زبان چرب زبان
رشد و توسعه فردی

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی چه مزایایی را برای کسب و کارها در پی دارد؟

امروزه سوالات زیادی در مورد طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی و قیمت طراحی سایت پرسیده می شود و بسیاری از افراد به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت تهران هستند. به طور کلی، اینترنت یکی از مهمترین فضاهایی است که کسب و کارها می توانند مشتریان زیادی را پیدا کنند. موتور گوگل اعلام کرده است روزانه 5 میلیارد جستجو در این فضا انجام می شود و کسب و کارهایی که در این فضا حضور داشته باشند می توانند مشتریان خوبی را جذب کنند. در ادامه به مزیت هایی می پردازیم که طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی برای کسب و کارها در پی دارد.

قالب ویژه

قالب سایت یکی از مهمترین مواردی است که باعث تعامل کاربران با سایت می شود. بررسی ها نشان می دهند تعامل کاربران با سایت هایی که قالب مناسب دارند 20 تا 30 درصد بیشتر از سایت هایی است که قالب های نامناسب دارند. در طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی از قالب های رایگان استفاده نمی شود و قالب ها به صورت تخصصی کد نویسی می شوند. این امر باعث می شود تا قالب سایت دقیقا متناسب با ماهیت کسب و کار باشد و همین امر تعامل کاربران را به طرز چشم گیری افزایش می دهد.

گرافیک منحصر به فرد

در کنار قالب سایت، گرافیک سایت نیز بسیار مهم است و اگر موارد مناسبی در آن رعایت شوند می توانند باعث موفقیت طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی شوند. یکی از مهمترین مواردی که در زمان طراحی گرافیک سایت باید به آن توجه شود رنگ سایت است. این رنگ باید رنگ سازمانی کسب و کار را تداعی کند. اما به این موضوع توجه داشته باشید تمرکز بیش از حد بر یک رنگ باعث خستگی کاربر می شود.

به طور مثال تصور کنید کسب و کار شما در زمینه فروش چمن مصنوعی است و قاعدتا رنگ سازمانی شما سبز است. اما اگر سایت دائما سبز باشد حس بدی را در کاربر به وجود می آورد. در این مرحله گرافیست سایت باید بر استفاده از رنگ های مکمل مانند بنفش و یا قرمز اخرایی رنگ تمرکز داشته باشد. این موضوع باعث می شود تا کاربران حس خوبی در سایت داشته باشند.

منو مناسب

یکی دیگر از مواردی که در طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی به آن توجه می شود منو سایت است. منو سایت حکم نقشه سایت را دارد و باید به گونه ای طراحی شود که کاربر حس خوبی داشته باشد و به سادگی بتواند آنچه را که نیاز دارد دست پیدا کند. هر چقدر اطلاعات مورد نیاز کاربر بهتر در منو سایت نمایش داده شود، به همان اندازه تعامل کاربران با سایت افزایش پیدا می کند و نرخ پرش پایین می آید.

سرعت بالا

مسئله دیگری که در طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی مد نظر قرار می گیرد سرعت سایت است. مطالعات نشان میدهند کاربران سایت هایی را که در بیشتر از سه ثانیه لود می شوند ترک می کنند و به سراغ سایت های دیگر می روند. این امر نقش بسیار مهمی در افت ترافیک سایت دارد و ممکن است آسیب های غیر قابل جبرانی را به کسب و کار وارد کند.

چگونه بهترین شرکت طراحی سایت تهران را پیدا کنیم؟

اگر می خواهید برای طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی بهترین شرکت طراحی سایت تهران را پیدا کنید باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • ابتدا در اینترنت جستجو کنید و لیست کاملی از لیست شرکت طراحی سایت تهران را آماده سازید.
  • پس از آن باید نمونه کار هر شرکت طراحی سایت تهران را بررسی کنید و بر اساس این نمونه کارها می توانید به دانش و تخصص آن شرکت پی ببرید.
  • در پایان با هر شرکت یک جلسه مشاوره داشته باشید و بر اساس اطلاعاتی که تا به حال بدست آورده اید بهترین شرکت را انتخاب کنید.

قیمت طراحی سایت چقدر است؟

یکی از سوالات پرتکراری که در زمان طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی پرسیده می شود در مورد قیمت طراحی سایت است. بهتر است بدانید قیمت طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور مثال، پلت فرمی که در طراحی به کار برده می شود می تواند بر قیمت طراحی سایت اثر بگذارد. به طور کلی، هر چقدر سایت اختصاصی تر باشد به همان اندازه قیمت طراحی سایت بالاتر می رود. توصیه می شود برای استعلام قیمت طراحی سایت با شرکت های معتبر در تماس باشید.

برای طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید در طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی به موارد مهمی از جمله قالب سایت، گرافیک سایت، سرعت سایت و منو سایت توجه می شود و تمامی تلاش ها در جهتی صورت می گیرد که تعامل کاربران با سایت افزایش پیدا کند.

شرکت طراحی سایت سی ام اس ایران (cms-iran.com) ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی اسن. این شرکت سایت های کاملا اختصاصی را برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند، طراحی می کند. سی ام اس ایران در کنار شماست تا با قدرت وارد دنیای اینترنت شوید.

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *