زبان چرب زبان
سبک زندگی

برترین نمایندگی‌های برند یاماها در ایران

معرفی برند یاماها

سبک‌های مختلف موسیقی برای افراد خاطره‌انگیزند و چیزی که آن‌ها را خاص می‌کند استفاده از یک ساز است. سازی که به‌راحتی بتواند با هنر موسیقی پیوند بخورد و خاطره‌ساز باشد. برندهای مختلفی به ساخت انواع سازها علاقه نشان داده‌اند که یکی از مشهورترین آن‌ها برند نام‌آشنای یاماها است. این شرکت چندملیتی در کشور ژاپن تأسیس شده و از دهه ۸۰ تا کنون به ساخت و عرضه سازهایی مانند گیتار و پیانو همت گماشته است. این برند یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های پیانو و گیتار به شمار می‌رود.

لوگو و نام این شرکت از مؤسس آن یعنی توراکوسو یاماها گرفته شده است. این فرد تصمیم گرفت در شرکت خود سازهای موسیقی غربی را تولید و عرضه کند. وی در یک خانواده هنردوست متولد شد و از همان ابتدای کودکی به موسیقی علاقه نشان داد. همین علاقه کودکانه درنهایت منجر به تأسیس برند یاماها شد که هم‌اکنون یک برند معتبر و خوشنام در زمینه تولید آلات موسیقی به شمار می‌رود.

 

برند یاماها حتی در میان نوازندگان نیز طرف‌داران خاص خود را دارد. مهم‌ترین محصولی که این شرکت تولید می‌کند، پیانو دیجیتال یاماها  است که در ساخت آن تجربه فراوانی دارد .

سبک هنر ژاپنی با ساخت غربی ترکیب شده تا این ساز بتواند صدایی مسحورکننده و زیبا برای نوازنده خلق کند. پیانوهای مدل سایلنت، هایبرید، گرند، دیجیتال، آپ رایت و انواع گیتار آکوستیک و دیجیتالی از جمله سازهایی هستند که همواره توسط برند یاماها ساخته می‌شوند و در بازار آلات موسیقی به فروش می‌رسند.

کیفیت و استانداردهای یاماها

زمانی که درباره کیفیت و استانداردهای ساخت یک ساز حرف می‌زنیم درواقع مفاهیم جزئی زیادی را بررسی می‌کنیم که ممکن است در هر موقعیتی معانی متفاوتی داشته باشند. در یاماها کلمه کیفیت با تمام معانی که با آن شناخته می‌شود، به کار می‌رود. کیفیت صدا برای هر ساز امر مهمی است اما در توسعه و استاندارد خود ساز این مورد، اولین قدم خواهد بود.

دوام، ماندگاری و اطمینان به قابلیت‌های یک ساز از جمله‌ فاکتورهایی هستند که به‌اندازه کیفیت مهم و بااهمیت شناخته می‌شوند. در فرایند تولید ساز ممکن است سازگاری با هریک از این فاکتورها دشوار باشد. همین امر باعث می‌شود که برند یاماها استاندارد جهانی را در تولید محصولات، رعایت کند تا بتواند رضایت مخاطبان خود جلب نماید.

 

خدمات پس از فروش باید بعد از تست اطمینان و کیفیت ادامه داشته باشند تا نوازندگان بتوانند به برند سازنده اعتماد کنند. برای رسیدن به کیفیتی که موردنظر برند یاماها است، بایستی تمامی مراحل تولید و عرضه آلات موسیقی با نظارت متخصص انجام بگیرد. کلیه نکاتی که درباره استانداردهای ساخت سازهای یاماها گفته شد همواره جز اصول کاری این برند به شمار می‌آمده و توسط کارمندان رعایت می‌شود.

محصولات یاماها

نکته مثبتی که برند یاماها دارد این است که رقبای خود را با تولید سازهای باکیفیت به چالش دعوت می‌کند. این برند کاتالوگ متنوعی از محصولات خود را ارائه داده است که بسیار غنی طراحی شده است. گیتار یاماها و مدل‌های مختلف پیانوی یاماها از مجموعه محصولات مشهور این برند هستند که همواره موردتوجه نوازندگان بوده و هستند.

کیفیت، ساخت، رنگ و مدل این سازها در همه زمان‌ها تحسین طرف‌داران یاماها را برانگیخته است. ماندگاری و کیفیتی که در سازهای یاماها وجود دارد سبب شده است تا طیف بزرگی از علاقه‌مندان، سازهای خود را از این برند خریداری کنند.

 

برند یاماها از جمله شرکت‌هایی است که نیاز به معارفه نداشته و کیفیت 100ساله آن سند ضمانت محصولاتش به شمار می‌رود. انواع گیتارهای حرفه‌ای طرح کلاسیک، الکتریکی، آکوستیکی و … توسط نوازندگان به کار برده شده‌اند و موسیقی حاصل از آن‌ها لبخند را به شنوندگان اهدا کرده است. با ورود گیتارهای الکتریکی به کاتالوگ محصولات یاماها، این شرکت به یک برند هوشمند تبدیل شد به‌طوری که همیشه نامش بر سر زبان نوازندگان است. این برند باکیفیت مثال‌زدنی خود جایگاه بالایی در صنعت پیانو و گیتار پیدا کرد و بدین ترتیب یاماها به یک برند ماندگار تبدیل شد.

برترین نمایندگان یاماها

شهرت یاماها در ایران هم به گوش علاقه‌مندان رسیده و هم‌اکنون می‌توان با مراجعه به نمایندگی‌های معتبر سازهای باکیفیتی تهیه کرد. خرید آنلاین ساز از یکی از نمایندگان معتبر به نام ساز پلازا کمک می‌کند بدون صرف وقت و هزینه بسیار خرید خود را انجام دهید. این فروشگاه اینترنتی رسماً از سال 89 فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

کارشناسان ساز پلازا در هر زمان می‌توانند شما را در امر خرید و مشاوره آلات موسیقی یاری کنند و به سؤالات شما پاسخ دهند. برای اطلاع از کاتالوگ محصولات، قیمت و اصالت آن‌ها می‌توانید به وب‌سایت این فروشگاه مراجعه کنید.

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *