدیگر را ملاقات کردند. چقدر رمانتیک!”

در واقع، این تصادف بی معنی است. داشتن اشتراکات خوب است. اشتراکات مانند مهارت‌ هستند اما به خودی خود بی‌ارزش اند- اگر از قبل جذابیت عاطفی داشته باشید، امتیاز عالی محسوب می شود.

جذابیت منطقی که مبتنی بر اشتراکات و رابطه است بسیار رایج است. نمونه های مختلفی هم دارد…

ممکن است در یک کشور خارجی به همان زبان صحبت کنید. ممکن است او یک مادر باشد و شما با بچه ها رابطه خوبی داشته باشید. ممکن است او یک توله سگ کوچک بامزه داشته باشد و شما با همه حیوانات رابطه عالی دارید. ممکن است هم مدرسه ای، همشهری یا هم شغل باشید.

هر چه هست، وجوه مشترک و ارتباط آنقدر قوی نیست که به خودی خود جذابیت عاطفی ایجاد کند. جذابیت ظاهری باعث جذابیت عاطفی هم خواهد شد . پس همانطور که به باطن خود اهمیت می دهید باید ظاهری آراسته و زیبا هم داشته باشید.

 

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *