زبان چرب زبان
تغذیه

تاثیر چای سبز در لاغری چیست؟

چای سبز به عنوان یکی از مفید ترین و سالم ترین نوشیدنی ها شناخته میشود . منشا این نوشیدنی به سالیان بسیار قدیم برمیگردد . چای سبز به عنوان یک ماده بسیار پرکاربرد و مهم در اکثر قرص های لاغری استفاده میشود .

چای سبز چیست؟

چای سبز گونه‌ای چای است که از برگ‌ها وجوانه‌های گیاه کاملیا سیننسیس که فرایند پژمردگی و اکسیده شدن چای معمولی را نگذرانده به دست می‌آید. چای سبز اصالتاً محصول چین است اما تولید و توزیع آن به سایر کشورهای شرق آسیا نیز سرایت کرده‌است.

چای سبز چگونه در لاغری کمک میکند؟

چای سبز با افزایش متابولیسم بدن و افزایش اکسیداسیون چربی به کاهش وزن‌شما کمک‌میکند همینطور چندین مطالعه نشان می‌دهد که چای سبز ممکن است به کاهش چربی بدن به خصوص در ناحیه شکم کمک کند.

کاهش اشتها :

مفید ترین و کاربردی ترین مزیت لاغری با چای سبز  و‌ یا حتی با قرص های لاغری حاوی عصاره چای سبز  این است که باعث کاهش اشتها  و احساس سیری می شود. افرادی که اشتهای کاذب بسیار بالایی در طول شبانه روز د دارند، و نمیتوانند پر خوری و میل به غذای خود را کم‌ کنند میتوانند از اثر معجزه اسای چای سبز بر‌ استها بهره ببرند. بنابراین شما دیگر میل به مصرف خوراکی های مختلف نخواهید داشت. کاهش میل به غذا و مصرف حجم غذای کمتر باعث دریافت کالری کمتر شده و در نتیجه باعث نتیجه‌گیری بهتر شما در روند تناسب اندام و لاغری میشود .

 

 

جنبه درمانی درمان دیابت دارد :

چای سبز با کاهش چربی بدن به خصوص چربی احشایی به درمان دیابت کمک‌میکند

به کنترل کلسترول کمک‌ میکند :

چای سبز با اکسید کردن چربی ها از رسوب چربی ها در عروق خونی جلوگیری میکند

 

کاهش فشار خون‌ :

چای سبز با خاصیت انتی اکسیدانی خود و قدرت بالا در اکسیداسیون‌ چربی، به کاهش کلسترول در خون و باز کردن شریان‌ ها کمک میکند . آنتی اکسیدان های موجود در عصاره چای سبز می‌تواند التهاب موجود در رگ‌ها را از بین برده و از تجمع کلسترول در شریان‌های اصلی اطراف قلب که موجب بروز بیماری های مختلف از جمله بیماری های التهابی قلب نیز جلوگیری کند. برخی از نمونه‌های قرص چای سبز همراه با چند عصاره گیاهی دیگر تولید می‌شود که علاوه بر لاغری، می‌توان آن را برای اهداف دیگری مانند کاهش فشار خون و قند خون و تنظیم آن نیز استفاده کرد.

 

یک‌ نوشیدنی کم کالری :

چای سبز تقریباً بدون کالری است. به همین دلیل نگرانی بابت اضافه وزن نخواهید داشت. اما اگر به آن مواد قندی طبیعی مانند خرما و یا مواد قندی فرآوری شده مانند قند و شکر اضافه شود، طبیعتا حاوی کالری خواهد بود.

 

چای سبز جایگزین قهوه :

چای سبز هم در بدن مانند قهوه میزان کافئین را افزایش میدهد افزایش کافئین موجب‌ احساس شادابی و عدم خستگی میشود اما مقدار ازاد سازی کافئین در بدن توسط چای سبز مقداری کمتر از‌ قهوه میباشد. اما چای سبز علاوه بر‌ درمان دیابت و چربی خون به پیشگیری از سرطان هم‌ کمک‌ میکند. وجود چای سبز در قرص های لاغری علاوه بر جنبه زیبایی یا همان تناسب اندام به پیشگیری از برخی بیماری ها هم کمک‌ میکند.

نتایج لاغری با چای سبز :

طبق اخرین تحقیقات کسانی که چای سبز مصرف می کنند در مقایسه با سایر کسانی که چای سبز مصرف نمی کنند در روند لاغری و کاهش وزن خود موفق تر عمل می کنند. لاغری با چای سبز به روند کاهش وزن ، سرعت بالایی می بخشد. در نتیجه شما می توانید در مدت زمان کوتاه تری وزن و سایز کم کنید و‌به اندام ایده ال خود‌ نزدیک تر شوید. اگر رژیم غذایی دارید و ورزش می کنید، ممکن است پس از یک ماه 2 کیلوگرم وزن کم کنید. اما اگر در کنار تغذیه صحیح و تمرین ، چای سبز  را نیز در کنار برنامه خوداستفاده کنید در بهترین حالت ممکن شاهد ۴.۵ کیلو کاهش وزن‌ در ماه خواهید بود

چای سبز در سلامت‌ پوست‌و مو:

پوست صورت برای حفظ‌ شادابی و سرزندگی خود به مراقبت های متعددی نیاز دارد. دلالیل زیادی از جمله  استرس . بی خوابی . آلودگی هوا، گرمای زیاد، اشعه‌های مضر خورشید و… سبب آسیب رسیدن به بافت پوست می‌شوند. این عوامل سبب زیاد شدن و فعال شدن رادیکال‌های آزاد موجود در بدن می‌شوند. رادیکال‌های آزاد نیز پروتئین‌های ساختاری پوست را مورد حمله قرار داده و پس از مدتی سبب ایجاد چروک و افتادگی پوست می‌شوند. اولین تأثیر قرص های حاوی چای سبز برای پوست، مهار آثار مخرب رادیکال‌های آزاد است. آنتی اکسیدان های موجود در عصاره این گیاه، فعالیت رادیکال‌های آزاد را از بین برده و اجازه تخریب بافت پوست را نمی‌دهند. بنابراین با مصرف قرص چای سبز پوست شما دیرتر از قبل دچار افتادگی و چروک خواهد شد.عصاره چای سبز سرشار از آمینو اسیدها، پلی فنول‌ها و مواد معدنی ضروری پوست از جمله ویتامین‌های گروه B و فولیک اسید است. این مواد برای تولید کلاژن (پروتئین اصلی پوست صورت) و بازسازی و جوانسازی پوست صورت بسیار ضروری هستند. نبود آن‌ها کاهش کلاژن و در نتیجه پیری زودرس پوست را در پی دارد. قرص چای سبز می‌تواند این مواد را برای بدن تأمین کرده و پوست صورت شما را همیشه شاداب و جوان نگه دارد.

چای سبز در قرص های لاغری :

مکمل های چربی سوز‌ و لاغری‌با ترکیبات موثری که در خود دارند ، امروزه به عنوان یکی از‌ روش های بسیار موثر و مطلوب کاهش وزن‌شناخته میشوند این قرص می‌تواند از بدن در برابر بسیاری از بیماری‌‌ها محافظت کند. ناراحتی‌های قلبی و تصلب شرایین ( گرفتی عروق قلب )از مشکلاتی هستند که امروزه بسیاری از مردم با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند. با مصرف این چربی سوز ها میتوان از بروز این نوع بیماری‌ها پیشگیری به عمل آورد. اگر قصد دارید تا به منظور کاهش وزن از این قرص استفاده کنید، ورزش را هم در کنار مصرف آن حتما در برنامه روزانه خود بگذارید تا نتیجه‌گیری صد در صد بهتری داشته باشید.

طریقه مصرف چای سبز :

درست است که چای سبز خواص فوق العاده ای در زمینه تناسب اندام و سلامت جسم‌دارد اما باید حد تعادل را برای مصرف چای سبز مثل بقیه گیاهان دارویی رعایت کرد . تا هم شاهد نتایج رضایت بخش باشید و هم از بروز هرگونه عوارض در اثر مصرف شدید چای سبز پیشگیری کنید . روزانه بین 1 الی 3 فنجان از این دمنوش گیاهی و طبیعی را میل کنید. البته میتوانید این میزان چای سبز را هم از طریق مکمل های لاغری دریافت کنید.

برای خرید بهترین چربیسوزها و مکمل های لاغری میتوانید از وبسایت معتبر رویال اسلیمینگ محصولات خود را دریافت کنید. در رویال اسلیمینگ قرص هیرتامین اصل، محصولات مای ویتامینز، آیوی بیرز، شوگر بیر و … را بصورت 100% اورجینال دریافت کنید.

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *