زبان چرب زبان
سبک زندگی

آیا شلوارک ورزشی در پارک ها ممنوع است ؟

افرادی که قصد دارند به صورت جدی ورزش کردن را شروع کنند، در اولین اقدام باید نسبت به خرید لباس ورزشی شرافیت در انواع و طرح‌های مختلف اقدام نمایند. لباس مناسب تاثیر بسزایی در راحتی ورزشکاران دارد و از خستگی زود هنگام آن‌ها جلوگیری می‌کند. لباس ورزشی در افزایش انگیزه ورزشکاران برای سوزندان کالری نقش مهمی ایفا می‌کند و عملکرد بدن آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که لباس‌های ورزشی را باید از برندهای معتبر و باکیفیت خریداری کنید. لباس‌های ورزشی شرافیت شامل شلوارک لگ دار، اسلش مردانه شرافیت، شلوارک ورزشی ضخیم، پلیور، هودی، تیشرت، کفش، شلوار و غیره می‌باشد. آقایان در فضاهای باز و به ویژه در فصول سرد سال نمی‌توانند از شلوارک‌های ورزشی معمولی استفاده کنند، بهترین نوع شلوارک برای ورزش کردن در پارک‌ها و فضاهای عمومی شلوارک‌ لگ دار است. در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع مختلف لباس ورزشی شرافیت بپردازیم‌.

آشنایی با بهترین برند لباس ورزشی شرافیت

با توجه به فرهنگ‌سازی‌های انجام شده در سال‌های اخیر، ورزش در بین مردم ایران به ویژه جوانان به جایگاه ویژه‌ای دست یافته است و بیشتر ورزشکاران حرفه‌ای به خرید لباس ورزشی مناسب اهمیت زیادی قائل هستند. یکی از بهترین برندهای تولیدکننده لباس ورزشی در ایران برند شرافیت نام دارد. همان طور که برای حضور در یک جلسه مهم کاری به پوشش خود اهمیت می‌دهید، در زمان ورزش کردن هم باید یک ست ورزشی مناسب تهیه کنید. با توجه به آنچه که در مقدمه نیز اشاره کردیم لباس ورزشی به طور مستقیم روی عملکرد ورزشکار تاثیر می‌گذارد.

فاکتورهای گوناگونی در کیفیت این لباس‌ها دخیل هستند. مهمترین و اصلی‌ترین فاکتور در انتخاب انواع مختلف لباس ورزشی جنس پارچه‌ای است که برای دوخت لباس استفاده می‌شود. رشته‌های ورزشی از تنوع زیادی برخوردار هستند و لباس ورزشی شرافیت برای هر رشته لباس مخصوصی طراحی و تولید شده است. در ورزش بدنسازی به عنوان یکی از ورزش‌های بسیار سنگین و کاملا حرفه‌ای جنس لباس اهمیت بسیار زیادی دارد. بدنسازان معمولا به سراغ خرید لباسی می‌روند که دارای جنسی لطیف، محکم، سبک و جذب کننده عرق باشد و به سرعت نیز خشک شود. شرافیت برای تولید لباس‌های ورزشی نوع لباس و همچنین کاربرد آن را در نظر می‌گیرد و بهترین الیاف استفاده می‌کند.

چند نوع شلوارک ورزشی مردانه توسط شرافیت تولید می‌شود؟

با توجه به اینکه فعالیت آقایان در حوزه بدنسازی و ورزش‌های سنگین مانند بوکس نسبت به خانم‌ها بیشتر است، لباس ورزشی شرافیت انواع مختلف شلوارک مردانه را در مدل‌های مختلف تولید و به بازار عرضه کرده است. شلوارک‌های مردانه به گونه‌ای طراحی و دوخته می‌شوند که ورزشکاران با پوشیدن آن‌ها و با استفاده از خاصیت تنفس‌پذیری و کشسانی شلوارک، به راحتی و به اندازه کافی تحرک لازم را داشته باشند. در پارچه‌های به کار رفته برای در تولید شلوارک مردانه از الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی وجود دارد. الیاف طبیعی باعث ایجاد خاصیت تنفس‌پذیری و الیاف مصنوعی سبب ایجاد خاصیت کشسانی می‌شوند‌. هنگام خرید شلوارک حتما به طرح، شکل و اندازه آن توجه داشته باشید. شلوارک‌های تنگ یا خیلی گشاد همواره باعث آزار انسان می‌شوند. در فصل سرد از شلوارک‌های ضخیم‌تر و در فصل گرم از شلوارک‌های نازک استفاده کنید. قیمت شلوارک نکته‌ دیگریست که اکثر افراد در هنگام خرید به آن توجه ویژه‌ای دارند‌. انواع مختلف شلوارک‌های مردانه شرافیت عبارتند از: شلوار مردانه ضخیم و شلوار لگ دار.

  • شلوارک ورزشی ضخیم

شلوارک ورزشی ضخیم لئون یکی از محصولات لباس ورزشی شرافیت است که طرح و جنس متفاوتی دارد و ضخامتش نسبت به شلوارک‌های دیگر بیشتر است. ‌اما در عین حال از لطافت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول قابل شستشو برای تمام ورزشکاران و همچنین برای استفاده روزمره در باشگاه، دورهمی‌ها، پیاده‌روی و غیره بسیار مناسب می‌باشد.

  • شلوارک لگ دار مردانه

شلوارک لگ دار مردانه یکی از جدیدترین محصولات لباس ورزشی شرافیت در بین ورزشکاران رشته‌های بدنسازی، فوتبال، فیتنس، دو میدانی و غیره طرفداران بسیار زیادی دارد. جنس شلوارک این محصول از پارچه شمعی نازک و جنس لگ آن از فلامنت است. استفاده از شلوارک لگ دار از پای ورزشکاران در برابر سرما و آفتاب، کشیدگی عضلات، خراشیدگی پوست و آسیب‌های احتمالی در حین تمرین جلوگیری می‌کند. پوشیدن این نوع شلوارک در فضاهای باز مانند پارک‌ها باعث می‌شود که ورزشکار با اعتماد به نفس بالایی شروع به ورزش کنند و از مزایای این محصول بهره‌مند شوند. یکی از مهمترین مزایای شلوارک‌های لگ دار این است که دیگر نیازی نیست که ورزشکاران به طور جداگانه یک شلوارک و یک لگ خریداری کنند زیرا این محصول  سرهمی کار را برای آن‌ها راحت کرده است. برای گذاشتن وسایل شخصی مانند موبایل می‌توان از جیب مخصوصی که در لگ زیرین تعبیه شده استفاده کرد.

آشنایی با انواع و ویژگی‌های اسلش مردانه شرافیت

یکی دیگر از محصولات لباس ورزشی شرافیت که در بین جوانان طرفداران زیادی دارد و جزء پرفروش‌ترین محصولات این تولیدی به شمار می‌رود، اسلش مردانه شرافیت است. در فروشگاه‌های لباس ورزشی انواع مختلفی از شلوارهای اسلش مردانه به فروش می‌رسد. این شلوارها شامل مدل‌های کارو، گلکسی، دمپا آزاد و کشی می‌باشند‌‌.

  • شلوار اسلش کشی مردانه

اسلش کشی مردانه جزء شلوارهای اسپرت تولید شده در لباس ورزشی شرافیت از جنس دورس با خاصیت کشسانی است که استایلی کژوال دارد و علاوه بر ورزش برای استفاده در بیرون نیز مناسب است. این نوع اسلش مردانه شرافیت را می‌توان در تمام فصول با یک تیشرت آزاد یا جذب و کفش کتانی ست کرد‌. برای روزهای سرد نیز می‌توان آن را به همراه یک سویشرت یا هودی پوشید. وجود یک جیب پاکتی در گشت و دو جیب زیپ‌دار در کنار شلوار و کشبافت دور مچ پا از ویژگی‌های دیگر این نوع شلوار ورزشی می‌باشد.

  • شلوار اسلش کارو مردانه

شلوار اسلش کارو یکی دیگر از شلوارهای  اسپرت محبوب در بین ورزشکاران است که با استفاده از پارچه دورس و بدون نخ لاکرا دوخته شده است. اسلش مردانه شرافیت کارو در مدل‌های جذب، بندکمری ار داخل، دمپاکشی و نوار بلند در کنار شلوار در چهار سایز مختلف XL و XXL ,M، L، و چهار رنگ متنوع به فروش می‌رسد. پارچه دورس با الیاف طبیعی پنبه تهیه شده است و نسبت به پارچه‌های نخی مقاومت و ضخامت بیشتری دارد و در تولید لباس ورزشی شرافیت بیشتر از این نوع پارچه استفاده می‌شود‌.‌ برای شستشوی این نوع اسلش باید دمای آب بیشتر از سی درجه سانتی‌گراد نباشد.

  • شلوار اسلش گلکسی مردانه

لباس ورزشی شرافیت برای آقایان ورزشکار و خوش سلیقه شلوار اسلشی طراحی کرده که علاوه بر زمان ورزش کردن می‌توان آن را در سفر، پیاده‌روی و مهمانی‌ها و دورهمی‌ها نیرز استفاده کرد. همان طور که از نام این اسلش مردانه شرافیت مشخص است در تولید آن از پارچه گلکسی استفاده می‌شود. قسمت بیرونی پارچه‌های گلکسی از جنس نخ پنبه و قسمت داخلی آن از نخ فلامنت است. در این نوع پارچه برای افزایش انعطاف پارچه کش نیز به کار رفته می‌رود‌. ویژگی بارز پارچه‌های گلگسی این است که شلوارهای اسلش به هیچ عنوان زانو نمی‌اندازند و در صورت عرق کردن کیفیت خود را از دست نمی‌دهند‌. پرز ندادن، عدم رنگ‌دهی، دوخت محکم و قوی با نخ‌های پلی‌استر و پنبه و پاخور شیک از ویژگی‌های دیگر این نوع شلوار به شمار می‌رود.

  • شلوار اسلش دمپا آزاد مردانه

اسلش مردانه مدل دمپا آزاد یکی از بهترین محصولات این برند لباس ورزشی شرافیت است. این نوع اسلش جزء شلوارهای اسپرتی است که برای استفاده روزمره در تمام فصول سال نیز کاربرد دارد. سایز این نوع اسلش با استفاده از بند کمر آن قابل تنظیم است. جنس آن از پارچه دورس، بسیار راحت و قابل شستشو با رنگ‌های مشابه است. اسلش دمپا آزاد را می‌توان با تیشرت و سویشرت مردانه یا هودی ست کرد.

 

تیشرت ورزشی مردانه شرافیت چه ویژگی‌هایی دارد؟‌

یکی از پرمصرف‌ترین لباس‌های ورزشی که در تمام ورزش‌ها جایگاه ثابتی را به خود اختصاص داده‌اند، تیشرت‌ها هستند. تیشرت‌های ورزشی در سبک‌ها و طرح‌های مختلفی عرضه می‌شوند. ورزشکاران و بدنسازان در هنگام خرید بیشتر از ظاهر تیشرت به جنس و کیفیت آن توجه می‌کنند. لباس ورزشی شرافیت تیشرت‌هایی تولید می‌کند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به دلیل وجود الیاف پنبه و پلی استر به راحتی رطوبت تعریق بدن را در زمان ورزش جذب می‌کنند. تیشرت‌هایی که قابلیت جذب عرق را نداشته باشند، در هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی به سرعت خیس می‌شوند و با سنگین شدن احساس خوبی در ورزشکار ایجاد نمی‌کنند. همچنین در چنین شرایطی با قرار گرفتن در معرض باد عضلات ورزشکار دچار انقباض شدید می‌شود‌ و عملکرد او در حین انجام تمرین مختل خواهد شد. تیشرت ورزشی مردانه شرافیت خاصیت کششی دارد و الیاف آن دارای خاصیت تنفس پذیری هستند. در هنگام پوشیدن به اندام ورزشکار جذب می‌شود و به افزایش اعتماد به او کمک می‌کند‌.

رکابی بدنسازی بیشتر در چه مناطقی کاربرد دارد؟

رکابی بدنسازی یکی دیگر از تولیدات لباس ورزشی شرافیت در مناطقی با آب و هوای گرم و در باشگاه‌های سر پوشیده کاربرد بیشتری دارد. رکابی‌های بدنسازی از تنوع بالایی برخوردار هستند و هر فرد با توجه به سلیقه شخصی خود یکی از مدل‌های جذب یا گشاد را انتخاب می‌کند. الیاف به کار رفته در رکابی با پوست سازگار است و از خیس شدن و گرم شدن بدن جلوگیری می‌کند‌. در ناحیه کتف و بازوها به دلیل خاصیت کشسانی پارچه رکابی ورزشکار به راحتی می‌تواند به راحتی حرکت‌های مختلف ورزشی را انجام دهد. استایل و عضله‌های بدنساز با پوشیدن رکابی بیشتر جذابیت‌های خود را نشان می‌دهد. ورزشکاران و بدنسازان با مشاهده عضلات خود انگیزه بیشتری برای ورزش و تمرین پیدا می‌کنند. اعتماد به نفس آن‌ها نیز افزایش می‌یابد و احساس خستگی کمتر به آن‌ها غلبه می‌کند.

 

ست‌های ورزشی زنانه شرافیت شامل چه لباس‌هایی است؟

روز به روز به تعداد زنانی که پا به عرصه ورزش می‌گذارند، زیاد می‌شود‌. زنان و دختران ایرانی پا به پای مردان در اکثر رشته‌های ورزشی فعال هستند. لباس‌های ورزشی زنانه با برند شرافیت به عنوان یکی از بهترین محصولات موجود در بازار کیفیت بسیار بالایی دارند و تمام قابلیت‌هایی که برای لباس‌های ورزشی مردانه استفاده شده در لباس‌های زنانه نیز به کار رفته است. البته ست‌های زنانه‌ی لباس ورزشی شرافیت نسبت به ست‌های مردانه ظرافت بیشتری دارند‌ و تنوع طرح‌ها و رنگ‌های آن‌ها نیز از لباس‌های مردانه بیشتر است. ست‌های ورزشی زنانه شرافت عبارتند از: شلوارک، تیشرت، نیم‌تنه، لگ، تاپ و غیره.

برای نگهداری از لباس ورزشی شرافیت چه باید کرد؟

برای افزایش دوام و طول عمر لباس‌های ورزشی باید با نکات مربوط به نگهداری آن‌ها آشنا باشید. هر چه کیفیت ظاهری لباس بیشتر باشد، عملکرد و اعتماد به نفس ورزشکار نیز افزایش خواهد یافت. برای نگهداری از لباس ورزشی شرافیت بعد از اتمام هر تمرین باید لباس خود را به خوبی بشویید و با قرار دادن آن در فضای باز اجازه دهید به خوبی خشک شود. اگر لباس ورزشی خود را پس از ورزش کردن نشویید و با همراه رطوبت حاصل از تعریق در ساک ورزشی خود مچاله کنید، باکتری‌ها در الیاف لباس تجمع پیدا می‌کنند و به سلامتی پوست ورزشکار آسیب می‌زنند. بنابراین با توجه به هزینه‌ای که برای خرید لباس ورزشی می‌کنید، باید برای آن ارزش قائل شوید و به خوبی از آن مراقبت کنید. لباس‌ ورزشی شرافیت را با استفاده از شوینده‌های باکیفیت و در داخل ماشین لباسشویی بشویید. سعی کنید ماشین لباسشویی را در حالت شستشوی ملایم بگذارید تا با دمای پایین خشک کن رطوبت آن‌ها کشیده شود. سپس لباس‌ها را روی بند در فضای آزاد پهن کنید تا با تابش مستقیم نور خورشید به خوبی خشک شوند. هرگز نباید برای خشک کردن لباس‌های ورزشی از حرارت اتو استفاده کنید‌.

نحوه خرید اینترنتی از سایت لباس ورزشی شرافیت

برای خرید آنلاین انواع لباس ورزشی شرافیت مانند شلوارک لگ دار، اسلش مردانه شرافیت، شلوارک ورزشی ضخیم، ست‌های ورزشی زنانه می‌توانید به سایت برند شرافیت با آدرس اینترنتی http://sherafit.com مراجعه کنید. این برند فعالیت تخصصی خود را از سال 1396 با هدف حمایت از تولید ملی آغاز کرد. تمام محصولات تولید شده توسط این برند با جدیدترین طرح‌ها و مدل‌های روز دنیا از کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و همه آن‌ها  پس تاییدیه اصالت در سطح بازار عرضه می‌شوند. در این سایت امکان خرید انواع مختلف لباس ورزشی در سایزبندی‌های متنوع و به صورت تکی وجود دارد. تنوع رنگ‌ محصولات، استفاده از بهترین و عالی‌ترین پارچه‌ها، طرح‌های متنوع، از ویژگی‌های دیگر محصولات برند شرافیت به شمار می‌رود‌. تمام خریدهای آنلاین از سایت شرافیت  به صورت رایگان ارسال می‌شوند.

Isaac93

در اینجا تجربه های زندگی مشترک موفق و ناموفق را مطرح می کنم تا زندگی شیک تری داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *