زبان چرب زبان
سبک زندگی

تغذیه متعادل و سلامتی: کلیدی برای سلامت و تناسب اندام

خوردن یک رژیم غذایی سالم

در حالی که ردیاب تناسب اندام شما نمی داند چه غذاهایی را در دهان خود می ریزید، اگر ورزش می کنید و زمان خود را صرف پیگیری تناسب اندام خود می کنید، به احتمال زیاد مراقب آنچه می خورید هستید. یک ردیاب به شما کمک می‌کند تا به شما یادآوری کند که برای سوزاندن کالری‌های خالی مصرف‌شده در قالب غذای ناسالم و الکل چقدر تلاش لازم است.

خواب بیشتر

یک ردیاب تناسب اندام می تواند به شما نشان دهد که تقریباً چند ساعت و چند دقیقه در هر شب می خوابید. اگر یک ردیاب نشان دهد که شما خوب نمی خوابید، ممکن است بیشتر تلاش کنید تا در بقیه هفته زودتر به رختخواب بروید.

سلامت قلب

یک ردیاب تناسب اندام می تواند به شما کمک کند تا با اندازه گیری نبض خود، هم در حالت استراحت و هم در حین ورزش، ضربان قلب خود را بررسی کنید. دانش شما در مورد نبض و ضربان قلب را می توان از طریق یک ردیاب تناسب اندام بهبود بخشید و به شما در مورد هر گونه بی نظمی هشدار داد تا بتوانید با پزشک خود پیگیری کنید. یک ردیاب تناسب اندام می تواند به اطمینان حاصل شود که هر ورزش شدید ضربان قلب شما را خیلی بالا نمی برد.

ارتباط با دوستان

برخی از افراد از برقراری ارتباط با دوستان و اعضای خانواده از طریق ردیاب تناسب اندام خود لذت می برند. برخی رقابت های دوستانه در مورد ورزش نه تنها شما را با انگیزه نگه می دارد، بلکه به شما کمک می کند در ارتباط باشید. تنهایی می تواند بر سلامت روحی و جسمی ما تأثیر منفی بگذارد، اما داشتن دلیلی برای حفظ ارتباط می تواند به کاهش تنهایی کمک کند. برخی از افراد با استفاده از ردیاب های تناسب اندام به گروهی با افراد همفکر می پیوندند و پیشرفت خود را با یکدیگر به اشتراک می گذارند.

آیا ردیاب های تناسب اندام خطراتی دارند؟

با افزایش محبوبیت ردیاب های تناسب اندام، نگرانی هایی در مورد خطرات احتمالی آنها مطرح شده است. دو نگرانی اصلی مردم شامل ایمنی شخصی و انتشار گازهای گلخانه ای احتمالی است.

ردیاب های تناسب اندام و ایمنی شخصی

کمیسیون امنیت eSafety هشدار می‌دهد که ابزارهای پوشیدنی مانند ساعت‌های هوشمند و ردیاب‌های تناسب اندام خطراتی در مورد تعقیب و سوء استفاده دارند. تغییر تمام تنظیمات حریم خصوصی دستگاه شما از عمومی به خصوصی باعث می شود که جزئیات مکان در دسترس دیگران نباشد. تنظیمات را بررسی کنید تا ببینید آیا دستگاه شما به کانال های رسانه اجتماعی مرتبط است که ممکن است جزئیات مکان دستگاه را در اختیار دیگران قرار دهد. اگر دستگاه شما تنظیم نام دارد از هیچ نام شناسایی استفاده نکنید. پیوستن به یک گروه تناسب اندام نیز ممکن است خطراتی را به همراه داشته باشد. اگر مایل به پیوستن به گروه هستید، بررسی کنید که همه تنظیمات دستگاه روی خصوصی تنظیم شده است.

کمیسیونر همچنین توصیه می‌کند دستگاه را با استفاده از نقاط Wi-Fi مهمان یا ناامن همگام‌سازی نکنید و فقط دستگاه را با رایانه‌ای که کنترل آن را در دست دارید، همگام‌سازی کنید. مراقب دستگاهی باشید که توسط کسی غیر از شخصی که به آن اعتماد دارید به شما یا فرزندتان داده شده است. وقتی دستگاه خود را نمی‌پوشید، آن را در مکانی امن نگه دارید تا بدون اطلاع شما نتوان آن را دستکاری کرد یا با دستگاه دیگری همگام‌سازی کرد. از یک رمز عبور قوی برای دستگاه خود و سایر دستگاه هایی که همگام شده است استفاده کنید. انجام اقدامات احتیاطی با ردیاب تناسب اندام باید شما را ایمن نگه دارد.

دسترسی به هر وسیله ای در حین ورزش می تواند باعث شود کاربر آگاهی خود را نسبت به محیط اطراف خود از دست ندهد. اگر در خیابان یا پارک بیرون می روید یا می دوید، مطمئن شوید که برای مدت طولانی روی هیچ وسیله ای ثابت نیستید. حواس پرتی می تواند شما را در معرض خطر ندیدن ماشین، خطر سفر یا یک مهاجم احتمالی قرار دهد. نگاهی سریع به دستگاه شما خوب است، اما بهتر است منتظر بمانید تا در یک مکان امن قرار بگیرید و به طور کامل به برنامه ردیاب یا تلفن همراه خود نگاه کنید.

انتشار گازهای گلخانه ای از ردیاب های شخصی

ردیاب‌های تناسب اندام به گونه‌ای طراحی شده‌اند که اگر می‌خواهید سطح فعالیت و همچنین خواب خود را پیگیری کنید، در تمام روز و هر روز از آنها استفاده کنید. مردم این سوال را مطرح کرده اند که آیا پوشیدن یک دستگاه الکترونیکی روی بدن برای مدت طولانی خطری برای سلامتی دارد یا خیر. ردیاب‌های تناسب اندام، مانند ساعت‌های هوشمند، ایمن هستند زیرا انتشار میدان الکترومغناطیسی و تشعشعات فرکانس رادیویی کم است. در نظر گرفته نمی شود که این سطوح باعث ایجاد خطر سرطان یا وقفه در DNA کاربر شود.

آیا ردیاب های تناسب اندام واقعا می توانند یک زندگی را نجات دهند؟

اخبار زیادی در رسانه ها در مورد ردیاب های تناسب اندام منتشر شده است که کاربر را از ضربان قلب غیر طبیعی آگاه می کند. افزایش ناگهانی یا کاهش ضربان قلب می تواند نشان دهنده طیف وسیعی از مشکلات سلامتی بالقوه جدی باشد. این گزارش ها شامل افرادی می شود که از حمله قلبی، آنوریسم یا انسداد عروق در ریه ها، معروف به آمبولی ریه، رنج می برند.

آیا برخی از افراد باید از ردیاب های تناسب اندام اجتناب کنند؟

برای برخی افراد، داده های ارائه شده توسط ردیاب تناسب اندام آنها می تواند خطرناک باشد. فردی که دارای اختلال خوردن یا رفتار وسواسی است می تواند از داده های دستگاه خود برای تغییر رفتار یا بدتر کردن وضعیت خود استفاده کند.

اضافات بیمه سلامت

ردیاب های تناسب اندام می توانند به شما کمک کنند تا پیشرفت تمرین خود را زیر نظر داشته باشید، اما توجه به سلامت عمومی شما به همان اندازه مهم است. با HIF، برخی از سیاست‌های اضافی شامل دندانپزشکی عمومی، اپتیکال، فیزیوتراپی (در صورتی که در طول سفر تناسب اندام خود دچار آسیب دیدید)، کایرو، داروسازی، درمان‌های مکمل و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *