زبان چرب زبان
سبک زندگی

درب ضد سرقت ویلایی

درب ضد سرقت ویلایی همانطور که از نامش پیدا است در ورودی ویلاها مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از چنین درب‌هایی با توجه به اقامت موقت در ویلاها می‌تواند تا حدود زیادی از ورود سارقین به داخل ویلا پیشگیری کند. ما در این مقاله به بررسی ویژگی‌های درب‌های ضد سرقت ویلایی می‌پردازیم.

درب ضد سرقت ویلایی چیست و چه فرقی با درب ضد سرقت معمولی دارد

درب ورودی ویلا یا همان درب ضد سرقت ویلایی از جمله درب‌های سوپرلوکس است که امنیت بسیار بالایی داشته و نسبت به درب ضد سرقت معمولی گران‌تر و درب ضد سرقت ارزان نیستند و دارای تفاوت‌هایی در ویژگی‌های فنی است. این نوع درب‌ها معمولا به صورت تک لنگه یا دو لنگه ساخته می‌شوند اما امکان سفارش و ساخت آن‌ها در ابعاد سفارشی مشتری نیز وجود دارد.

از جمله تفاوت‌های درب‌های ضد سرقت ویلایی با درب‌های ضد سرقت معمولی می‌توان به شرایط قرارگیری آن‌ها اشاره کرد. درب ضد سرقت معمولی عموما در فضای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد و در معرض عوامل مخربی چون نور آفتاب، رطوبت باران و باد و… نیست اما درب‌های ویلایی معمولا در فضای بیرونی قرار دارند و به همین دلیل در معرض مستقیم عوامل مخرب یاد شده قرار دارند و با توجه به این شرایط باید از مشخصات فنی ویژه‌ای برخوردار باشند تا طول عمر بیشتری پیدا کنند.

ویژگی‌های درب ضد سرقت ویلایی

همانطور که اشاره کردیم موقعیت قرارگیری درب‌های ضد سرقت ویلایی سبب می‌شود که در ساخت آن‌ها نکات ویژه‌ای مورد توجه قرار گیرد. مهمترین ویژگی‌های درب ضد سرقت عبارتند از:

جنس درب ضد سرقت ویلایی

جنس روکش درب‌های ضد سرقت باید بسیار با کیفیت باشد، بهترین متریال برای استفاده در ساخت چنین درب‌هایی روکش‌هایی از چوب راش و گردو یا روکش MDF است. روکش درب‌های ضد سرقت در مدل‌های سی ان سی دارای ضخامت ۸ میلی متر و در مدل‌های برجسته ۱۰ میلی متر هستند.

اسلکت‌بندی درب ضد سرقت ویلایی

اگرچه مکانیسم ساخت درب‌های ضد سرقت ویلایی کاملا مشابه درب‌های ضد سرقت معمولی آپارتمانی است اما برای افزایش امنیت، ضخامت ورق‌های فلزی به کار رفته در ساخت این درب‌ها بیشتر است. ضمن این که این درب‌ها قابلیت نصب تجهیزاتی چون چشمی، آیفون، قفل دیجیتال و ریموت و… نیز دارند.

ابعاد درب ضد سرقت ویلایی

درب های ضد سرقت ویلایی در دو حالت استاندارد و سفارشی ساخته می‌شوند. در حالت کلی این درب‌ها به صورت تک لنگه و دو لنگه تولید می‌گردند، اما در صورت درخواست مشتری امکان ساخت این درب‌ها به صورت سفارشی نیز وجود دارد. ساختار کلی درب‌های ضد سرقت ویلایی همانند درب‌های ضد سرقت سوپرلوکس است.

مناسب برای هر شرایط آب و هوایی

ویلاها عموما در مناطق شمالی و ساحلی کشور قرار دارند به همین دلیل یکی از مهمترین ویژگی‌های این درب‌ها مقاومت مناسب در برابر نفوذ رطوبت و هوای شرجی است. از رنگ‌های با کیفیت الکترواستاتیک در رنگ‌آمیزی این درب‌ها استفاده می‌شود که ضمن برخورداری از کیفیت بالا دارای مقاومت خوبی در برابر اشعه UV، رطوبت، گرد و خاک، باد و باران و… دارند. عمر مفید این رنگ‌ها در مقایسه با رنگ‌های معمولی بیشتر است و یک لایه عایق برای محافظت از بدنه درب محسوب می‌شود.

تنوع بالای طرح و رنگ

همانطور که اشاره مختصری داشتیم درب‌های ضد سرقت ویلایی از نوع درب‌های سوپر لوکس محسوب می‌شوند و به همین دلیل دارای طراحی ظاهری بسیار شکیل، برجسته و زیبایی هستند. تنوع طرح و رنگ در درب‌های ضد سرقت ویلایی بسیار بالا است و امکان ساخت سفارشی این درب‌ها نیز بر اساس سلیقه و رنگ مورد نظر مشتری وجود دارد.

قیمت درب ضد سرقت ویلایی

درب ضد سرقت ویلایی در مقایسه با درب‌های ضد سرقت آپارتمانی از قیمت بالاتری برخوردار است. قیمت این درب‌ها عموما به مواردی چون ابعاد درب، نوع طراحی، متریال به کار رفته در ساخت و نوع یراق آلاتی که در ساخت آن‌ها به کار برده شده است بستگی دارد.

مطمئنا درب‌های ضد سرقت استاندارد و آماده از قیمت کمتری نسبت به درب‌های ضد سرقت ویلایی سفارشی برخوردار هستند.

خرید درب ضد سرقت ویلایی

درب ضد سرقت ویلایی از نظر شرایط و ویژگی‌های ساخت با درب‌های ضد سرقت معمولی کاملا تفاوت دارد، بنابراین برای محیط‌های ویلایی و ساختمان‌های خارج از شهر حتما باید از درب ضد سرقت ویلایی استفاده شود و درب‌های ضد سرقت آپارتمانی نمی‌توانند امنیت مورد نیاز چنین مکان‌هایی را تأمین کنند. خرید درب ضد سرقت ویلایی با توجه به نکاتی که به آن‌ها اشاره کردیم کار چندان سختی نیست و می‌توان از میان انواع درب‌های موجود در لاریکس شاپ بهترین انتخاب را داشت.

نکات مهم خرید درب ضد سرقت ویلایی

– خرید درب ضد سرقت ویلایی استاندارد و با کیفیت به معنای امنیت و طول عمر بیشتر این درب‌ها است.

  • در زمان خرید باید به مواردی چون ضخامت ورق به کار رفته در ساخت، نوع عایق مورد استفاده و کیفیت چارچوب توجه داشته باشید.
  • جنس روکش درب‌های ضد سرقت و همچنین کیفیت رنگ به کار رفته در رنگ‌آمیزی آن‌ها نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و در کنار ایجاد جلوه زیبای ظاهری از نظر ماندگاری و طول عمر نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. روکش‌های چوبی بهترین انتخاب برای درب‌های ضد سرقت ویلایی محسوب می‌شوند.
  • کیفیت تجهیزات و یراق آلات به کار رفته در درب‌های ضد سرقت ویلایی نیز مورد توجه است. استفاده از چشمی، ریموت، قفل‌های هوشمند و… می‌تواند ایمنی بیشتر این درب‌ها را نیز تأمین کند.
  • ابعاد درب ضد سرقت ویلایی نیز باید با توجه به نیاز ساختمان و کاملا استاندارد باشد. امکان ساخت این درب‌ها با ابعاد سفارشی نیز وجود دارد.
  • انتخاب این درب‌ها باید با توجه به شرایط آب و هوایی و محیطی که در آن نصب می‌شوند صورت گیرد تا بیشترین ماندگاری و طول عمر را به همراه داشته باشد.

جمع‌بندی

درب ضد سرقت ویلایی نوعی درب ضد سرقت سوپرلوکس است که مخصوص استفاده در ورودی ویلاها طراحی و ساخته می‌شود. این نوع درب‌ها دارای ضریب ایمنی بالاتری نسبت به درب‌های ضد سرقت معمولی برخوردار هستند و نسبت به آن‌ها قیمت بالاتری دارند. مشخصات ویژه‌ای که درب‌های ضد سرقت ویلایی دارند آن‌ها را از سایر مدل‌های مشابه متمایز می‌سازد. ما در این مقاله به راهنمای جامع خرید درب ضد سرقت ویلایی پرداختیم.

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *