زبان چرب زبان
سبک زندگی

برای خرید ال سی دی باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

تلویزیون ال سی دی به‌‎عنوان یکی از وسایل ضروری در تمام منازل، توسط برندهای مختلف در اندازه‌های متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌شود.‌ اولین نکته که در خرید ال سی دی باید مورد توجه قرار گیرد، قیمت این محصول است. برندهای معروف با سایز بزرگ معمولا با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند. کیفیت تصویر، رزولوشن، کنتراست، کیفیت صدا و نوع اتصالات نیز باید در خرید ال سی دی حتما مورد توجه قرار گیرد. بهترین کار این است که اندازه صفحه تلویزیون را با توجه به مساحت منزل خود انتخاب کنید. برخی از افراد پس از خرید ال سی دی آن را روی دیوار منزل نصب می‌کنند، اما عده زیادی ترجیح می‌دهد که پس از خرید ال سی دی مناسب باید به فکر خرید میز تلویزیون باشند. در این مقاله قصد داریم نکات مهم درباره خرید میز تلویزیون را توضیح دهیم.

نکات لازم برای خرید یک میز تلویزیون زیبا و شیک

  • توجه به سایز میز تلویزیون

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که در خرید میز تلویزیون مورد توجه قرار می‌گیرد، اندازه و ابعاد این وسیله است. اندازه میز حتما باید متناسب با اندازه ال سی دی باشد. علاوه بر تناسب اندازه میز با اندازه تلویزیون، مساحت مکانی که میز تلویزیون را در آن‌جا قرار می‌دهید، نیز مهم است. میزهای استاندارد از هر سمت به اندازه ده سانتی‌متر از ال سی دی بزرگ‌تر هستند.

  • توجه به ارتفاع میز تلویزیون

یکی‌دیگر از نکات مهم برای تهیه میز تلویزیون شیک و زیبا، توجه به ارتفاع این وسیله است. ارتفاع میز باید به گونه‌ای انتخاب شود که با قرار دادن ال سی دی روی آن، زاویه دید تلویزیون در بهترین حالت خود باشد. افراد با نشستن روی مبل، باید به‌راحتی بتوانند صفحه نمایش تلویزیون را در ارتفاع مناسب مشاهده کنند.

  • توجه به محل قرار دادن میز

قبل از این‌که برای خرید میز تلویزیون مورد نظر خود اقدام کنید، بهتر است که محل قرارگیری آن را در منزل انتخاب کرده باشید. اگر منزل کوچکی دارید، از خرید میز تلویزیون و ال سی دی بزرگ خودداری کنید. در بازار، میزهای تلویزیون کوچک و بسیار شیکی برای منازل کوچک به فروش می‌رسند.

  • توجه به مدل میز تلویزیون

تنوع مدل‌های میز تلویزیون در بازار آن‌قدر زیاد است که تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. هر فرد با توجه به سلیقه شخصی خود می‌تواند از بین مدل‌های مدرن، کلاسیک، کشویی، شیشه‌ای و غیره، مناسب‌ترین مدل را که رنگ و طراحی آن با وسایل دیگر موجود در دکوراسیون داخلی منزل هم‌خوانی دارد، انتخاب کند‌.

  • توجه به جنس میز تلویزیون

میزهای تلویزیون موجود در بازار، معمولا از جنس چوب، ام دی اف، فلز یا شیشه ساخته می‌شوند‌. در برخی از مدل‌ها از هر سه متریال استفاده شده است. جنس میز تلویزیون باید از استحکام بسیار بالایی برخوردار باشد تا با قرار دادن ال سی دی هیچ نگرانی بابت تحمل وزن ال سی دی توسط میز وجود نداشته باشد. علاوه بر وزن تلویزیون، در برخی از مدل‌ها لوازم دکوری نیز روی میز قرار داده می‌شود‌؛ بنابراین جنس میز و استحکام آن از مزایای بسیار زیادی برخوردار است.‌ تنوع میزهای چوبی و ام دی اف موجود در بازار بسیار زیاد است. برای دکوراسیون‌هایی با سبک کلاسیک بیشتر خرید میز تلویزیون‌ چوبی را انتخاب می‌کنند. میزهای شیشه‌ای از نظر قیمت نسبت به تمام انواع میز تلویزیون ارزان‌تر هستند. میز تلویزیون ارزان شیشه‌ای با استفاده از شیشه‌های نشکن ساخته می‌شود. میزهای فلزی، سبک و محکم‌تر از انواع شیشه‌ای و چوبی هستند؛ اما به دلیل عدم تنوع در طراحی، طرفداران زیادی ندارند.

  • توجه به رنگ میز تلویزیون

رنگ میز همانند مدل آن بسیار مهم است‌ و در زمان خرید میز تلویزیون حتما باید مورد توجه خریداران قرار بگیرد. رنگ‌های متنوعی از این وسیله در بازار وجود دارد و خریداران باید رنگی را انتخاب کنند که با وسایل دیگر دکوراسیون منزل یک هارمونی جذاب و چشم‌نواز ایجاد کند. عدم تناسب رنگ میز تلویزیون با سایر وسایل موجود در منزل، ظاهر جالبی ایجاد نخواهد کرد.

  • توجه به قیمت میز تلویزیون

عواملی مانند جنس، اندازه و ابعاد، برند تولیدکننده، تعداد کشوها، طراحی، مدل و غیره، روی قیمت میز تلوزیون تاثیرگذار می‌باشند. اگر به دنبال خرید میز تلویزیون ارزان هستید، به سراغ انواع فلزی این وسیله بروید؛ اما اگر کیفیت برای‌تان اولویت دارد میزهای چوبی پیشنهاد می‌شوند.

آشنایی با سبک‌های مختلف میز تلویزیون

قبل از خرید میز تلویزیون برای منزل خود، بهتر است با سبک‌های مختلف این وسیله پرکاربرد آشنا شوید. سبک‌های میز تلویزیون شامل سبک امروزی، سبک کلاسیک، سبک سنتی، سبک صنعتی، سبک روستایی، سبک مدرن، سبک پازلی، سبک قفسه‌ای، سبک کنسولی و سبک کابینتی می‌باشد و هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند.

  • سبک امروزی

میزهای تلویزیون سبک امروزی به‌عنوان پرفروش‌ترین سبک شناخته می‌شوند و دارای طراحی شیک و ساده‌ای هستند. یکی از زیر مجموعه‌های سبک امروزی، میزهای سبک مینیمال هستند. بسیاری از افراد به خرید میز تلویزیون مینیمال علاقه خاصی دارند.

  • سبک سنتی

طرح میز تلویزیون سبک سنتی را از مدل‌های قدیمی الهام می‌گیرند. این وسیله بیشتر برای منازلی که دارای دکوراسیون داخلی سنتی هستند، خریداری می‌شود. این وسایل را با استفاده از چوب طبیعی درختان تولید می‌کنند.

  • سبک صنعتی

خرید میز تلویزیون سبک صنعتی با دکوراسیون صنعتی همخوانی دارد. این سبک‌ها با استفاده از ترکیب چوب و فلز ساخته می‌شوند و دارای رنگ‌های تاریک و مرده هستند. استفاده از این میز تلویزیون یک مکان با احساس و ساده را ایجاد خواهد کرد.

  • سبک مدرن

خرید میز تلویزیون مدرن امروزه طرفداران زیادی دارد. سبک مدرن به‌عنوان یک طرح فانتزی و مینیمالیستی با استفاده از خطوط موازی و برش‌های تیز در لبه‌های میز شاخته می‌شود. از وقتی ال‌ سی دی‌های بزرگ وارد بازار شدند، تولید میز تلویزیون‌های مدرن نیز به‌روزرسانی شد. در اکثر خانه‌های ایران می‌توان میز تلویزیون‌های مدرن را مشاهده کرد. سبک مدرن همواره طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب می‌کند.

  • سبک روستیک

سبک روستیک یا روستایی در میزهای تلویزیون، دقیقا از یک قاعده کلی شبیه به لوازم و مبلمان روستایی تبعیت می‌کند. در ساخت این نوع میز تلویزیون از چوب‌های جلا خورده و زیبا استفاده می‌شود. با خرید میزتلویزیون روستیک می‌توان فضای دل‌نشینی در دکوراسیون منزل ایجاد کرد.

  • سبک پازلی

میز تلویزیون پازلی در واقع یک نوع میز مدرن محسوب می‌شود که با تغییر محل قرار دادن تکه‌های مختلف میز می‌توان یک طرح جدید به وجود آورد. حتی امکان کوچک کردن یا بزرگ کردن میز نیز وجود دارد. جنس میزهایی با طرح پازلی معمولا از ام دی اف است.

  • سبک کابینتی

کسانی که قصد دارند از میز تلویزیون برای قرار دادن وسایل دیگر نیز استفاده کنند، بیشتر به خرید میز تلویزیون سبک کابینتی تمایل دارند. در این سبک در بخش پایین میز کمدهایی شبیه کابینت ساخته شده است.

  • سبک سلطنتی

برای منازلی که دارای دکوراسیون سلطنتی هستند، خرید میز تلویزیون سلطنتی پیشنهاد می‌شود‌. این سبک یادآور مدل‌های نوستالژیک قدیمی است و شباهت زیادی به سبک کابینتی دارد.

خرید میز تلویزیون در مشهد از فروشگاه اینترنتی هیلدا چوب

 

برای خرید میز تلویزیون در مشهد می‌توانید به سایت فروشگاه هیلدا چوب با آدرس اینترنتی http://www.hildachoob.com/ مراجعه کنید. میزهای تلویزیون ارائه شده در فروشگاه هیلدا چوب با استفاده از بهترین و باکیفیت متریال‌ها و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا و طبق استانداردهای بین‌المللی ساخته شده‌اند. با توجه به شرایط اقتصادی نابسامان کشور، کسانی که توانایی مالی کافی برای خرید میز تلویزیون در مشهد را ندارند می‌توانند این وسیله را به صورت اقساطی از فروشگاه هیلدا چوب خریداری کنند. کارشناسان فروش هیلدا چوب در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند. فقط کافی است با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس گرفته و سوال‌های خود را درباره نحوه خرید و ثبت سفارش مطرح کنید.

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *