زبان چرب زبان
روانشناسی زوجین

راهنمایی ها و توصیه های خنده دار برای زوج ها

توصیه های خنده دار ازدواج، نکات و توصیه های خنده دار برای داماد یا عروس در روز عروسی تضمین می شود که مهمانان عروسی شما قهقهه بزنند و به زوج عروسی کمک می کند تا در میان همه چیزهای عروسی از فشار آنها بکاهند.

توصیه های ازدواج معمولا جدی است. گذراندن و ساختن زندگی با یک نفر امری کاملا جدی و مهم است، اما ازدواج هم مانند هر چیز دیگری در زندگی جنبه سبکسرانه و شوخی هم دارد. شوخی و صمیمیت بین زن و مرد باعث می‌شود که لحظه‌ های شاد و خوبی در زندگی مشترک به وجود بیاید. پس از توصیه هایی که مربوط به این جنبه از زندگی مشترک هستند را یاد بگیرید .

توصیه های خنده دار ازدواج برای تازه عروس ها

مرحله تازه ازدواج کرده یکی از بهترین هاست. تازه ازدواج کرده ها فرصتی برای خسته شدن از یکدیگر نداشته اند.

آنها هنوز هم به خود زحمت می دهند که برای یکدیگر خوب به نظر برسند، و ویژگی های عجیب و غریب آنها هنوز “ناز” است. جدا از شوخی، در اینجا چند توصیه مفید و خنده دار برای ازدواج برای تازه ازدواج کرده ها آورده شده است:

1. یک شیشه لوبیا را شروع کنید

شاید این توصیه خنده دار برای تازه ازدواج کرده ها را شنیده باشید.

برای سال اول که ازدواج کردید، هر بار که رابطه جنسی دارید، یک لوبیا در شیشه بریزید.

سپس با شروع روز اولین سالگرد خود، هر بار که رابطه جنسی دارید، یک لوبیا را از شیشه خارج کنید. ببینید چقدر طول می کشد تا از شر لوبیا خلاص شوید.

2. فقط برهنه بجنگید

وقتی دعوا می کنید، باید شروع به درآوردن لباس هایتان کنید. یا در نهایت می خندید یا کار دیگری انجام می دهید، اما حداقل فراموش می کنید که چرا در وهله اول دعوا می کردید.

شرط می‌بندیم این یکی از بهترین توصیه‌ها برای تازه ازدواج‌کنندگان است. خنده دار است، اینطور نیست؟

3. کمی شل کنید

بنجامین فرانکلین مدتها پیش گفته بود: “قبل از ازدواج چشمان خود را کاملا باز نگه دارید و بعد از آن نیمه بسته.” اکنون این فقط یک توصیه خنده دار به تازه عروس نیست، بلکه واقعاً هوشمندانه است!

4. برای آنها شام درست کنید. ساده

حداقل در شماره گیری سریع چند مکان برای خروج داشته باشید. روزهایی خواهد بود که ممکن است شما را دیوانه صدا کنند و نتوانند شام درست کنند. آماده بازی کردن یا راه اندازی BBQ باشید.

این توصیه بسیار مهم برای تازه ازدواج کرده است، خنده دار یا نه. این در مواقع ناامیدانه شما به کمک شما خواهد آمد. بعدا از ما تشکر کنید!

5. چرخه های او را دنبال کنید

اما نه جایی که او هرگز ببیند!

وقتی می‌دانید که PMS در شرف وقوع است، برای او یک کار شیرین انجام دهید، برایش شکلات بخرید و به شما دو نفر پیشنهاد کنید که یک جوجه را تماشا کنید.

شاید از خود بپرسید که چگونه این توصیه برای زوج های متاهل واجد شرایط “خنده دار” بودن است؟

به ما اعتماد کنید، و با رفتن مایل بیشتر امتیاز کسب خواهید کرد.

6. اگر جوراب آنها را روی زمین دیدید

شما دو انتخاب دارید: به طرف دیگر نگاه کنید یا آنها را بردارید. گزینه سومی وجود ندارد.

بله، شما می خواهید نق بزنید، اما این کار را نکنید. ارزشش را ندارد.

همسرتان سال‌هاست که جوراب‌هایش را کنار گذاشته است، و حتی ازدواج با شما هم این موضوع را تغییر نمی‌دهد. بهتر است یک مینی مانع درست در جایی که جوراب‌هایشان می‌افتند قرار دهید. مشکل حل شد!

7. خمیرداندان خود را بخرید

برای حفظ امنیت ازدواج، هر فرد باید یک لوله خمیر دندان بخرد. این یک توصیه خنده دار ازدواج برای تازه ازدواج کرده است، اما بسیار موثر است.

اما، به این ترتیب، هرگز مجبور نخواهید شد در مورد روش «درست» برای از بین بردن خمیر، چه کسی درپوش را گم کرده یا هر چیز دیگری مبارزه کنید.

جدی، خمیردندان خودت را بگیر!

8. هدیه تولد

لوازم خانگی شریک خود را نخرید، حتی اگر آنها آنها را بخواهند. آنها را فقط برای یک روز تصادفی از هفته ذخیره کنید. شما همچنین می توانید آن چیزها را به عنوان هدایایی دریافت کنید که می دانید آنها هوس می کنند اما ممکن است هرگز استفاده نکنید (نکته: ابزارهای برقی).

این یکی دیگر از توصیه های مهم ازدواج است، خنده دار یا غیر خنده دار، که می تواند در زنده نگه داشتن جرقه در ازدواج شما موثر باشد.

9. دلخوری های کوچک

این نمی تواند یکی از نکات خنده دار ازدواج برای تازه دامادها باشد. در عوض، این واضح ترین است.

چه چیزی همسرتان را بیشتر آزار می دهد؟ از انجام این کارها دست بردارید تا ساکت بمانند.

10. هر روز یک چیز خنده دار بگویید

یکی دیگر از توصیه های خنده دار ازدواج برای تازه عروس ها!

بچه ها هر روز یه چیز خنده دار به همسرتون بگید. خانم ها به جوک ها بخندید. به طور مشابه، پسرها زنی را دوست دارند که بتواند در حین مکالمه آن را خنده دار نگه دارد.

این جملات خنده دار ازدواج برای تازه ازدواج کرده ها مطمئناً به این رابطه می افزاید و این زوج را به یکدیگر نزدیکتر می کند.

توصیه های خنده دار ازدواج برای عروس بودن

توصیه های خنده دار ازدواج برای عروس یا کلمات خنده دار حکیمانه برای تازه عروس ها همیشه کمک بزرگی است. جملات خنده دار عروسی زیر مطمئنا خنده شما را به همراه خواهد داشت:

11. این یک جاده دو طرفه است

ازدواج به معنای «دادن و گرفتن» است.

12. گاهی اوقات صندلی را بالا بگذارید

هر چند وقت یکبار صندلی توالت را بالا بگذارید. او ممکن است فکر کند که شما نیازهای او را در نظر می گیرید، اما ایجاد مقداری سردرگمی در الگوی عادی او ممکن است این عادت بد را معکوس کند.

13. زیبایی و بینایی با گذشت زمان کمرنگ می شوند

نکته ای که باید بدانید این است که زیبایی به مرور زمان کمرنگ می شود. همیشه خانم ها می خواهند در نظر همسرشان خوب و زیبا به نظر برسند. در حالت ایده آل، می خواهند مانند روز عروسی خود باشند. ولی این را بدانید که زیبایی در نظر همسرتان به مرور زمان عادی می شود.

14. غذا می تواند باعث شود او کاملاً بماند

برایش چیزی برای خوردن درست کن که او را برای مدتی ساکت نگه می دارد. مرد خود را راحت و خوب تغذیه کنید. به یاد داشته باشید که یک مرد شاد با دختری که دوستش دارد ازدواج می کند. مرد شادتر دختری را که با او ازدواج می کند دوست دارد.

یک توصیه دیگر که به شما می کنیم و قطعا تاثیر زیادی در رابطه بین شما و همسرتان است انجام چالش های سرگرم کننده و خنده دار است. با یک سرچ ساده در اینترنت صدها چالش عاشقانه را پیدا خواهید کرد. با انجام آنها لحظات شاد و مفرحی را رقم خواهید زد و همچنین صمیمتتان هم بیشتر خواهد شد.

 

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *