زبان چرب زبان
موفقیت

راهبردهای کلیدی برای دستیابی به موفقیت: چهار نکته حیاتی

1. منتظر 100 درصد نباشید

آیا شما نیز از آن دسته افراد کمال گرا هستید که تنها زمانی یک کار را به پایان می رساند که 100 درصد راضی باشند؟ و فقط زمانی یک کار جدید را شروع کنند که صد در صد احساس آمادگی کنند؟

اگر واقعاً می خواهید موفق باشید، باید کمال را فراموش کنید! البته نه به طور کامل – هیچ ضرری در هدف گذاری برای حد بالایی وجود ندارد.

اما به خودتان اجازه ندهید که شروع را از دست بدهید زیرا بیش از حد مشغول آماده سازی هستید. هر چند وقت یکبار به 90 درصد راضی باشید.

این هنوز یک موفقیت بزرگ است و خواهید دید که وقتی در دام کمال نیفتید چقدر موفق تر خواهید بود.

اغلب ما از کمال استفاده می کنیم زیرا از اشتباه کردن می ترسیم. اما همانطور که قبلا در این مقاله یاد گرفتید، اشتباهات بخشی از آن هستند.

با در نظر گرفتن این موضوع، کمال خود را به دریا بیندازید و کسب و کار خود را به راه بیندازید. زمانی که فوراً روی هر چیز کوچک وسواسی نداشته باشید، هیجان زده خواهید شد که چقدر همه چیز سریعتر پیش می رود.

2. شکست ها را فرصت در نظر بگیرید

وقتی نوبت به مقابله با شکست می رسد، اردوها به دو نیمه تقسیم می شوند. از یک طرف، کسانی هستند که اجازه می دهند شکست آنها را ضعیف کند، دلشان را از دست بدهند و تسلیم شوند.

و از سوی دیگر، کسانی هستند که شکست را یک چالش می دانند.

این دقیقاً دستور مخفی افراد موفق است: آنها شکست ها را شکست نمی دانند، اما واقعاً با شکست احساس می کنند. آنها از شانس خود استفاده می کنند تا دفعه بعد بهتر عمل کنند.

آنها می‌دانند: اغلب این شکست‌ها است که در نهایت آنها را به پیش می‌برد و باعث می‌شود از خودشان بالاتر بروند.

اینکه کدام 5 ویژگی برای کارآفرینان موفق بسیار مهم است، قبلاً در مقاله دیگری به آن پرداخته ایم. شما می توانید این مقاله را در اینجا پیدا کنید.

اکنون این شما هستید که باید داستان موفقیت خود را بنویسید. اگر همین الان قدم اول را بردارید و منظم بمانید، هیچ چیز مانع موفقیت شما نخواهد شد.

و اگر شک کردید، به یاد داشته باشید: افکار مثبت موفقیت شما را افزایش می دهند، افکار منفی آن را متوقف می کنند. هر زمان که موفقیت در بال ها منتظر است، افکار خود را تغییر دهید. خواهید دید که چقدر خوب کار می کند!

3. در مورد چیزی متخصص شوید

بسیاری از کارآفرینان و مدیران سعی می کنند در همه چیز متخصص باشند. شلیک معمولا همیشه نتیجه معکوس دارد.

بنابراین، باید روی یک حوزه مسئولیت تمرکز کنید. سپس باید در این زمینه متخصص شوید.

برای تمام وظایف دیگر، منطقی است که افرادی را بیاورید که بهتر از شما این کار را انجام دهند.

در نهایت، این تمام هدف استخدام افراد است. آنها می توانند کارها را بهتر از شما انجام دهند و دیدگاه شما را به جلو ببرند.

به یاد داشته باشید: به عنوان یک کارآفرین، شما مرکز دنیا نیستید. کارمندان شما اساس موفقیت شما هستند.

4. با نظر دیگران از مسیر خود دور نشوید

افرادی که ایده ای نوآورانه دارند و می خواهند آن را عالی جلوه دهند اغلب مورد تمسخر قرار می گیرند.

به عنوان مثال، در ابتدا هیچ کس به رویاهای استیو جابز اعتقاد نداشت. و اگرچه اینطور است، اما امروزه همه یک گوشی هوشمند در جیب میزبان خود دارند.

و اینجاست که باید از نگرش استیو جابز به خاطر گوش نکردن به تمام نه‌های روی کره زمین تشکر کنیم.

او رویایی داشت و آن را حفظ کرد. در مورد شما هم همینطور اگر رویایی دارید، آن را نگه دارید.

اجازه ندهید سر و صدای نظرات دیگر. زیرا این سر و صدا باعث می شود تمرکز مورد نیاز برای رسیدن به اهداف خود را از دست بدهید.

نتیجه گیری: با نگرش صحیح، هر کسی می تواند موفق باشد

موفقیت محصول شانس نیست. نتیجه کار سخت است. بنابراین موفقیت شما نیز در دستان شماست. اساس همه اینها نگرش شماست. برای کمک به شما در رسیدن به این هدف، ۱۲ نکته مفید را در این مقاله به اشتراک گذاشته ایم که به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را در مسیر موفقیت قرار دهید.

توسعه حرفه ای و شخصی ارتباط تنگاتنگی با هم دارند. تغییر زندگی، درگیر شدن در چیز جدیدی – این مراحل دشوارتر از آن چیزی است که در ابتدا به نظر می رسد. البته ما نمی خواهیم شما را با این موضوع تنها بگذاریم. با کتاب کار رایگان ما “ده نکته مربیگری کسب و کار برای شغل شما”، ده نکته عملی را دریافت خواهید کرد که می توانید بلافاصله در زندگی کاری روزمره خود به کار ببرید.

با روش ها و ابزارهای ساده کوچینگ که مربیان کسب و کار نیز از آنها استفاده می کنند، فردا قادر خواهید بود با مهارت های جدید رهبری و مدیریت خود در مقابل همکاران و مافوق خود بدرخشید. نسخه خود را اکنون از اینجا کتاب کار دریافت کنید!

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *